Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyaikaiset ilmalämpöpumput hiljaisia?

Vierailija
19.10.2025 |

Tuo nykyinen naputtaa ärsyttä västi, on 15v vanha.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko?

Vierailija
2/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitsubishi on ainakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitsubishi on ainakin. 

Voiko ohjata netin kautta?

Vierailija
4/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Toshiba mökillä aika lähellä sänkyä, ei haittaa unia millään tavalla. Kotona Mitsu, n 15 v, ei mitään ratinoita. 

Vierailija
5/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 13 v. vanha ja on hiljainen. Onko ap:n lämpöpumppua huollettu koskaan?.

Vierailija
6/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 13 v. vanha ja on hiljainen. Onko ap:n lämpöpumppua huollettu koskaan?.

Itse huollettu.

Vierailija
7/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huollettu.

Itsekö olet lisännyt kylmäaineen? Miksihän se sitten pitää ääntä? Joku halpismerkki?

Vierailija
8/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitsubishi on ainakin. 

Mitsubishi hyper heater nimenomaan EI OLE hiljainen, vaan tuhisee ja pörisee ajoittain hyvon voimakkaasti.

Sen sijaan esim. Daikinin malleissa on erittäin hiljaisia, joiden toimintaa hädin tuskin kuulee. Minulla Daikin Stylish, jonka sisäyksikkö on muotoiltu ja esteettisesti miellyttävämpi kuin Mitsun laatikko.

Enkä puhu tässä puhalluksesta (jonka voi säätää menemään eri suuntiin niin ettei tule vedon tunnetta), vaan siitä turauttelusta mikä kuuluu sulatusjakson alkaessa/päättyessä.  Mitsulla on ulkoyksikön sulatussykli automatisoitu, eikä sitä voi itse muuttaa. Eli sulattelee vaikka mitään sulatettavaa ei edes olisi. Tämä oli todella ärsyttävää ja häiritsevää Mitsun pumpussa, vaikka tehokas lnämmittäjä olikin. 

Minulla ilppi on makuuhuoneessa, enkä halua sinne mitään ylimääräistä tussahtelua ja pörinää.

Vierailija
9/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huollettu.

Itsekö olet lisännyt kylmäaineen? Miksihän se sitten pitää ääntä? Joku halpismerkki?

Ihan hyvin lämpiää ja viilentää, ei siihen kylmäaineita tarvitse. Panasonic.

Vierailija
10/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitsubishi on ainakin. 

Voiko ohjata netin kautta?

Kyllä, malleja on kai useita, mutta meillä se paras-

Vierailija
11/11 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitsubishi on ainakin. 

Mitsubishi hyper heater nimenomaan EI OLE hiljainen, vaan tuhisee ja pörisee ajoittain hyvon voimakkaasti.

Sen sijaan esim. Daikinin malleissa on erittäin hiljaisia, joiden toimintaa hädin tuskin kuulee. Minulla Daikin Stylish, jonka sisäyksikkö on muotoiltu ja esteettisesti miellyttävämpi kuin Mitsun laatikko.

Enkä puhu tässä puhalluksesta (jonka voi säätää menemään eri suuntiin niin ettei tule vedon tunnetta), vaan siitä turauttelusta mikä kuuluu sulatusjakson alkaessa/päättyessä.  Mitsulla on ulkoyksikön sulatussykli automatisoitu, eikä sitä voi itse muuttaa. Eli sulattelee vaikka mitään sulatettavaa ei edes olisi. Tämä oli todella ärsyttävää ja häiritsevää Mitsun pumpussa, vaikka tehokas lnämmittäjä olikin. 

Minulla ilppi on makuuhuoneessa, enkä halua sinne mitään ylimääräistä tussahtelua ja

Kaverillani on daikin ja meillä mitsubishi. Hän oli kylässä ja ihmetteli, miten hiljainen pumppu voi ollakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä