Olen tavannut todella ihanan naisen mutta minulla on sarjapanijana vaikea lopettaa kaatamasta uusia naisia
Kommentit (56)
... Onko sosiopatia jo sillä asteella, että onko psykiatrisesta avusta iloa enää?...
Jatkaisin sinuna samaan malliin. Harva nainen haluaa seurustella tuollaisen kanssa. Et ole aviomiesmatskua. Todennäköisesti olet myös huono rakastaja
Panet vaan mutta huolehdit siitä, ettet saa genitaaliherpestä (ellei sinulla jo ole)
Ei voi syödä kakkua ja säästää sitä. Mua ei satunnainen merkityksellinen seikkailu sinkkuna haittaa mut tollanen... 😱
Itsetuntohan tossa on takapuolesta.
Mut jatka rakkaan harrastuksesi parissa, oppiipahan fjöösat jotain elämästä.
Muista käydä sp-testeissä.
N44
Unohda ihana nainen ja jatka entiseen malliin. Säästät kaikkia. Eikä se voisi menneisyytesi takia koskaan edes luottaa sinuun.
Tietääkö ihana nainen millainen ap on? Usein sen huomaa, onko mies kova menemään ja panemaan ellei ole ihan yksinkertainen. Mulla heräsi kovasti kiinnostus, että millainen yksilö tämä nainen on. Haluaako hän edes vakavaa ap:n kanssa? Mä ainakin olen ottanut pelurit sillä asenteella, että otan seksin ja voin viettää aikaakin, mutta sitoutumista en viitsi edes ajatella.
Miltäs ap:sta tuntuisi, jos ihana nainen on yhtä kova peluri? Voisitte olla onnellisia avoimessa suhteessa, jos kestää kantti että naisella on samat oikeudet!
Ihmiset harvoin muuttuu, vaikka joskus niinkin tapahtuu. Veikkaan, että käytännössä tässä käy joka tapauksessa niin että ap valitsee yhä sinkkuilun/mokaa orastavassa suhteessaan, jatkaa panojaan ja itkee ja harmittelee sitten vähän myöhemmin, kun menetti kerran tällaisen. Mutta tuleehan niitä uusia sitten taas ja jos naisia tosiaan on jatkuvasti uusia, niin ihan hyvä todennäköisyys että uudestaankin joskus ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa edes ajatella jotain peräkammarin poikaa, joka kirjaa Tiimarin ruutuvihkoon/ Exceliin kuviteltuja "kaatojaan" äidin laittamien aterioitten välillä.
Ei se oo keltään pois jos tykkää tehrä kaatoja.
Niin jos tykkää käydä keilaamassa
Kaitsu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomiehenä en suosittele jäämään naiseen kiini huijaat naista ja kärsit ite myös siitä..Ei Panomies voi muuttua,itellä kaatoja takana 1214(olen kirjannut kaikki ylös) saa nähdä paljonko viellä kerkiää tulemaan kun olen nyt 48v.Pisin seurustelusuhde mikä minulla ollut on viikon ja olin silloin 18vuotias.
Olen pitänyt ittiä kaatomiehenä kun kaatoja vähän yli 800..Mukavaa touhua en tuu lopettamaan koskaan.Voin sanoa kun uusi kaato tulossa sitä ihan tärisee mielihyvästä.
Ahhaa, mun koira tekee tota samaa, tärisee kiimasta ja pystyy myös väristelemään mällit pihalle ilman että tyttöjä on näköpiirissäkään.
Jatka vain panohommia ja pidä se muija.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja
Miten niin?
Tässä tapauksessa voi panna kympin muijaa.
Minä olen aina tykännyt panna naista joka on varattu
Tuskin onnistut sitoutumaan kehenkään, hae apua itsellesi. Kuulostaa pakonomaiselta valloittamisen tarpeelta ja tunnepuolella voi olla sinulla isoja ongelmia. Miten ihmeessä olet päässyt eroon niistä kaikista panoista, kai nyt joku heistä on kysellyt perään?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin onnistut sitoutumaan kehenkään, hae apua itsellesi. Kuulostaa pakonomaiselta valloittamisen tarpeelta ja tunnepuolella voi olla sinulla isoja ongelmia. Miten ihmeessä olet päässyt eroon niistä kaikista panoista, kai nyt joku heistä on kysellyt perään?
Voihan ne blokata. Tuli tästä mieleen sinkkuelämää-jakso, missä Carrie tapaili yhtä alkoholistimiestä. Oli tavannut terapian odotustilassa. Miehen ongelma oli, että hän menettää kiinnostuksensa naiseen heti kun on harrastettu seksiä.
Harva haluaa sellaista miestä joka on marinoinut patonkiaan joka ontelossa...
Pimpsukkaa jokainen terve mies rakastaa.