Mikä on tylyin kaupunki missä olet käynyt?
Kommentit (94)
Lahti.
Olen itse Varsinais-Suomesta, joten en edes ole tottunut mihinkään yleisesti ottaen erityisen ystävälliseen vastaanottoon kylillä.
Lahti kyllä silti onnistui yllättämään, eikä niin kauhean positiivisesti.
Myyjät ei sanonut edes tervehtinyt kaupassa, ihmiset käveli päin, ja autot kaahasivat suojateiden ohi. Yleisesti ottaen kaikki kulkivat pakkelinaamat nyrpeinä.
Turku ehdottomasti. Ihmiset ovat ilkeitä ja sisäänpäinkääntyneitä. Turku on suomen vihatuin kaupunki ja ihan syystä.
Asutaan nykyään Porissa ja käydään aika usein Seinäjoella ( Rytmikorjaamon vuoksi) ja pakkohan se on myöntää että ei nämä kaupungit mitään hymypoika-patsasta kilpailussa voittaisi. Varsinkin asiakaspalvelu voi olla aika karkeaa/töykeää. Vaasassa taas saa erittäin hyvää palvelua... jos puhuu ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Asutaan nykyään Porissa ja käydään aika usein Seinäjoella ( Rytmikorjaamon vuoksi) ja pakkohan se on myöntää että ei nämä kaupungit mitään hymypoika-patsasta kilpailussa voittaisi. Varsinkin asiakaspalvelu voi olla aika karkeaa/töykeää. Vaasassa taas saa erittäin hyvää palvelua... jos puhuu ruotsia.
Oon kyllä saanut Vaasassa suomenkielisenäkin erittäin hyvää palvelua.
Kemi. Keskusta myös näyttää neuvostoliitolta.
Vierailija kirjoitti:
Kemi. Keskusta myös näyttää neuvostoliitolta.
En tiedä onko Kemi tylyin, mutta todella ankea kaupunki ainakin!
Helsinki; itsestään suuria luulevien kokoontumisajot. Pahimpia ovat muualta muuttaneet ah niin omasta mielestään viileät ja originellit hipsterit ja kantakaupunkilaiset vanhat kantturat.
Esimerkki; olin ratikkapysäkillä ja rouva kysyi onko ratikka numero se ja se mennyt. Vastasin että valitettavasti en tiedä, kenties opastaulu auttaa. Akka alkoi mesoamaan että hän on ikänsä asunut Helsingissä, ei tarvi neuvoa. Selvä. Mutta itsepä kysyit...
Kerava ei anna mitään anteeksi.