Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako av-palsta äänestämiseesi?

Vierailija
03.02.2019 |

Jos ja kun av-palstalla kehutaan vuolaasti tai varsinkin haukutaan härskisti jotakin puoluetta, vaikuttaako se äänestyspäätökseesi? Aika moni ilmeisesti uskoo että vaikuttaa, kun noita julistajia täällä riittää.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta.

Vierailija
2/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. En äänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuista tulee jo viiden minuutin keskustelupalsta selailulla sellainen kuva, että kukaan, joka haluaa tunte itsensä edes hieman fiksuksi, ei halua samaistua siihen joukkoon.

Vierailija
4/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Aktiivimallista johtuneen kohun myötä tulin väkisinkin lukeneeksi näitä työttömien ja köyhien ketjuja täällä. Sanotaanko vaikka niin, että ennen niiden lukemista olin jopa vasemmistohenkinen, nyt ääni menee vahvasti Kokoomukselle.

Vierailija
5/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaikuta, sillä Persuja en äänestä, ja juuri he täällä(kin) riehuvat. Saattaa joskus joku katkera vanha vasurikin uhoilla, mutta enpä äänestä sitäkään kaartia.

Vierailija
6/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuista tulee jo viiden minuutin keskustelupalsta selailulla sellainen kuva, että kukaan, joka haluaa tunte itsensä edes hieman fiksuksi, ei halua samaistua siihen joukkoon.

Persujen äänestäjät ovat osaltaan luoneet puolueesta vastemielisen kuvan. 

Puolue, jota äänestän, on suosittu älykkäiden ja sivistyneiden ihmisten joukossa. 

Mukava, että niitäkin ihmisiä on palstalla.

Vierailija
7/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukemalla tajusin minkälaista saastaa Suomen kansa on, joten jätän äänestämättä...!

Vierailija
8/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa. Aktiivimallista johtuneen kohun myötä tulin väkisinkin lukeneeksi näitä työttömien ja köyhien ketjuja täällä. Sanotaanko vaikka niin, että ennen niiden lukemista olin jopa vasemmistohenkinen, nyt ääni menee vahvasti Kokoomukselle.

😂😂 Todella uskottavaa.

Minä olin taas ennen kokoomuslainen, mutta kun Kokoomuksen puoluetoimiston pellet höpisi taikaseinästä riittävän monta kertaa, päädyin äänestämään Vasemmistoliittoa.

Vierailija
9/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämänkaltainen öyhötys saa minut äänestämään nimenomaan perussuomalaisia. Syitä on toki muitakin ja pienin niistä ei ole heidän realistinen, jalat maassa muun euroopan malliin oleva mm-politiikka. PS vastaa linjaltaan suunnilleen tanskan demareita. Tämä kannattaa aina muistaa.

Vierailija
10/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sillä tavalla, että oma mielipide vaan vahvistuu. Pysyn kannassani 100%%%: sti.

Vierailija
11/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuta koska en äänestä

Vierailija
12/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Jossain muussa pikkuasiassa olen mieleni muuttanut, kun joku on oikein hyvin asian perustellut.

Vierailija
13/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää. Kaikki vaihtoehdot on huonoja.

Vierailija
14/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen s*vaitsevainen. Palstan raivosta kihisevät ja epäloogiset antitrumputtajat ja huhtasaariraivoajat avasivat silmäni.

Vierailija
15/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikuttanut sen, että ennen olen äänestänyt vihreitä ja myös vasemmistoliittoa, mutta kun olen täällä lukenut eri ketjuja jossa näiden molempien kannattajat/äänestäjät avautuvat osoittaen täydellisen ymmärtämättömyytensä niin politiikasta ja sen seurauksista, tein rajun päätöksen ja tulen äänestämään persuja.

Vierailija
16/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei valitettavasti ole puoluetta. Vihreät hylkäsivät luonnon, joten minä hylkäsin vihreät.

Vierailija
17/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on paljon haittamaahanmuuton kannattajia

Vierailija
18/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. En edes avaa suurinta osaa palstan pursupropagandasta mutta vaikka avaisin niin ei ole pienintäkään vaikutusta puolue- tai ehdokaskantaani. Käyn itse poliittiset keskustelut ihan omalla nimellä ja omilla kasvoilla somessa ja kaduilla, kun kampanjoin oman ehdokkaani puolesta.

Vierailija
19/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden sekunnin selailun perusteella kukaan täysjärkinen ei halua samaistua tämän palstan kirjoittelijoihin.

Vierailija
20/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi