Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KIIRE! Onko kaverin eksä hyväksyttävissä?

Vierailija
02.02.2019 |

Aloitin äskrn baari-illan ja kaverin ex-tyttöystävä on sattumalta täällä. Tiedän että hän on pienessä humalassa todella helppo mutta mietin vain sitä bros before ho's-sanontaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
2/18 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä bro

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 

Vierailija
4/18 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, viivaa pyöreäksi.

Vierailija
5/18 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näyttää siltä että viiva olisi sittenkin pyöristymässä. Ollaan parhaillaan minun luona.

Vierailija
6/18 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei nainen ole sellainen jonka kanssa haluaisit olla loppuelämäsi, älä tee sitä. Ei yhden illan juttu ole sitä seuraavan draaman arvoista. 

Vierailija
7/18 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko kenenkään sydäntä. Älä riko herkkyyttä.

Vierailija
8/18 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeeiii!

Vierailija
9/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä. Ollaan hänen luona ja nainen on vasta heräämässä. Hän reagoi puheeseen eikä halua minun vielä lähtevän muttei halua vielä nousta sängystä. En ole särkenyt kenenkään sydäntä ja kaikesta päätellen eilisillan "jatkot" oli hänellekin positiivinen juttu.

Vierailija
10/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on ex, hän on vapaata riistaa siinä missä muutkin!

Vierailija
11/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen monen ex mutta kenellekään heistä ei ole jäänyt minkäänlaista hallintaoikeutta minuun.

Vierailija
12/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla keksitty juttu. Ainakin mä toivon, että on. Eihän nyt kukaan oikeasti kysele mielipiteitä saati päivitä etenemistä johonkin mammapalstalle, kun on "tilanne päällä".

Vierailija
13/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kaverisi jätti exänxä niin on ok. Saapa pienen näpäytyksen se kaverisi. Käy kiinni vaan:)

Vierailija
14/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kaverisi jätti exänxä niin on ok. Saapa pienen näpäytyksen se kaverisi. Käy kiinni vaan:)

Kyseessä ovat miehet. Exä on exä. Ei kaveri mitään näpäytystä saa eikä halua, on tyytyväinen kaverin puolesta. Voivat sitten vertailla, oliko tytsystä samankaltaiset kokemukset.

Vierailija
15/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen katsonu Satuhäitä aikoinaan telkkarista, niin sen perusteella ihan perusmeininki.

Vierailija
16/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ovat miehet. Exä on exä. Ei kaveri mitään näpäytystä saa eikä halua, on tyytyväinen kaverin puolesta. Voivat sitten vertailla, oliko tytsystä samankaltaiset kokemukset.

Niin joo, noinhan se menee. Tuli mieleen oma ex ja sen kaveri. Jos olisin sen yhden kaverin kanssa niin just noin kävisi. 

Vierailija
17/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hiton "näpäytyksen"?

Vierailija
18/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kävi sitten niin että meille tuli pidempiaikainen suhde. Puhuttiin asioita läpi (ja tehtiin vähän muutakin...) aamupäivän aikana ja lopulta naiseni vaihtoi parisuhdestauksensa FB:ssä. Että näinkin voi käydä.