Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkkejä hemmotteluun / huomiointiin

20.07.2008 |

Hei,

Haluaisin uusia vinkkejä mieheni hemmotteluun ja huomiointiin ihan arkisina päivinä. Minä olen töissä ja mies 9kk poikamme kanssa kotona. Haluan osoittaa rakkauttani ja auttaa jaksamaan. Poikamme kun osaa kyllä viedä mehut :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa nyt sen kummempia vinkkejä antaa kuin, että...Ihan sellasta tavallista pientä yhdessä oloa. Kun pikkunen nukkuu...hierot miehen niskaa (vauvan kantaminen väsyttää)

Nukutat vauvan iltasella, niin mies saa hengähtää.

Annat hänen käydä lenkillä rauhassa kun tulet kotio ja valmistat hyvää syötävää.

Kahvitunnilla lähetät miehelle terveisiä kännykällä, hän tietää silloin, että ajattelet häntä töissäkin.

En keksi nyt muuta...olikohan näistä mitään apua???

Vierailija
2/3 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on myös antaa tunnustusta miehen työstä toisten ihmisten kuullen. Ja toki rohkaista ja antaa kehuja arjen keskelläkin.

Sitten erilainen koskettaminen ja katsominen miestä silmiin, auttaa häntä jaksamaan väsyttävän ja raskaan päivän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa miten mukava on huomata aamulla jääkaapilla, että siellä onkin valmis leipä jo odottamassa!? :) Mikä tuntuukaan paremmalta muistamiselta näin kesken arjen... Itse olin aivan myyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi