Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan tullut tunnetta näkemästänne ihmisestä, että tuossa on elämäni rakkaus?

Vierailija
02.02.2019 |

Onko teille koskaan tullut tuollaista tunnetta tavatessanne jotain ihmistä ensi kertaa? En tarkoita siis treffejä, vaan sitä että olet nähnyt jossain ihmisen, josta tulee tunne, että tuossa on elämäni rakkaus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Minulla meni peräti neljä vuotta tajuta elämäni rakkaus, vaikka näin hänet lähes päivittäin.

Vierailija
2/7 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt naisen, erään tuttuni työkaverin, jota pidän edelleen maailman kauneimpana ja ihastuttavimpana. En ole kuin kerran nähnyt livenä, ja sanonut silloin vain "moi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nykyisen miehen kanssa. Olin baarissa tiskillä, käännyin ja kun katsottiin toisiamme silmiin ja minulle tuli heti sellainen tunne.

Vierailija
4/7 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran.

Vierailija
5/7 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja hän on elämäni rakkaus, vaikka emme olekaan yhdessä. Ehkä juuri siksi - rakkaus ja parisuhde eivät ole välttämättä sama asia. Silti rakastan puolisoani enkä koskaan vertaa häntä elämäni rakkauteen. Rakkauteni häntä kohtaan on erilaista. 

Vierailija
6/7 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Mutta se oli harhaluuloa. En luule enää mitään. Mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
7/7 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ja hän on elämäni rakkaus, vaikka emme olekaan yhdessä. Ehkä juuri siksi - rakkaus ja parisuhde eivät ole välttämättä sama asia. Silti rakastan puolisoani enkä koskaan vertaa häntä elämäni rakkauteen. Rakkauteni häntä kohtaan on erilaista. 

Tämä. Rakkautta on erilaista. Silti se on rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi