Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähimarketin kassaneiti vaikuttaa olevan pihkassa minuun. Mikä on seuraava peliliikkeeni?

Vierailija
01.02.2019 |

Olisiko tahditonta ojentaa hänelle seteleiden välissä käyntikorttini? En halua säikäyttää neitokaista.
m53

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot jonkun ihanan rasvaisen sovinistisen vitsin hänelle.

Tuhma vitsi on itse asiassa ihan hyvä tapa testata onko nainen kiinnostunut. Ei mikään rasvainen sovinistivitsi, mutta vähän pikkutuhma. Jos nainen nauraa ja kikattaa iloisesti tietää että voi ottaa seuraavan askeleen.

Suuseksiin viittaavat hienostuneet kaksimielisyydet ovat parhaita. Niistä näkee suoraan, onko nainen kiinnostunut.

Vierailija
22/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kassalla työskennellessä ihastuin kanta-asiakkaisiin (en setämiehiin kuitenkaan). Yhden kanssa seurusteltiin vuoden verran, toinen paljastui varatuksi, joten siitä ei tietenkään tullut mitään. Kukaan asiakas ei koskaan itseäni lähestynyt, vaan minä tein aloitteen, mikä kyllä tuntui ihan superkiusalliselta ja tavallaan myös sopimattomalta, koska olin työroolissa ja toinen oli asiakas. En siis töissä ollessa sentään ottanyt esille, vaan vapaa-ajalla, mut silti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostosten yhteydessä tao rintaasi ja huuda kuin Tarzan ja anna sitten käyntikorttisi.

Heitä on niin paljon, joten et välttämättä erotu tuhdista massasta. 

Vierailija
24/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tahditonta ojentaa hänelle seteleiden välissä käyntikorttini? En halua säikäyttää neitokaista.

m53

Tippiä tässä jo ehdotettiinkin. Mutta tee se huomaamattomasti, ei muiden asiakkaiden nähden. Samalla voit kehua vaatteita ja hiuksia, ehkä rintoja myös mutta varovasti, monilla naisilla on niihin liittyen epävarmuutta. Ja ota selvää hänen työvuoroistaan niin, että voit joskus yllättää hänet ja tarjoutua saatille. Olen itse ollut kaupankassalla töissä ja tiedän, että vuorot usein päättyvät epäinhimillisiin aikoihin, esimerkiksi 22.30. Olisi momesti ollut kiva, jos joku tuttu, luotettava mies olisi ollut kotimatkan turvana.

Vierailija
25/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa ne ostokset, siirry ripeästi pakkaamaan ja poistu myymälästä.

Vierailija
26/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö provo.

Taas kerran yritetään kerjätä miehelle haukkuja.

Vierailija
27/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava peliliikkeesi on se, että lopetat kuvittelun ja palaat takaisin maan pinnalle.

Vierailija
28/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m53

Tuo on juuri hyvä. Maksat viisisatasella ja kun neitokainen sanoo, ettei kassassa olevat vaihtorahat riitä, vastaat vain sellaisella välinpitämättömän coolilla äänellä että ei se mitään, voin saada ne vaikka ensi kerralla tai sitten neiti voi ostaa niillä minulta drinkin töiden jälkeen kiitoksena tuosta ihastuttavasta hymystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä