Te, joilla on mobiililaitteella ongelmia palstan kassa, mikä käyttöjärjestelmä ja selain?
Ja peukuttakaa ylös, jos teillä sama kombinaatio. Turha laittaa samoja moneen kertaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ongelma on siinä että jos vetää diagonaalisesti tai sivuttain, vaihtuu sivu. Jos vetää tasan suoraan alas tai ylös niin toimii hyvin.
Oikealta vasemmalle voi lääppiä, vasemmalta oikealle ei.
Oikealta vasemmalle lääppäisy vaihtaa seuraavalle sivulle. Mitään ei tietenkään tapahdu, jos olet jo ketjun viimeisellä sivulla.
[/quote]
Ja olet varma, että sormi liikkuu vain pystysuunnassa?[/quote]
Ei, kyllä se nimenomaan tapahtuu silloin jos sormi viettää oikealle tai vasemmalle. Joudun pitämään sormen tikkusuorassa etten vahingossakaan vedä yhtään sivulle. Käy vaan pidemmän päälle rasittavaksi kun pitää olla niin varovainen.
Tuo sivunvaihto-ominaisuus olisi ihan kätevä jos siitä tehtäisiin vähemmän herkkä eli ettei sormen millin kurvaus johonkin suuntaan vaihtaisi vielä sivua.
Koittakaapa nyt pyyhkäistä huolellisesti SUORAAN ylös tai alas ja varokaa, että ette tee pyyhkäisyn lopussa koukkausta sivusuuntaan. Vieläkö vaihtaa sivua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ongelma on siinä että jos vetää diagonaalisesti tai sivuttain, vaihtuu sivu. Jos vetää tasan suoraan alas tai ylös niin toimii hyvin.
Sitä minäkin epäilen, että ihmiset on tottuneet laappimaan näyttöä huolimattomasti, koska useimmiten vinoon pyyhkiminen ei aiheuta mitään ylimääräistä. Täällä pitää tosiaan pyyhkäistä suoraan ylös tai alas.
Ei johdu siitä ainakaan minulla. Olen kokeillut moneen kertaan pyyhkiä tarkasti ja hitaasti suoraan ylöspäin eikä auta. Ja tämä ongelma ei tule aina enkä ole keksinyt, mikä on se tekijä, joka saa sivun vaihtumaan automaattisesti, kun välillä vaihtaa ja välillä ei.
Minulla käytössä samsung ja sen oma selain.
Ihmettelin pari päivää, miksi valitetaan sivujen vaihtumisesta. Kunnes eilen huomasin saman. Jos huolimattomasti pyyhkäisee, sivu vaihtuu. Nyt kun tajusin, käytän sitä tahallani. On vaan hieman hitaampi tapa kuin nuolesta näppäämällä, mutta ei toisaalta ole niin tarkkaa, mihin sormella osuu.
Aina uudistukset tuntuu oudoilta, mutta kai tähänkin tottuu.
Android, Huawei P smart
Vierailija kirjoitti:
KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS, olen jo monta päivää tuskaillut tämän kanssa ja nyt tiedän mistä johtuu.
iPad Air 2, iOS 12.1.3., selaimena Safari. Sivut hyppivät itsekseen edelliselle sivulle.