Kukaan ei ole pessyt meidän saunaa noin 1,5 vuoteen. Kysyttävää?
Kommentit (22)
Ällöä jos sanotte päivittäin, jos pari kertaa kuussa, niin tuskin mikään läävä on....
Mä en ole pessyt ikkunoita neljään vuoteen.
En ole pessyt saunaa enkä ikkunoita kertaakaan ja muutin tähän 2014. Ei kai tämä nyt kovin erikoista ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet laiska?
En ole laiska. En pysty pesemään.
Ap
Miksi et ole pessyt saunaa kun kerran selvästi ajattelet, että niin kuuluisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sauna pestä?
Kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole pessyt saunaa kun kerran selvästi ajattelet, että niin kuuluisi tehdä?
En pysty pesemään sitä.
Ap
En muista milloin sauna on viimeksi pesty, sitä käytetään ehkä 4-6 kertaa vuodessa. Käydään niin ahkerasti uimahallissa ja kesäisin mökillä että kotisauna saa olla rauhassa.
Ikkunat... taisin minä ulkopinnat pestä viime kesänä, mutta jos väliinkin tunkisi niin kunto-ja olisi yli 160 kpl, ei oikein nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap on uhri?
Kuinka niin?
Ap
Miksi olet tehnyt tämän ketjun?
Saunaa et ole pessyt, koska et pysty sitä pesemään. Siihen kysymykseen olet siis päässyt vastaamaan. Haluaisitko, että seuraavaksi sinulta kysytään, miksi joku muu samassa taloudessa asuva ei ole pessyt saunaa?
Saunan pesu on yhtä tarpeetonta kuin seinienkään pesu! Vesi vie lian.
Joo, mä en oo pessyt sitä kertaakaan kunnolla ja ollaan asuttu 2011 asti. Tosin saunomisia on varmaan max.20 kertaa yhteensä. Joskus pölyjä huuhtelen lauteista, siis todella harvoin, mutta en hinkkaa millään pesuaineella. Me tosin käytetään aina pyyhettä pyllyn alla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tehnyt tämän ketjun?
Saunaa et ole pessyt, koska et pysty sitä pesemään. Siihen kysymykseen olet siis päässyt vastaamaan. Haluaisitko, että seuraavaksi sinulta kysytään, miksi joku muu samassa taloudessa asuva ei ole pessyt saunaa?
Ihan huvikseni tein aloituksen.
Miksi avasit tämän ja vaivauduit jopa kysymään vaikka tämä on typerä aloitus?
Ap
Ei sitä saunaa tarvitse kovin usein pestä, jos on käyttänyt laudeliinoja lauteilla ja ei hikoile paljoa. Lattia pitää pestä useammin.
Ostaessani tämänhetkisen asuntoni ja mennessäni ensi kertaa saunaan voin todeta että edelliset asukkaat olivat jättäneet jälkeensä muuten varsin siistin asunnon mutta sitä perseenhajua oli kyllä saunassa hämmästyttävän paljon.
Ei ole.