Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhehuone synnytyksessä - lasku

Vierailija
31.01.2019 |

Miten lasku tulee perhehuoneesta? Voiko laskun laittaa isän nimelle vai tuleeko automaattisesti äidin maksettavaksi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pari sopii, tuli mun nimellä ja mies makso, mä olin viikon sairaalassa ja mies neljä päivää n. 500e lasku tuli

Vierailija
2/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös laskut tule aina "potilaan" nimellä.

Ja laita mies maksamaan vaikka siinä sun nimes onkin. Täytyy hänelläkin vähän kipua tuntua jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, kumman nimellä lasku tulee?

Laskun voi maksaa sitten ihan kumpi vaan haluaa.

Vierailija
4/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tuli minun (äiti) nimellä. Mutta meillä on yhteiset rahat, niin eipä olisi ollut mitään väliä kenen nimellä tulee. Jotenkin kuvittelisin, ettei synnytyksen laskusta pysty saamaan ainakaan riitaa aikaiseksi, etenkään jos perhehuone on toiveena.

Vierailija
5/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tulee minun nimellä niin mies ei suostu kuitenkaan maksamaan koska se on ”minun lasku”.

Mietin et voiko sen suoraan sopia että automaattisesti tulisi miehen nimellä se miehen osuus? Oman osuuden tietenkin maksan itse.

Vierailija
6/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tulee minun nimellä niin mies ei suostu kuitenkaan maksamaan koska se on ”minun lasku”.

Mietin et voiko sen suoraan sopia että automaattisesti tulisi miehen nimellä se miehen osuus? Oman osuuden tietenkin maksan itse.

Kyllä voi olla vaikeata..

Vierailija
7/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvitellaan, että lasku tulisi lapsen nimellä, kuka sen teidän perheessänne silloin maksaisi?

Vierailija
8/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvitellaan, että lasku tulisi lapsen nimellä, kuka sen teidän perheessänne silloin maksaisi?

Minä. Niinku kaikki vauvan tulevat tavarat ja hankinnat. Mutta ei asuta miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
9/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten varmaan myös sinun lapsesi.

Mutta vakavasti puhuen, voit itsekin laskea miehen osuuden ja kirjoittaa hänelle siitä laskun, jos joudut alkuperäisen maksamaan kokonaan itse.

Vierailija
10/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se synnärilasku ole sinun tilanteessasi se pienin murhe. Onnittelut vaan isävalinnasta. Seuraavalla kerralla sitten vähän fiksummin.

Vierailija
11/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa lapsilisistä. Ensin laskunmaksu toisen vanhemman pankkitililtä ja siirrätte lapsilisistä maksajan tilille kun on kertynyt ko summan verran.

Vierailija
12/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Niinku kaikki vauvan tulevat tavarat ja hankinnat. Mutta ei asuta miehen kanssa yhdessä.

No jos on noin mulkk. niin tekisin niin että ilmoittaisin etukäteen sinne laskutukseen että koko laskun voi laittaa miehen nimiin.

Vierailija
13/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin vaikeaa. Vaikeat ajat tulossa.

Meillä onneksi on aina ollut yhteinen talous, yhteiset rahat ja kumpikaan ei koskaan ole pihi, tuhlari tai itsekäs. Osaamme jakaa perheen kesken. Koska olemme perhe.

Vierailija
14/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No ehkä on syy sille ettei asuta yhdessä🤪 lapsi kuitenki tulee, enkä tiennyt sillon miehen peliriippuvuudesta ja valtavista veloista mitä oli ottanut.

Ei olla yhdessä, eikä asuta yhdessä, mutta lapsesta kannamme toivottavasti yhdessä vastuun.

Jos otan omille nimille koko laskun, niin tiedän etten niitä rahoja sitten ikinä saa. Kiellänkö siis mieheltä perhehuoneen VAI saako sen laskun miehelle omasta osuudestaan.?

Vierailija
15/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku tulee aina potilaan nimellä. Miksi otat perhehuoneen tollasen urpon kanssa?

Vierailija
16/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasku tulee aina potilaan nimellä. Miksi otat perhehuoneen tollasen urpon kanssa?

Eli parempi päätös mennä itse osastolle ja kieltää mieheltä perhehuone?

Vierailija
17/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa tilanteessa kannata perhehuonetta ottaa. Tuskin saisitte muutenkaan kun niitä on rajallinen määrä ettekä te ole edes yhdessä.

Vierailija
18/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. No ehkä on syy sille ettei asuta yhdessä🤪 lapsi kuitenki tulee, enkä tiennyt sillon miehen peliriippuvuudesta ja valtavista veloista mitä oli ottanut.

Ei olla yhdessä, eikä asuta yhdessä, mutta lapsesta kannamme toivottavasti yhdessä vastuun.

Jos otan omille nimille koko laskun, niin tiedän etten niitä rahoja sitten ikinä saa. Kiellänkö siis mieheltä perhehuoneen VAI saako sen laskun miehelle omasta osuudestaan.?

Miksi mies tulee perhehuoneeseen jos ette edes asu yhdessä?

Vierailija
19/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se synnärilasku ole sinun tilanteessasi se pienin murhe. Onnittelut vaan isävalinnasta. Seuraavalla kerralla sitten vähän fiksummin.

Saattaisi olla kyllä parasta, että mitään seuraavaa kertaa ei tule.

Vierailija
20/32 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli parempi päätös mennä itse osastolle ja kieltää mieheltä perhehuone?

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi