Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta oli kylläkin possessa.
Mihin tämä nyt liittyi? Siihenkö ettei ole nyt tuolla.Meinaatko että jos oli pe possessa niin ei voi tänään olla kipeä? On joko itse kipeä tai joku lähipiirissä sairas kun puhuttiin sairastapauksesta.
Eiköhän tämä liittynyt siihen kun joku sanoi Iltan olleen Putouksessa.
Ilta oli Putouksessa viikko sitten lauantaina, lauloi Simpsan kanssa räppiduettoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelman jälkeen Mtv päättäisi vaihtaa Mikon ja Vapun toisiin juontajiin. Liika on liikaa.
Kyllä, rukoilen tuota joka ilta polvillani. Olen niin kyllästynyt molempiin.
Jussi lauloi italiaa turun murteella.
Jussin laulamisesta puuttuvat sävyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä nyt liittyi? Siihenkö ettei ole nyt tuolla.Meinaatko että jos oli pe possessa niin ei voi tänään olla kipeä? On joko itse kipeä tai joku lähipiirissä sairas kun puhuttiin sairastapauksesta.
Älä nyt häkkiäs säre. Se oli oikaisu aikaisempaan viestiin.
"Keuhkot hyvässä kunnossa" = huusi biisin samalla hurjalla volyymillä alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
"Keuhkot hyvässä kunnossa" = huusi biisin samalla hurjalla volyymillä alusta loppuun.
Vedä ite paremmin jos pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoo olevansa sairas. Jotenkin ärsyttää nämä "sairasvuoteelta otetut" instakuvat.
Ilta oli flunssaisena Bosse ssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyösti sanoi Turun Sanomien haastattelussa, että ihmiset ovat pyytäneet keikoilla, että hän ottaisi kaikki kisassa laulamansa biisit ohjelmstoonsa. Ja Kyösti sanoi, että osan hän tulee ottamaankin.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä ite paremmin jos pystyt.
Koomista, että mainoskatkolla Viking Linen mainoksessa oli tarjolla kauniisti laulettua (ei huudettua) iskelmä-oopperaa. Vertaa siitä, jos osaat.
Jussi sanoi olevansa masentunut vaikka on kaikki terapiat käynyt ja pillerit popsinu. Anna lehti.
Eipä enää kiinnosta, kun ylivoimaisesti paras eli Ilta pudotettiin pois viime kerralla.
Herraisä näitä nyyhkypiisejä.
Vierailija kirjoitti:
Herraisä näitä nyyhkypiisejä.
Hautajaisfiilis, jee jee. :((
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina nuo henkselit?
Niitä on kiva paukutella.
Tuo Suuntatähti on hienoin kappale ja Kyöstin tulkinta siitä paras esitys tämänvuotisessa Tähdet tähdet-kisassa. Vähempi on enemmän. Ei tarvita kuin hienot sanat ja kaunis melodia, ja siinä se on, täydellinen kappale. Kadehdin Kyöstiä, joka osaa kirjoittaa noin hienoja runoja ja sanoituksia.
Kumpikaan ei vakuuta mitenkään. Plääh
Arttu Wiskarille ainakin tehtiin samaa.