Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähimarketin kassaneiti vaikuttaa olevan pihkassa minuun. Mikä on seuraava peliliikkeeni?

Vierailija
01.02.2019 |

Olisiko tahditonta ojentaa hänelle seteleiden välissä käyntikorttini? En halua säikäyttää neitokaista.
m53

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat kauppaa, ettet joutuisi poliisin kirjoihin stalkkerina.

Vierailija
2/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellisuudessa kortsujen ja 5 senttisten kolikoiden keskeltä käyntikortin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä olet tämän ihastumisen huomannut? Yleensä me "kassaneidit" ei ihastuta asiakkaisiin, ainakaan 50+ setiin. 

Vierailija
4/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paketti kortsuja ja kysy kassalta, ovatko ne varmasti hänen mielimerkkiään.

Tarvittaessa vaihda pakkaus ja pyydä päästä sovittamaan.

Vierailija
5/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille tamponeja lahjaksi.

Vierailija
6/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille tippiä seuraavasta ostoksestasi ja iske silmää samalla.

Vierailija
7/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpsyttelet hänelle ripsiäsi.

Vierailija
8/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä olet tämän ihastumisen huomannut? Yleensä me "kassaneidit" ei ihastuta asiakkaisiin, ainakaan 50+ setiin. 

Kyllä sen huomaa ihan katseesta, milloin kassaneitokaisella kone hyrrää. Itse olen tottunut, mutta voin kuvitella, että moni kypsäänkin ikään kokenut mies kokee sen häirintänä.

Vierailija
9/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot jonkun ihanan rasvaisen sovinistisen vitsin hänelle.

Vierailija
10/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä "kirjoitanpa itse itselleni".

Vierailija
11/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostosten yhteydessä tao rintaasi ja huuda kuin Tarzan ja anna sitten käyntikorttisi.

Vierailija
12/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sormet V-asentoon ja nuolaise siitä välistä. Tämä temppu toimii aina. Varma saanti.

Vierailija
13/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kassalla on helppo esitellä lompakon sisältöä eli vahingossa vilautat paksua tukkoa satasen seteleitä. Sit isket silmää ja kysyt onkos neiti koskaan päässyt rahamiesten matkaan. Tehoaa varmasti. Siitä se lähtee! Onnea! 

Vierailija
14/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä varten minulla on käyntikortteja, vaikka muuten yhteystiedot on kätevämpää vaihtaa sähköisesti. Laadukas käyntikortti on statuksen merkki samalla tavalla kuin Audi, platina-Amex tai 500 euron seteli. Sillä heruu.

Vierailija
15/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue itsesi minihameeseen ja tiukkaan toppin, sekä korkokenkiin ja pyydä häntä naisten iltaa viettämään.

Vierailija
16/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seuraavan kerran kielellä pastori Silli jutskia.

Vierailija
17/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön siellä kirjoittelee. Jos olisit oikea kassaneiti, tietäisit, miten homma toimii.

Vierailija
18/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tyylii strippaat.

Vierailija
19/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen neljättä vuotta myyjänä isossa helsinkiläisessä päivittäistavarakaupassa. Pääasiassa olen kassaosastolla. Minulla on useita ”kanta-asiakkaita” (tai kaupan asiakkaitahan he ovat, mutta siis tutuiksi tulleita), joiden kanssa tulee vaihdettua katseita vähän pidempään ja joskus myös kuulumisia. Useimmat ovat 45+ miehiä, nuoremmat eivät välttämättä edes moikkaa. Ja en nyt tarkoita mitään ärsyttävää jankkaamista vaan ihan molemminpuolisen flirtin pilke silmäkulmassa sanottuja asioita :) Esimerkiksi eilen yksi kiva asiakas osti vaihteeksi siideriä niin että piti kuitata ikärajavalvonta tehdyksi ja oli ottanut myös ruusukimpun, niin kiusoittelin hieman että toivottavasti tänään alkaa jotain kaunista :)

Itse olen tapaillut kolmea asiakasta. En etsi irtoseksiä, joten kyllä kaikkien kolmen kohdalla oli ihastuminen kyseessä :)) Olen 29, ja yksi heistä oli abt minun ikäiseni, kaksi muuta sanotaanko selvästi vanhempia. Kaksi kysyi minua treffeille, kolmannen suhteen piti olla vähän aktiivisempi eli lähestyä facessa. Silloin oltiin jo juteltu esim. tyhjällä itsepalvelukassalla niin monta kertaa, että tiesin nimen ja ammatin. Ja tietysti myös tiedän, millaisesta ruoasta asiakkaat tykkäävät!

Minulla on tulevaisuuden suunnitelmat aika auki. Tämän kassaduunin piti olla tilapäinen ratkaisu opiskelupaikkaa odotellessa, mutta näin aika monta pääsykoetta myöhemmin täytyy todeta, että ei haittaisi, jos töissä tapaisin tulevien lasteni isän :)

Vierailija
20/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot jonkun ihanan rasvaisen sovinistisen vitsin hänelle.

Tuhma vitsi on itse asiassa ihan hyvä tapa testata onko nainen kiinnostunut. Ei mikään rasvainen sovinistivitsi, mutta vähän pikkutuhma. Jos nainen nauraa ja kikattaa iloisesti tietää että voi ottaa seuraavan askeleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme