Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
621/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millanen vaan. Esim englannin tuleva kuningatar (tuleeko Camillasta kuningatar? No ainakin kuninkaan puoliso.)

Vierailija
622/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen nainen. Annoin miehelle useamman kerran pakit, mutta silti halusi tavata ja olla yhdessä. Omassa suhteessaan ei saa seksiä, hellyyttä, huomiota tai muutakaan terveeseen parisuhteeseen kuuluvaa. Taistelin pitkään vastaan koko hommaa, mutta hän sai vakuuttuneeksi, että on käytännössä sinkku ja heidän suhde ohi. Ajan mittaan huomasin, ettei näin ollut.

Allekirjoitan tähän asti osittain. Ainoa vaan, että itse en kuullut mitään "ei seksiä, ei huomiota" -juttuja, mutta vakuutteluja siitä, että ei sitä nyt naimisissa varsinaisesti olla ja huonosti menee ja varmasti erotaankin (mies ja vaimo asuivat eri maissa). 

Joten millainen nainen? Hyväuskoinen ja naiivi. Sellainen, joka ei voi uskoa, että ystävältä ja enemmänkin vaikuttava ihminen voi puhua täyttä soopaa ja syytää valheita toinen toisensa perään. Mä esittäisin melkein ennemmin kysymyksen, millainen ihminen taas sanoo kaikkeen, että "ei kuitenkaan ole totta"? Jos ei tunne vielä ihmistä, niin mistäs sen tietää?

Mä en edelleenkään voi käsittää, että jotkut voi puhua suun täydeltä valheita, vaikka olen sen todeksi havainnut. Mulle se on utopiaa silti, ja edelleen mun lähtökohtainen ajatukseni on se, että on tervettä uskoa, mitä toinen sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä seksi menee, mutta suhde on paha juttu.

Vierailija
624/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla vaimoilla tuntuu olevan kova huoli, mitä se mies kertoo heidän seksielämästä rakastajattarelleen. Ja vakuuttavat täällä kiivaasti, että pariskunnan seksi on upeaa ja tajunnan räjäyttävää ja sitä on usein. Ehkä vaimoja hieman rauhoittaa kun kerron omasta rakastajastani. Kaikkien näiden kuuden vuoden aikana, mitä olemme tapailleet, hän ei ole puhunut vaimostaan, perheestään ja seksielämästään mitään. Joskus saattaa mainita (meidän tapaamiseen liittyen), että vaimo on matkoilla, töissä tai kotona. Olen nähnyt hänet joskus vaimonsa kanssa ja heillä näyttää olevan hyvin lämpimät ja hellät välit. Ja se vain vahvistaa mielikuvaani miehestä, että hän on hellä ja rakastava mies. Jostain syystä hän vain kuitenkin haketuu luokseni yhä uudelleen ja uudelleen ja sanoo rakastavansa minua.

Vierailija
625/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, empatiakyvytön, ilkeä, paha, jnejne

Vierailija
626/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävän usein tuntuu olevan sellainen illuusio, että sivusuhteen osapuoli muka tietää millainen pettäjän suhde on ja mikä siinä on vialla. Todellisuudessa yleensä hän ei tiedä mitään muuta kuin yksipuolisen ja väritetyn version. Totuus voi olla vallan toinen. Ja erittäin usein on. Se on kyllä totta, että suhde on silloin rikki jollain tavalla jos siinä pettämistä tapahtuu. Mutta ei se ole välttämättä rikki siksi, ettei suhteessa ole rakkautta, seksiä tai läheisyyttä. Se voi olla rikki sen takia, että pettäjällä on omia henkilökohtaisia ongelmia, joita hän pakenee pettämiseen. Ei nämä asiat todellakaan ole tästäkään näkökulmista mustavalkoisia, kaikki ei todellakaan aina ole sitä mitä niiden väitetään olevan. Ihastuneena tai rakastuneena sitä nyt helposti uskoo ihan mitä vaan.

No minua ei ainakaan kiinnosta tietää millainen suhde varatulla on. Riittää kun saa hyvää seksiä.

Vierailija
627/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla vaimoilla tuntuu olevan kova huoli, mitä se mies kertoo heidän seksielämästä rakastajattarelleen. Ja vakuuttavat täällä kiivaasti, että pariskunnan seksi on upeaa ja tajunnan räjäyttävää ja sitä on usein. Ehkä vaimoja hieman rauhoittaa kun kerron omasta rakastajastani. Kaikkien näiden kuuden vuoden aikana, mitä olemme tapailleet, hän ei ole puhunut vaimostaan, perheestään ja seksielämästään mitään. Joskus saattaa mainita (meidän tapaamiseen liittyen), että vaimo on matkoilla, töissä tai kotona. Olen nähnyt hänet joskus vaimonsa kanssa ja heillä näyttää olevan hyvin lämpimät ja hellät välit. Ja se vain vahvistaa mielikuvaani miehestä, että hän on hellä ja rakastava mies. Jostain syystä hän vain kuitenkin haketuu luokseni yhä uudelleen ja uudelleen ja sanoo rakastavansa minua.

Kukaan ei tainnut olla tuosta huolissaan, sitä vain kommentoitiin että tuskin se toinen nainenkaan ihan kaikkea tietää siitä miehen liitosta ja sen tilasta. Jostain syystä sinäkään et kuitenkaan yksinään riitä tuolle rakastavalle miehelle, mitähän sinusta puuttuu, mitä heillä on?

Vierailija
628/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mies ja nainen, molemmat varatut aloittavat suhteen keskenään. Millaisia he ovat?

Edelleen sanon että ihan tavallia ihmisiä, vaikka melkein kaikkien tähän ketjuun vastanneiden mielestä me ollaan ihan hirveitä, oksettavia ihmispaskoja.

Vierailija
629/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mies ja nainen, molemmat varatut aloittavat suhteen keskenään. Millaisia he ovat?

Edelleen sanon että ihan tavallia ihmisiä, vaikka melkein kaikkien tähän ketjuun vastanneiden mielestä me ollaan ihan hirveitä, oksettavia ihmispaskoja.

Niinhän te olette. Pilaatte muiden ihmisten elämän. Mutta hei, mitäs pienistä?

Vierailija
630/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin kysyi joku hyvän kysymyksen, johon minäkin kyllä haluaisin vastauksen, koska itsekin olen aina ihmetellyt juuri tätä.

Siis te, jotka ymmärrätte pettämistä, koska suhde on kuollut, ei motivaatiota yrittää enää toisen kanssa, ollaan kämppiksen jne. niin mitä ihmettä siinä voi hävitä, että lähtee tuollaisesta suhteesta ennen ja ilman pettämistä? Jos suhde kuitenkin siihen pettämiseen ja sen herättämiin tunteisiin kaatuu?

Vai kuvitteleeko joku oikeasti, että pettäminen auttaa suhteessa niin, että tuollaiseen kuolleeseen kaverisuhteeseen onkin helpompi jäädä.

Jossainhan sitä on asuttava! Yhteistä omaisuutta, jota ei vielä halua osittaa. Odottaa, että lapset kasvavat ja muuttavat pois kotoa. Ja voihan puoliso potkaista tyhjää, siinä odotellessa.

Kaverisuhde, on hyvä suhde. Siitä on sitten helppo lähteä, kun aika on sopiva.

Ymmärrätkö?

Ymmärrän. Sitä en ymmärrä, miksi pettää. Miksi ei keskustella suoraan, että ollaan kaverisuhteessa niin pitkään, kunnes tuntuu siltä, että nyt olisi sopiva aika ja helppo lähteä. Ymmärrätkö?

Eli sinä siis haluat YKSIN päättää, että tämä kaverisuhde. Haluat YKSIN päättää, koska aika on sopiva ja helppo lähteä. Koska et USKALLA puhua sen toisen kanssa, koska pelkäät, että hän ei anna sinun YKSIN päättää. 

Pelkuri.

Vierailija
631/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs me ne pilataan? Kukaan muu ei meistä tiedä kuin me itse.

Vierailija
632/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä, minä, minä. Etkö osaa ajatella muuta kuin itseäsi? Ällöttävä luuska.

Vierailija
633/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tietää. Silloin saatte ansionne mukaan.

Vierailija
634/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä, minä, minä. Etkö osaa ajatella muuta kuin itseäsi? Ällöttävä luuska.

Tämä on mielenkiintoista, minut (meidät) tuomitaan yhden asian perusteella, kukaan teistä ei oikeasti tunne meitä eikä tiedä millaisia ihmisiä ollaan. Sillä perusteella että sattuu olemaan suhde voidaan sanoa että on itsekäs, ällöttävä luuska.

Vierailija
635/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoista, minut (meidät) tuomitaan yhden asian perusteella, kukaan teistä ei oikeasti tunne meitä eikä tiedä millaisia ihmisiä ollaan. Sillä perusteella että sattuu olemaan suhde voidaan sanoa että on itsekäs, ällöttävä luuska.

Tuo yksi asia kertoo ihmisestä valtavasti. Sinullahan oli ollut myös aiempia seksisuhteita, kun kuulemma "panetti niin hemmetisti". Eivät nekään hyvää sinusta kerro. Normaalit ihmiset ajattelevat aivollaan, eivätkä alapäällään.

Vierailija
636/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen perusteella pitäisi siis sanoa, että olet ihana, rakastava, epäitsekäs, älykäs ihminen? Sori, en valehtele. Edes AV-palstalla.

Vierailija
637/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainenhan sinä olet. Faktat ei muutu, vaikka asiasta järjestettäisiin galluppi.

Vierailija
638/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi asia kertoo ihmisestä valtavasti. Sinullahan oli ollut myös aiempia seksisuhteita, kun kuulemma "panetti niin hemmetisti". Eivät nekään hyvää sinusta kerro. Normaalit ihmiset ajattelevat aivollaan, eivätkä alapäällään.

Kerta pano ei ole mikään seksisuhde. Sopiva tilaisuus ja sopivasti puutteessa olo ja sopiva mies niin mikäs siinä jos vähän helpottaa oloaan... Ja ihan aivoilla olen päätöksiä tehnyt, myös näitä missä olen vieraalle antanut mutta ei se ter minusta yhtään huonompaa ihmistä mitä te tuomitsijat olette.

Vierailija
639/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulla ja tässä tapauksella miehellä täytyu olla vastuu ja osata sanoa EI. Aina voi olla yrittäjää .

Vierailija
640/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta pano ei ole mikään seksisuhde. Sopiva tilaisuus ja sopivasti puutteessa olo ja sopiva mies niin mikäs siinä jos vähän helpottaa oloaan... Ja ihan aivoilla olen päätöksiä tehnyt, myös näitä missä olen vieraalle antanut mutta ei se ter minusta yhtään huonompaa ihmistä mitä te tuomitsijat olette.

Kyllä todellakin tekee. Olet empatiakyvytön ihmishirviö.

p.s. Seksisuhteita ne on silti, vaikka kuinka vääntelet. Ällöttävä tautipesäke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi