Mies pesee WC-pöntön kuulemma KERRAN KUUKAUDESSA?????!!!!!!
Hyi olkoon!!!!! Itse pesen vähintään kahdesti viikossa
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kerran muuttaessani uuteen kämppään olen raivona pessyt pönttöä. Mitä ikinä se ruskea siellä oli ei lähtenyt millään aineella eikä kovallakaan hankauksella. Sen jälkeen en ole pöntön pesua stressannut.
Suklaata!
Kaverin muija on kuulemma yli-siisti, sekä dyslexinen urpo. Ootkohan se sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarpeeksi usein, oma tahtisi on turhan tiivis ja ei perustu mihinkään.
Eiol etatpee ksi usein
."Vessanpöntön puhdistus pitää bakteerit kurissa ja ylimääräiset hajut loitolla, siksi se tulisi puhdistaa vähintään viikoittain.
"
Aivan oiken, mutta ihmiset eivät pidä siitä mikä on oikein, joten alapeukkua tulee:
Osaan kusta sinne pönttöön, joten eipä haise vaikka vain pari kertaa vuodessa pesen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet muuten vain urpo ja ehkä myös dyslexinen, mutta et kuitenkaan usko jos se diagnosoitaisiin.
Minä pesen joka päivä. Ehkä jotkut pytyt ovat sellaisia, ettei niihin tartu mikään? Minun pyttyyn tarttuu kyllä kaikki. Kerran olin alamaissa, enkä jaksanut huolehtia kotitöistä. Ja sen jälkeen kun hinkkasin pytyn puhtaaksi, olen pitänyt huolen siitä, etten ikinä anna sen mennä sellaiseen kuntoon enää.
Meillä ei pissoja enää vedetä vaan odotetaan, että pönttö on ensin sitä itseään täynnä. Pissan joukkoon voi laittaa vähän pesuainetta, jos on hajulle herkempiä vieraita tulossa. Suunnitelmissa on siirtyä vallan pois vesivessasta kuivakäymälään.
Suurempi haitta on se, kun miehet ja pojat kuseksii välillä ohi vessan lattialle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet muuten vain urpo ja ehkä myös dyslexinen, mutta et kuitenkaan usko jos se diagnosoitaisiin.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Mä oon kuule akateeminen! Tais mennä tunteisii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tunsin miehen joka vessan vedettyään avasi kannen... Hyi kaikki bakteerit leviää ympäriääbsä
Eikä leviä ja vaikka leviäisikin, ei sillä ole mitään merkitystä. Aivan turhaan sua ällöttää ja pelottaa.
Miten niin ei? Ne bakteerit elävät monta tuntia.
Olen nainen, ja pesen vessan noin kerran kuussa :D jos joskus harvoin tulee vieraita niin silloin kyllä aina pesen ennen sitä. Ei se kuitenkaan ehdi mitenkään erityisen likaisen näköiseksi mennä.
Hyi saatana. Toivottavasti ei ole vuokrakämppä. Oksettavaa oikeasti kun ihmiset antavat pönttöjensä värjäytyä ihan keltaisiksi/ruskeiksi.
Jos kotona vietetyt tunnit on suhteellisen vähäiset niin haitannekko tuo? Jos aamulla herää, käy kusella ja lähtee töihin ja hoitaa päivän aikana tarpeet siellä ja sen jälkeen esim salin vessassa tms ja tulee vasta illaksi kotiin niin eihän siinä kovin montaa käyttökertaa/viikko tule. Eri asia jos perheessä on useampi aikuinen, lapsia tai suolisto-ongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana. Toivottavasti ei ole vuokrakämppä. Oksettavaa oikeasti kun ihmiset antavat pönttöjensä värjäytyä ihan keltaisiksi/ruskeiksi.
Värjäytyykö sulla kuukaudessa pönttö keltaiseksi/ruskeaksi? Mulla ei.
Nanopinnoitettua huippupönttöä ei tarvitse pestä kovin usein, koska se ei edes helposti likaannu. Kokemusta ainakin Gustavsbergin mallista.