Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko halaaminen olla joskus pettämistä?

Vierailija
29.01.2019 |

Olen itse halannut ainakin yhden kerran elämässäni niin, että se tuntui äärimmäisen läheiseltä. Kyseessä oli tuttu mies, jonka kanssa en seurustellut tms, vaan suhde oli ammatillinen.

Tein aloitteen halaukseen. Hänen vastauksensa oli se että hän kaappasi minut "full body contact"-tyyppiseen syleilyyn. Maha mahaa, rinta rintaa ja poski poskea vasten. Olimme siinä kauan.

Mitään varsinaisen seksuaalista siinä ei ollut. Mutta jokainen ymmärtää, että tällainen läheisyys on harvinaista - ja äärimmäisen eroottista.

Niin, jos olisi ollut kyseisen miehen vaimo, en olisi ollenkaan pitänyt siitä, miten hän minua halasi. Mutta oliko se mielestänne pettämistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämistä, eikä poskipusutkaan. Nuo kuuluu olennaisena osana useaan kulttuuriin.

Mutta ei suomalaiseen kulttuuriin!

Mulle halaaminen on läheisempää kuin seksi.

Höpö höpö. Vai ihanko maksullinen oot?

En itseasiassa edes trollannut tuolla kommentillani. Mua vaan v'ittuttaa kaiken maailman halailijat. Naiset voi halailla keskenään, mutta jos joku äijä halailee kaikkia kaverinaisiaan, ni tekis mieli leipoo naamaan. Ihan gei keskieurooppalainen tapa.

Vierailija
22/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämistä, eikä poskipusutkaan. Nuo kuuluu olennaisena osana useaan kulttuuriin.

Mutta ei suomalaiseen kulttuuriin!

Mulle halaaminen on läheisempää kuin seksi.

Sun täytyy saada siinätapauksessa tosi huonoa seksiä.

Itseasiassa seksissä yhdistän halaamisen ja penetraation. Haluun niin lähelle/sisälle ku olla ja tahtoo. Toki se ei oo sit kivaa jos syvyys loppuu kesken ja ei pääsekkää kokonaan sisään. Mut ei sitä onneks usein tapahdu.

Sit ku on tarpeeks halaus-penetroitu, ni voi alkaa rynkyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin tällä pongahti samantien jotain kivenkovaa lahkeessa joka osui tietysti suoraan minun reiteeni. :D

Ei se penis nyt sentään mikään vieteri ole. Jos miehellä ei ole seisonut jo valmiiksi ainakin osittain niin kivikovaksi muuttumisessa menee nyt kuitenkin useampi sekuntti eikä se mikään "ponnahdus" ole..

Exän kanssa makoiltiin joskus nakuna ja mies nukahti. Seurasin hepin nytkähtelyä ja mietin mitäköhän unta näkee. Jostain syystä puhalsin hennosti heppiin ja se tosiaan ponnahti ylös vieterin tavoin! :D en tiennyt että ne niin herkkiä on. Meni joku tovi siinä puhallellessa ja ihmetellessä miten se elää ihan ilman kosketusta. Jotenkin se eli ihan samaan tahtiin kuorsauksen mukana :'D

Vierailija
24/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa lämpimältä tuo aapee tapaus, en suhteessa tykkäisi enkä harrastaisi itse.

Se on niin suhteellista ja riippuu tyypistä. Itse olen aina tosi herkästi halannut molempia sukupuolia, oon rajoittanut kun mies ei tykkää vaikka kaikki tietää etten sillä koita lähennellä. Mies taas ei halaile ainakaan selvinpäin ketään minut mukaanlukien, niin loukkaantuisin jos jotain naispuolista halailisi noin lämpimillä fiiliksillä.

Joskus oli työkaverina semmonen hassu tyyppi joka herkästi halas naisia ja se oli kaikille ok kun häntä pidettiin vähän yksinkertaisena.