Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Kyllä ihminen voi masentuneenkin nauraa ja toimia. Joillakin masennus vie toiminnan.
Vierailija kirjoitti:
Kyöstin pitäisi voittaa 100-0. Jos on laulukilpailusta kyse, niin voittajan pitää osata laulaa.
Viime vuonna ei voittaja osannut lainkaan laulaa. Voitti niillä piimä suupielessä tempuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyöstin pitäisi voittaa 100-0. Jos on laulukilpailusta kyse, niin voittajan pitää osata laulaa.
Viime vuonna ei voittaja osannut lainkaan laulaa. Voitti niillä piimä suupielessä tempuilla.
Viime vuoden finaali oli kaikkien aikojen pohjanoteeraus.
Voi Jonna Jonna miten seisot!
Tähtien tähti on Jussi Rainio. Mä tiesin!!!!!
Ja taas selkeästi huonompi laulaja voitti. Eihän häntä voi kuunnella, tuo laulutapa särkee korvia...
Jesh oikeaan osoitteeseen meni voitto!!! Olipa jännää.
No niin. Ja tästä voitosta ja voittajasta ei sitten tämän jälkeen kuulla sanaakaan.
Aika nopeasti muuten lopahti ohjelmakin.
Toivottavasti Jussi Rainio saa tästä voitosta ilon pisaroita vai sateen no kumpiakin!! Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voitti viime vuonna ja mikä piimä temppu?
Mahtava kausi, kivoja esityksiä, kiitos etenkin Ilta, Heidi ja Kyösti!!! Tulen keikoillenne.
Tulipa kuultua Kyöstiltä monta upeaa tulkintaa, ja upeaa biisiä: Suuntatähti, Parla piu piano, On kesäyö, Smile, Human. Ja niitä voi fiilistellä Youtubesta vielä monta kertaa.
Jussi voitti persoonansa takia, oli virallinen heittäytyjä. Ei laulutaidoillaan. Vähän sama kuin Love Islandin voitti rouhein pari, ei rakastunein. Tai BB:n aina joku hassu.
Voihan Jussi päästä grillit huurussa ohjelman vieraaksi kuten Elias. Pienin askelin.
Jussi tuota voittoa enemmän tarvitsi, joten hyvä varmaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Jussi tuota voittoa enemmän tarvitsi, joten hyvä varmaan näin.
Niin juuri. Kyöstillä on keikkaa niin paljon kuin haluaa tehdä, tekee tuollaiset n. 20 keikkaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voitti viime vuonna ja mikä piimä temppu?
Elias Kaskinen. Ei osaa laulaa mutta heitteli piimää naamalleen ja rinnuksilleen ejaculaatiota matkien. Ja tunnettu lähinnä Seiska lehdestä aiemmin Jenni Vartiaisen ja nyt Nelli Matulan poikaystävänä.
Izmo on varmaan syvästi järkyttynyt.
Ei ei, inhoan aina surkukortin käyttöä. Tätä mä oon nasentunut, mua on kiusattu, mä oon niin kärsinyt........... Jenkkiohjelmissa on aina tuota itkua, ja nyt siis tässäkin. Oikeesti masentunut tuntee itsensä tosi kurjaksi, kun ei jaksa istumaan nousta. Ja yksi hyppii telkussa kuin hullu orava ja selittää olevansa masentunut.