Olen tavannut todella ihanan naisen mutta minulla on sarjapanijana vaikea lopettaa kaatamasta uusia naisia
Kommentit (56)
Sit on vaan pakko muuttua jos haluat pitää ihanan naisen. Ihanat naiset ei kyl kauaa katsele sikoja.
Pitäisikö odottaa sitä oikeaa ettei enää halua kaataa uusia? AP
Miksei se ihana nainen sitten voi tulla mukaan, vai onko se estoinen ja ei niin ihana?
M45
Sun on pikkuhiljaa kasvettava aikuiseksi. Ota vastuu itsestäsi ja mieti mikä on tärkeää.
Menetät ihanan naisen jos jatkat entisiä puuhia. En nimittäin usko että hän haluaa kokoajan pelätä milloin petät häntä milloin kenenkin kanssa.
Mä olen tavannut ihanan miehen, mutta todella vaikeaa olla iskemättä muita miehiä.
Patologista minulla. Miesten kaataminen vieläpä on varmaan helpompaa kuin naisten. En ole mikään erityinen kaunotar, hyvännäköinen ja viehettävä kylläkin.
Panomiehenä en suosittele jäämään naiseen kiini huijaat naista ja kärsit ite myös siitä..Ei Panomies voi muuttua,itellä kaatoja takana 1214(olen kirjannut kaikki ylös) saa nähdä paljonko viellä kerkiää tulemaan kun olen nyt 48v.Pisin seurustelusuhde mikä minulla ollut on viikon ja olin silloin 18vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Panomiehenä en suosittele jäämään naiseen kiini huijaat naista ja kärsit ite myös siitä..Ei Panomies voi muuttua,itellä kaatoja takana 1214(olen kirjannut kaikki ylös) saa nähdä paljonko viellä kerkiää tulemaan kun olen nyt 48v.Pisin seurustelusuhde mikä minulla ollut on viikon ja olin silloin 18vuotias.
On siinä saanut touhuta,mutta ei mikään mahottomuus toi 1214naista ole.Laskin jos vaikka 31vuotta kaatanut eihän se ole kuin 3.2 kaatoa kuukaudessa.Pillu on pitänyt olla koko ajan mielessä.
Sun täytyy osata päättää ja valita kummasta saat enemmän elämääsi sisältöä, iloa ja rakkautta: sarjapanoista vai tosta ihanasta naisesta. Vai etsitkö sä koko ajan että tulisi vielä parempaa tarjolle?
Toiseksi: mikä tarve sulla on sarjapanoihin? Imarteleeko se sua että useat naiset haluu sua ja panee sun kanssa? Haluut sä eri kokemuksia, jännitystä vai mitä, houkutusta?
@loll, pikkase säälittäwämpi homma.
Miten paljon menetät jos menetät ton ihanan naisen? Miten paljon menetät jos menetät kaikki sarjapanot? Onko ihanan naisen kanssa tunnetta, entä onko sarjapanoissa tunnetta?
Ihanat naiset ei kuulepa poika tollasta sitten kovin kauan kattele......
Elämä on valintoja. Millaista elämää sä haluat elää, mieti.
Vierailija kirjoitti:
sarjapanijan elämää varmaan
Niin? Mikä on ongelma? Etkö sää tiedä mitä tekisit ihanan naisen kanssa vai etkö osaa lopettaa sarjapanemista vaikka haluaisit olla sen ihqun naisen kaa. Mikä tässä on ongelman ydin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sarjapanijan elämää varmaan
Sitten unohda se ihana nainen.
Oletko miettinyt että laatu korvaisi määrän? Olen paneskellut 100-150 naisen kanssa, ja olen kyllästynyt sarjapanemiseen. Onneksi löysin erittäin hyvän naisen, seksi on paljon parempaa kuin satunnaisten panojen kanssa.
M40
Aha