Asiat joita naisten oletetaan haluavan seksissä mutta joita mä en halua
- iso kalu, mulle sopii parhaiten keskikokoinen ja oikeasti iso voi olla jo hieman kivulias
- pitkään kestävä pano, en tykkää jos menee liian kauan mikä tarkoittaa nyt että menee puoleen tuntiin tai kestää pitempään
- suuseksi, tässä edustan varmaan vähemmistöä mutta en ole oppinut nauttimaan nuoltavana olemisesta
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sitä kun ne olettaa että kaikki haluaa samaa ja sit ovat olevinaan hyviä panijoita vaan siksi kun on käyty monia läpi.
Siksi suosinkin kokemattomampaa.
Sama, mieluummin opetan itse kokemattoman miehen kuin otan oppinsa muilta saaneen kokeneen.
Tämä siis ainakin itsellä täysin päinvastoin, sillä yleensähän ajatellaan naisten haluavan kokenutta - no itse en, enkä myöskään itseäni vanhempia.
Suuseksi molemmin puolin on tärkeää, en tykkää kovin isosta kullista (semmonen keskimittanen tai vähän sitä isompi on paras) enkä liian hellästä menosta.
En toisaalta myöskään mistään 50 shades-sitomisista ja apinamaisesta raivopanemisestakaan.
Tekniikka on sivuosassa (paitsi suuseksissä, mutta siinä mielelläni opetan), tärkeintä on intohimo ja kemia, kiihkeä meininki ja sopiva dynamiikka (jompikumpi on enempi niskan päällä tai PYRKIMÄSSÄ sinne eli taistelua....yleensä mies määräysvallassa, mutta välillä haluan myös itse dominoida).
Leluista en piittaa kuten kai monet naiset, ainoastaan anaalitapit on jees/tarpeellisia.
Alistaminen mieheltä on pitkälti henkistä ja tiettyä mentaliteettia, fyysiset toimet saa tehtyä vartalollakin eli esim. köysiä ei tarvitse mihinkään (mielestäni sitominen vain etäännyttää). Huutaminen on TÄYSI turn-off, alistavat jutut sanotaan matalalla äänellä lähes kuiskaten niin, että nainen sulaa (nöyryy) sen äänen alla.
Toimii tarvittaessa myös miehiin, sellainen lumoava matala ääni.
Sitten etsitte juuri sellaisen miehen kuin teille sopii.
Isot penikset ovat kamalia. Kamalaa on myös se oletus, että pitää panna mahdollisimman kauan. Suuseksistä kyllä pidän :)
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa on myös se oletus, että pitää panna mahdollisimman kauan.
Näin miehenä sanoisin (siis tämä on tietenkin vain minun oma mielipiteeni/näkemykseni) ettei kyse ole niinkään siitä, että "pitää panna mahdollisimman kauan", vaan siitä, että kun pannaan niin pannaan niin että ollaan oikeasti mukana siinä touhussa, eikä vaan huidellen hoideta hommaa mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti (tietysti pikapanot poislukien - joskus ne ovat parhaita!). Ja sitä paitsi, ottaen huomioon että mies yleensä saa nopeammin, ja miehet saa aika paljon noottia siitä että homma on liian nopeasti ohi, niin tuntuu hieman ironiselta että nainen sitten valittaa että pannaan liian kauan. ;)
munan imemminen on kyllä mukavaa varsinkin siinä vaiheessa kun lasti lähtee ja imee peläkästään terskaa
senjälkeen on mukava lähteä kotiin
Jos yhdyntä venyy syystä tai toisesta puurtamiseksi niin onhan se rasittavaa. Mutta kunnon esileikillä meille ei onneksi käy niin. No joskus hönössä ukko uskoo kykenevänsä mihin vaan jolloin toinen kierros ei suju. Suuhun otan ja rakastan olla nuoltavana (joskus vähemmän, joskus loppuun asti..). Iso? paksuutta saa olla, mutta liika pituus on jotenkin hankala. Tässä kyllä pätee sekin että jos sitä kaluaan osaa käyttää niin koko on sivuseikka poislukien ääripäät. Isokaluiset luulee että mimmi tulee jo kun näkee sen vehkeen, eivät juurikaan panosta tekemisen laatuun ja välitä toisen nautinnosta.
Mä en tykkää lähetyssaarnaajasta. Hetken on ihan kiva, mutta sitten kontilleen tai muuten takaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa on myös se oletus, että pitää panna mahdollisimman kauan.
Näin miehenä sanoisin (siis tämä on tietenkin vain minun oma mielipiteeni/näkemykseni) ettei kyse ole niinkään siitä, että "pitää panna mahdollisimman kauan", vaan siitä, että kun pannaan niin pannaan niin että ollaan oikeasti mukana siinä touhussa, eikä vaan huidellen hoideta hommaa mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti (tietysti pikapanot poislukien - joskus ne ovat parhaita!). Ja sitä paitsi, ottaen huomioon että mies yleensä saa nopeammin, ja miehet saa aika paljon noottia siitä että homma on liian nopeasti ohi, niin tuntuu hieman ironiselta että nainen sitten valittaa että pannaan liian kauan. ;)
Omasta keskusteluotannasta taas voin sanoa, että mekaaninen paneminen mahdollisimman kauan ei ole juuri kenekään naisen mieleen. Kun valitetaan seksin lyhyttä kestoa, tarkoitetaan seksiä yleensä kokonaisuutena, ei pelkkää yhdyntää.
Vihaan sitä kun ne olettaa että kaikki haluaa samaa ja sit ovat olevinaan hyviä panijoita vaan siksi kun on käyty monia läpi.
Siksi suosinkin kokemattomampaa.