Olen tavannut todella ihanan naisen mutta minulla on sarjapanijana vaikea lopettaa kaatamasta uusia naisia
Kommentit (56)
Tuttavamies meni naimisiin sen ihanan naisen kanssa mutta sarjapanee salaa.
En tajua miten ei jää kiinni
Ihana nainen heräsi juuri mustissa pisteissä, satiinilakanoissa. Tuutko?
Musta sun pitäisi miettiä mikä tarve sulla on noille sarjapanoillesi. Mitkä on ne motiivit miksi teet noin. Jos sä haluut sellaista elämää, niin so what kunhan et rupee lupaileen liikoja noille panonaisille ja kerrot suoraan että sulla ei ole muuta intressiä kuin pelkkä seksi ja panot.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy osata päättää ja valita kummasta saat enemmän elämääsi sisältöä, iloa ja rakkautta: sarjapanoista vai tosta ihanasta naisesta. Vai etsitkö sä koko ajan että tulisi vielä parempaa tarjolle?
Toiseksi: mikä tarve sulla on sarjapanoihin? Imarteleeko se sua että useat naiset haluu sua ja panee sun kanssa? Haluut sä eri kokemuksia, jännitystä vai mitä, houkutusta?
En tiedä. Mahdollisesti toivon löytväni vielä jotain parempaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt että laatu korvaisi määrän? Olen paneskellut 100-150 naisen kanssa, ja olen kyllästynyt sarjapanemiseen. Onneksi löysin erittäin hyvän naisen, seksi on paljon parempaa kuin satunnaisten panojen kanssa.
M40
Ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt että laatu korvaisi määrän? Olen paneskellut 100-150 naisen kanssa, ja olen kyllästynyt sarjapanemiseen. Onneksi löysin erittäin hyvän naisen, seksi on paljon parempaa kuin satunnaisten panojen kanssa.
M40
Ei kannata noin pientä panomäärää edes mainita. Panomiehestä jos puhutaan määrä yli tuhat.
Huvittavaa edes ajatella jotain peräkammarin poikaa, joka kirjaa Tiimarin ruutuvihkoon/ Exceliin kuviteltuja "kaatojaan" äidin laittamien aterioitten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy osata päättää ja valita kummasta saat enemmän elämääsi sisältöä, iloa ja rakkautta: sarjapanoista vai tosta ihanasta naisesta. Vai etsitkö sä koko ajan että tulisi vielä parempaa tarjolle?
Toiseksi: mikä tarve sulla on sarjapanoihin? Imarteleeko se sua että useat naiset haluu sua ja panee sun kanssa? Haluut sä eri kokemuksia, jännitystä vai mitä, houkutusta?
Ja sitten ootkin liian vanha.
Päästä se ihana nainen menemään. Se ansaitsee parempaa.
Jossei naisesi innostu avoimesta suhteesta niin sit on tehtävä tiukkoja valintoja, sellaista se elämä joskus on. Ihminen erottuu eläimestä sillä että se osaa hillitä itseään ja ajatella asioita laajemmalta kantilta, punnita vaihtoehtoja. Mitä sä saat tuosta jatkuvasti vaihtuvien naisten kierteestä? Orgasmeja saat varmasti sen Ihanan Naisenkin kanssa, joten tää sun käytöksen syy täytyy olla jossain syvemmällä. Jossei tää omilla pohdinnoilla aukene, niin kandee äkkiä hakea sitä ammattiapua mukaan, ennen kuin tää sun Ihana Suhde menee reisille tän takia. Tuskin tuo itsestään loppuu ja homma paljastuu ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa edes ajatella jotain peräkammarin poikaa, joka kirjaa Tiimarin ruutuvihkoon/ Exceliin kuviteltuja "kaatojaan" äidin laittamien aterioitten välillä.
Ei se oo keltään pois jos tykkää tehrä kaatoja.
Oletko varma että kykenet edes rakastamaan ketään? Ja siis tämä ei ole mitään veetuilua vaan olen oikeasti sitä mieltä että osa ihmisistä vaan on tunnevammaisia/ei vaan pysty välittämään kenestäkään muusta aidosti kun itsestään ja omista mielihaluista. Anna naisen olla jos tuntuu tuolta ja move on... luultavasti kyllästyisit seksiin hänen kanssaan max viikon jyystön jälkeen. Seksiaddiktio on muuten ihan oikea diagnoosi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Ei kannata noin pientä panomäärää edes mainita. Panomiehestä jos puhutaan määrä yli tuhat.
Kyllä!
Itselläni on jo toista tuhatta ja ikää vasta 32 vuotta. Tahti ehkä tästä vähän hiljenee, kun muutimme vakipanon kanssa yhteen ja lapsikin tulossa. Mutta aika tasaista tahtia tässä menee kuitenkin arviolta sadan naisen vuosivauhtia.
Meillä on siis sinänsä vapaa suhde ja nainen tietää harrastuksestani.
Mulla on yks sua vanhempi entinen sarjapanija kaverina. Sanoi, että kun tulee vanhaksi, ei naiset olekaan enää niin kiinnostuneita. Ja sitten harmittaa, että päästi käsistään sen yhden tietyn, kun ei ollut valmis. Ei sun tapauksessa välttämättä käy samoin.
Tapailet tätä naista ja jatkat panohommia muiden kanssa ihan normaalisti 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan parempaa ja parempaa OMG sehän on ihan loputon etsimisen tie!
Vierailija kirjoitti:
Panomiehenä en suosittele jäämään naiseen kiini huijaat naista ja kärsit ite myös siitä..Ei Panomies voi muuttua,itellä kaatoja takana 1214(olen kirjannut kaikki ylös) saa nähdä paljonko viellä kerkiää tulemaan kun olen nyt 48v.Pisin seurustelusuhde mikä minulla ollut on viikon ja olin silloin 18vuotias.
Olen pitänyt ittiä kaatomiehenä kun kaatoja vähän yli 800..Mukavaa touhua en tuu lopettamaan koskaan.Voin sanoa kun uusi kaato tulossa sitä ihan tärisee mielihyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että kykenet edes rakastamaan ketään? Ja siis tämä ei ole mitään veetuilua vaan olen oikeasti sitä mieltä että osa ihmisistä vaan on tunnevammaisia/ei vaan pysty välittämään kenestäkään muusta aidosti kun itsestään ja omista mielihaluista. Anna naisen olla jos tuntuu tuolta ja move on... luultavasti kyllästyisit seksiin hänen kanssaan max viikon jyystön jälkeen. Seksiaddiktio on muuten ihan oikea diagnoosi...
Mä olen samaa mieltä, just toi: Oletko varma että kykenet edes rakastamaan ketään?
Arvaa miten paljo naiset naureskelee (halpamaisesti) sulle.
Oletko koskaan harkinnut hakeutua hoitoon seksi addiktiosi takia? Se on ihan oikea addiktiosairaus, kuten vaikkapa alkoholismi.