Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko halaaminen olla joskus pettämistä?

Vierailija
29.01.2019 |

Olen itse halannut ainakin yhden kerran elämässäni niin, että se tuntui äärimmäisen läheiseltä. Kyseessä oli tuttu mies, jonka kanssa en seurustellut tms, vaan suhde oli ammatillinen.

Tein aloitteen halaukseen. Hänen vastauksensa oli se että hän kaappasi minut "full body contact"-tyyppiseen syleilyyn. Maha mahaa, rinta rintaa ja poski poskea vasten. Olimme siinä kauan.

Mitään varsinaisen seksuaalista siinä ei ollut. Mutta jokainen ymmärtää, että tällainen läheisyys on harvinaista - ja äärimmäisen eroottista.

Niin, jos olisi ollut kyseisen miehen vaimo, en olisi ollenkaan pitänyt siitä, miten hän minua halasi. Mutta oliko se mielestänne pettämistä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaniahan ne, kun on ihana halaaja.. =0) En katso pettämiseksi halaamista, olkoon sit kestoltaan ja intensiteetiltään mitä vaan.

Vierailija
2/24 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halaan muutamaa naista juuri tollaisella full body contact halauksella aina kun nähdään, vielä yleensä niin että nostan vähän ilmaan halatessa. Sen on tarkoituskin olla vähän vokotteleva ja he tietätävät tämän. Ei ole kuitenkaan heistä kukaan kieltäytynyt, koska kyllähän elämässä pitää aina joskus tuntea olevansa oikean miehen käsivarsilla (hah, repesin ittekin tolle).

Aina naista halatessa saan erektion, se nyt on selvää. Naiset, heidän tuoksunsa ja ihon lämpö ja pehmeys, siinä unohtuu kaikki muu ja joku eläimellinen (elimellinen) ottaa vallan. Uskon että 90% miehistä nyökkää tätä lukiessa. Nyt tiedätte tytötkin että miehet halatessaan ajattelee vaan ettei vahingossa tökkää teitä mahaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä, eikä poskipusutkaan. Nuo kuuluu olennaisena osana useaan kulttuuriin.

Vierailija
4/24 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä teet etkä voi kertoa puolisollesi on pettämistä. Mutta on oma asiasi pystytkö elämään asian kanssa vai et.

Vierailija
5/24 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halaan muutamaa naista juuri tollaisella full body contact halauksella aina kun nähdään, vielä yleensä niin että nostan vähän ilmaan halatessa. Sen on tarkoituskin olla vähän vokotteleva ja he tietätävät tämän. Ei ole kuitenkaan heistä kukaan kieltäytynyt, koska kyllähän elämässä pitää aina joskus tuntea olevansa oikean miehen käsivarsilla (hah, repesin ittekin tolle).

Aina naista halatessa saan erektion, se nyt on selvää. Naiset, heidän tuoksunsa ja ihon lämpö ja pehmeys, siinä unohtuu kaikki muu ja joku eläimellinen (elimellinen) ottaa vallan. Uskon että 90% miehistä nyökkää tätä lukiessa. Nyt tiedätte tytötkin että miehet halatessaan ajattelee vaan ettei vahingossa tökkää teitä mahaan.

Ja minä yritän aina halatessa tunkea DD-kupin rintoja miesten naamaa kohti, samalla kun väistän parhaani mukaan sitä kovettunutta "alaoksaa" ;D

Vierailija
6/24 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kik keli on pim pin sisällä halatessa niin saattaa olla pettämistä.

Vierailija
7/24 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus on aina ystävällinen ele ja viaton sellainen, paitsi kerran on tullut vastaan tilanne joka oli hieman nolo.

Meillä oli 18v harjoittelijamies kesätöissä, ja kun minä (35v) nainen halasin ja kiitin häntä kuluneesta kesästä niin sen verran mitä minun rinnat hänen rintakehäänsä siinä vähän halatessa osuivat, niin tällä pongahti samantien jotain kivenkovaa lahkeessa joka osui tietysti suoraan minun reiteeni. Siinä nuori mies sitten perääntyi, yritti puristaa jalkojaan yhteen ja pitää kättään sen edesssä, nolostui ja punastui ja alkoi änkyttämään että "joo oli oikein kiva olla täällä".

En nyt todellakaan koe tuossa että kukaan olisi pettänyt ketään tai mitään! :D

Vierailija
8/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulepas tänne näyttämään lähemmin tuota tekniikkaasi! ;D

Vierailija
9/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin tällä pongahti samantien jotain kivenkovaa lahkeessa joka osui tietysti suoraan minun reiteeni. :D

Ei se penis nyt sentään mikään vieteri ole. Jos miehellä ei ole seisonut jo valmiiksi ainakin osittain niin kivikovaksi muuttumisessa menee nyt kuitenkin useampi sekuntti eikä se mikään "ponnahdus" ole..

Vierailija
10/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämistä, eikä poskipusutkaan. Nuo kuuluu olennaisena osana useaan kulttuuriin.

Mutta ei suomalaiseen kulttuuriin!

Mulle halaaminen on läheisempää kuin seksi.

Vierailija
11/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole, vaikka miten kiihottais.

Vierailija
12/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin tällä pongahti samantien jotain kivenkovaa lahkeessa joka osui tietysti suoraan minun reiteeni. :D

Ei se penis nyt sentään mikään vieteri ole. Jos miehellä ei ole seisonut jo valmiiksi ainakin osittain niin kivikovaksi muuttumisessa menee nyt kuitenkin useampi sekuntti eikä se mikään "ponnahdus" ole..

Voihan se haluta pois alushousuista tietyllä hetkellä, ja silloin kyllä tuntuu : D

Vierailija
13/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vai ihanko maksullinen oot?

Vierailija
14/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö..ehkä se on pettämistä jos kummallakaan halauksen osapuolella ei ole halaushetkellä vaatteita päällä ja he ovat vaakasuorassa asennossa tai istuvat sylikkäin.

Vierailija
15/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin olla, jos ajatukset on ihan kosteita ja irstaita.

Vierailija
16/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jos on kumi välissä

Vierailija
17/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jos on kumi välissä

..niin tai taskussa.

Vierailija
18/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy saada siinätapauksessa tosi huonoa seksiä.

Vierailija
19/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi puhua vain omasta puolestaan. En petä, jos halaan jotain miestä kun siihen liittyy pelkkää platonista kaveruutta. En petä omaa miestäni enkä petä sen miehen vaimoa. Mutta jos tuolla miehellä on muita odotuksia minun suhteeni, niin hän pettää vaimoaan. Ja jos meillä molemmilla olisi salattua intohimoa toisiamme kohtaan niin molemmat pettäisimme ja kaikkea kosketusta pitäisi välttää. Koska se olisi tulella leikkimistä.

Itse olen niin herkkähipiäinen, että oma suhde on kyllä poikki kun kumppani alkaa halailemaan toista ihastustaan. Johonkin vedetään raja. Minusta se on siinä jos sisätiloissa värähtelee ja sitä vielä ruokitaan.

Vierailija
20/24 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka halaa ja ketä. Siis mä tunnen sellaisia miehiä jotka haluaa aina halata jos ei olla nähty pitkään aikaan, mutta jos mun mies ottaisi aloitteen halata jotain muuta kuin omia verisukulaisiaan niin se olisi pettämistä. Mun mieheni ei todellakaan ole mikään halailija tyyppi. Samoin jos mä ottaisin aloitteen halata jotain miestä niin se olisi väärin koska en normaalistikaan toimi niin. Mutta eri asia siis jos tuttu mies haluaa halata mua tai tuttu nainen haluaa halata miestä siksi ettei olla nähty aikoihin. On eri asia ottaa aloite ja ihan toinen asia ottaa vastaan halaus.

Mitä tulee poskisuudelmiin niin esim. ranskalaisten kanssa se on ihan normaalia. Suomalaisten kesken ei.