Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut todella ihanan naisen mutta minulla on sarjapanijana vaikea lopettaa kaatamasta uusia naisia

Vierailija
01.02.2019 |

M43

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on vaan pakko muuttua jos haluat pitää ihanan naisen. Ihanat naiset ei kyl kauaa katsele sikoja.

Vierailija
4/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö odottaa sitä oikeaa ettei enää halua kaataa uusia? AP

Vierailija
5/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se ihana nainen sitten voi tulla mukaan, vai onko se estoinen ja ei niin ihana?

M45

Vierailija
6/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pikkuhiljaa kasvettava aikuiseksi. Ota vastuu itsestäsi ja mieti mikä on tärkeää. 

Menetät ihanan naisen jos jatkat entisiä puuhia. En nimittäin usko että hän haluaa kokoajan pelätä milloin petät häntä milloin kenenkin kanssa. 

Vierailija
7/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut ihanan miehen, mutta todella vaikeaa olla iskemättä muita miehiä. 

Patologista minulla. Miesten kaataminen vieläpä on varmaan helpompaa kuin naisten. En ole mikään erityinen kaunotar, hyvännäköinen ja viehettävä kylläkin. 

Vierailija
8/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetteles ny kirjoittamaan ensin.

Vierailija
9/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehenä en suosittele jäämään naiseen kiini huijaat naista ja kärsit ite myös siitä..Ei Panomies voi muuttua,itellä kaatoja takana 1214(olen kirjannut kaikki ylös) saa nähdä paljonko viellä kerkiää tulemaan kun olen nyt 48v.Pisin seurustelusuhde mikä minulla ollut on viikon ja olin silloin 18vuotias.

Vierailija
10/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Vierailija
11/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomiehenä en suosittele jäämään naiseen kiini huijaat naista ja kärsit ite myös siitä..Ei Panomies voi muuttua,itellä kaatoja takana 1214(olen kirjannut kaikki ylös) saa nähdä paljonko viellä kerkiää tulemaan kun olen nyt 48v.Pisin seurustelusuhde mikä minulla ollut on viikon ja olin silloin 18vuotias.

On siinä saanut touhuta,mutta ei mikään mahottomuus toi 1214naista ole.Laskin jos vaikka 31vuotta kaatanut eihän se ole kuin 3.2 kaatoa kuukaudessa.Pillu on pitänyt olla koko ajan mielessä.

Vierailija
12/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy osata päättää ja valita kummasta saat enemmän elämääsi sisältöä, iloa ja rakkautta: sarjapanoista vai tosta ihanasta naisesta. Vai etsitkö sä koko ajan että tulisi vielä parempaa tarjolle?

Toiseksi: mikä tarve sulla on sarjapanoihin? Imarteleeko se sua että useat naiset haluu sua ja panee sun kanssa? Haluut sä eri kokemuksia, jännitystä vai mitä, houkutusta?

Vierailija
13/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

@loll, pikkase säälittäwämpi homma.

Vierailija
14/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon menetät jos menetät ton ihanan naisen? Miten paljon menetät jos menetät kaikki sarjapanot? Onko ihanan naisen kanssa tunnetta, entä onko sarjapanoissa tunnetta?

Vierailija
15/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat naiset ei kuulepa poika tollasta sitten kovin kauan kattele......

Vierailija
16/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Millaista elämää sä haluat elää, mieti.

Vierailija
17/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sarjapanijan elämää varmaan

Vierailija
18/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikä on ongelma? Etkö sää tiedä mitä tekisit ihanan naisen kanssa vai etkö osaa lopettaa sarjapanemista vaikka haluaisit olla sen ihqun naisen kaa. Mikä tässä on ongelman ydin??

Vierailija
19/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sarjapanijan elämää varmaan

Sitten unohda se ihana nainen.

Vierailija
20/56 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että laatu korvaisi määrän? Olen paneskellut 100-150 naisen kanssa, ja olen kyllästynyt sarjapanemiseen. Onneksi löysin erittäin hyvän naisen, seksi on paljon parempaa kuin satunnaisten panojen kanssa.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme