Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tylyin kaupunki missä olet käynyt?

Vierailija
02.02.2019 |

?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Ahvenanmaa. Niin nirppanokkaa ja suomalaisten halveksimista vaikka Suomeen hekin kuuluvat. Toiste en mene. Rypekööt siellä omassa itsekeskesyydessään ihan keskenänsä.

Oletko edes käynnyt? Minulla on ihan erilainen kokemus ja Maarianhaminassa moni hotellityöntekijä on mantereelta tai opiskellut täällä. Olen aina pärjännyt suomen kielellä.

Olen ollut siellä kerran viikon ajan, kuten voi ymmärtää lausahduksesta "toiste en mene", että olen siellä kyllä käynyt. Itselläni taas erilainen kokemus, edes kaupassa ei suostuttu suomea puhumaan vaan kaikki täytyi hoitaa ruotsiksi. Kassaneitonen oli niiiin nyrpeää niin nyrpeää että, ilmoitti summan ruotsiksi ja kun tokaisin että jaa ilmaista ja lähdin lompsimaan eteenpäin niin johan tuli suomeksi. Järkyttävää tuollainen isänmaan halveksunta mitä siellä saa nähdä ja kokea.

Vaikutat itse aika itsekeskeiseltä. Parempi pysyä kotona vaan jos saat tollaisen hepulin kun joku kassaneiti ei puhu sinun äidinkieltäsi.

Vierailija
82/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

CARDENAS Cuba.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damaskos.

Vierailija
84/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma, ylivoimaisesti

Vierailija
85/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjaa

Lehmiäkö?

Vierailija
86/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari. Riika. Sharm el shejk

Vierailija
87/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäki.

Vierailija
88/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki saa äänen minultakin. Asiakaspalvelu oli ihan kiusallisen vajaata siellä. Jäi ikuiset traumat.

Vierailija
89/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Ahvenanmaa. Niin nirppanokkaa ja suomalaisten halveksimista vaikka Suomeen hekin kuuluvat. Toiste en mene. Rypekööt siellä omassa itsekeskesyydessään ihan keskenänsä.

Oletko edes käynnyt? Minulla on ihan erilainen kokemus ja Maarianhaminassa moni hotellityöntekijä on mantereelta tai opiskellut täällä. Olen aina pärjännyt suomen kielellä.

Olen ollut siellä kerran viikon ajan, kuten voi ymmärtää lausahduksesta "toiste en mene", että olen siellä kyllä käynyt. Itselläni taas erilainen kokemus, edes kaupassa ei suostuttu suomea puhumaan vaan kaikki täytyi hoitaa ruotsiksi. Kassaneitonen oli niiiin nyrpeää niin nyrpeää että, ilmoitti summan ruotsiksi ja kun tokaisin että jaa ilmaista ja lähdin lompsimaan eteenpäin niin johan tuli suomeksi. Järkyttävää tuollainen isänmaan halveksunta mitä siellä saa nähdä ja kokea.

Vaikutat itse aika itsekeskeiseltä. Parempi pysyä kotona vaan jos saat tollaisen hepulin kun joku kassaneiti ei puhu sinun äidinkieltäsi.

Suomen alueella haluan palvelua suomen kielellä. Mutta se oli vain yksi asia minkä kerroin, koska joku sanoi saaneensa aina palvelua suomeksi.

Vierailija
90/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpää, voi jeesus mikä junttikylä.

Vierailija
91/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riihimäki.

eeei Riksu on aivan ihana paikka. Pieni kylä lähellä isoja kaupunkeja. Ihmiset on ihanan hymyileviä ja hitaita hämäläisiä. Love it. Vähän niinku Janne Kataja. Semmonen höpsökkä kylä. Riihimäellä on kaikki ja lapsiperheille tosi kiva paikka.

Vierailija
92/94 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsia

Vierailija
93/94 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu. Asia mistä ei edes tarvitse keskustella.

Vierailija
94/94 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoki.

Miksi? T: seinäjokilainen

- Asiakaspalvelijat ovat tylyjä

- Ihmiset toljottavat

- Kukaan ei auta, jos esim. kysyy neuvoa ajo-ohjeista

- Autokorjaamojen väki on vittumaista ja palvelut kalliita laatuun nähden

- Ihmiset tuntuvat olevan ylpeitä junttiudestaan

T. Toinen joka oli tulossa vastaamaan Seinäjoen tylyimmäksi kaupungiksi

99% suomalaisista paikkakunnista tällaisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän