Kuka ostaa urheiluliikkeestä talvitakkeja jotka maksaa vielä alennuksen jälkeenkin yli 200€?
Kamalia riistohintoja. Itse en todellakaan maksa talvitakista enempää kuin satasen.
Kai joku niitä järkyttävän hintaisiakin takkeja ostaa, kerran niitä urheilukaupoissa myynnissä näkee.
Kommentit (43)
Mä ostin tänä talvena alesta takin 200€:lla. On lämmin ja sopivan pituinen. Edellisen ostin ähän päälle satasella ja nyt n. 5-7 vuoden jäkkeen vanut on niin litassa, että tarvitsin lämpöisemmän takin rinnalle.
Halusin hyvän takin, joka kestää ja on lämmin. Toivottavasti tämä ovh 300€ takki on maineensa veroinen.
Voisin ostaa, jos oikeasti olisivat sen arvoisia. Kauhistelin juuri Fjällravenin tikkauksia ja muidenkin parempien urheiluvaatteiden. Voi kysyä onko 500e:n takki viisi kertaa parempi kuin 100e:n? Haluaisin ostaa ja tukea urheiluvaateyrityksiä, varsinkin pieniä, mutta laadun on oltava oikeasti edullisempia vaihtoehtoja parempaa ja usein ei ole merkittävästi. Höpölöpinä kaikesta ihmetekniikasta ja ekologisuudesta ei mene läpi, jos vaatteen kaikki yksityiskohdat eivät ole kunnossa (varsinkin tikkaukset suorassa). Elämäntyylimainonnasta ja merkistä en maksa, vaan laadusta.
Mikähän siinä on, että olen aina ostanut niitä halvempia takkeja (ja muitakin vaatteita) ja hyvin olen pärjännyt. En ymmärrä tätä mantraa, mitä hoetaan, että laadusta kannattaa maksaa ja että halvat vaatteet ovat ensimmäisen käytön jälkeen rikki. Eivät minulla ainakaan ole.