Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi ihan oikeasti tietää, mistä tuo Leppilammen päihtynyt katse johtuu?
Se on niiiin kyllästynyt.
Kyösti voittaa, on komeampi, ei määy, iskelmä vetoaa suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se partatuomari on niin ilkeä Jussille, siis avoimen vihamielinen? Mikä se juttu oli mistä puhui, jotain Raptoriin liittyen?
Varmaan ollu aikoinaan jotain raptori vastaan neon2 kilpailua bändeillä keskenään.
Ei sovi Kyöstille tuo kappale. Puhu hiljaa rakkaudesta....ei
Olisi laulanut edes suomeksi.
Parla piu piano, nyt mä kuolen häpeästä.
Vierailija kirjoitti:
Jussin määkivä laulutapa on kaamea.
Samaa mieltä. Lisäksi noissa haastatteluissa toi naaman vääntely on lievästi sanottuna outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi ihan oikeasti tietää, mistä tuo Leppilammen päihtynyt katse johtuu?
Veikkaisin että on ottanut nukahtamislääkkeen ed yönä. Ja sit ehkä pari lasia punkkua. Mulla silmät kiiluu jos oon joutunut ottaan nuk lääkkeen.
Kyösti jätti parhaan lopuksi. Komeasti soi.
Tää menis jossain kaljakapakassa 6 tuopin jälkeen itkufiilareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi Kyöstille tuo kappale. Puhu hiljaa rakkaudesta....ei
Olisi laulanut edes suomeksi.
Hyvin sopi ja hienosti soi
Kiitos Kyösti, että lauloit tuon italiaksi. Englanniksi sitä on kuultu niin usein, ja suomeksi. Olipa vaikuttava esitys, tuli kylmät väreet.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis biisi, tästä säkeet kuolinilmoitukseeni ❤
Taitaapi sopia
Nyt oli Kööllä heittäytymistä sikäli, että noin täysin palkein harvoin kuullaan laulavan. Viisi keikkaa viikossa niin ei voi revitellä 1,5 h illassa täysiä. Upeaa!
On hienoa kuunnella Kyöstiä, miestä joka osaa laulaa, ja pysyy nuotissa. Ja joka osaa tulkita biisejä, jotka esittää. Tämä italiankielinen esitys oli aivan mahtava!
Kyösti on saattanut urakkansa kunnialla loppuun. Mikko
En ole seurannut tätä, nyt jäin katsomaan. Izmolla tosi typerät jutut Jussille, luulee kai olevansa hauska, mutta on pelkkä koulukiusaaja.
Kyösti on vaisu. Jussi on taas masentunut. Hyvä pari.
Izmo (?) kehuskeli radioitten soittolistoilla, mutta unohti mainita, että radiothan itse laativat listansa, eivät kuuntelijat.