Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäviä pk-seudulta/Helsingistä?

28.04.2010 |

Olen 32v. kahden lapsen äiti. Esikoinen on 2,5v. ja nuorempi vasta 6 viikkoa. Olen Länsi-Suomesta kotoisin ja Helsingissä asunut muutamia vuosia.

Olen aika tiukasti ollut työelämässä kiinni, joten sosiaalinen elämä Helsingissä on ollut omaa perhettä lukuun ottamatta aika niukkaa. Lisäksi tuntuu että uusiin ihmisiin on aika vaikea tutustua, olen uusien ihmisten seurassa aluksi ujo. Ystävien seurassa en ole sitten enää yhtään ujo, enemmänkin puhelias. Mikähän siinä onkin, että uusiin ihmisiin tutustuminen on nykyään niin vaikeaa:(?

Kaipaisin äitiystäviä pk-seudulta ihan kahvittelun ja vaikka vaunuilun merkeissä. Kahviloissa yksin istuminen ja kahden lapsen kaitsiminen on aika tylsää. Lisäksi olisi kiva puhua ihan "aikuisten juttuja" ja välillä puhua muustakin kuin lapsista. Vertaistukikin olisi tarpeen tuon 2,5v. uhmaikäisen kanssa. Olisi kiva käydä vaikka elokuvissa, esim. Baby-Biossa. Olen äitiyslomalla/vanhempainvapaalla joulukuuhun saakka ja aika käy kyllä todella pitkäksi sekä tulen mökkihöperöksi ilman aikuista seuraa.

Otathan yhteyttä s-postiini, jos seura kelpaa:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Astrid!

Missäpäin Helsinkiä asutte?

2/6 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Aikuisen seura kyllä tekisi ihan terää... =) Minulla on 10 vuotias tytär ja poikani on 4kk. Nää kotona istumiset on aika tylsähköjä ja yksin olen huono lähtee mihkään. Olen 32 vuotias ja itä-helsingistä. Ois mahtavaa löytää kaveri jonka kanssa turista muutakin kuin "vauvan" kieltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmoittautuu myös yksi äiti....

mielellään tutustun muihin lähellä asuviin äiteihin ja kivahan se ois jos lapset sais lisää leikkikavereita =)

4/6 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmoittautuu myös yksi äiti....

mielellään tutustun muihin lähellä asuviin äiteihin ja kivahan se ois jos lapset sais lisää leikkikavereita =)

Tääl ois 10v ja 4kk lapsen äiti myllypurosta....nuoremmaiseni vielä kylläkin on aikas pieni leikkimään muutakin kuin tuttipulolla =) mutta voishan sitä noin muuten vaikka mennä kaffelle tai lenkille tai jotain :D

Vierailija
5/6 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä mia78 kanssa, että voihan sitä mennä kahville vaik ei nuorimmaisista ole toisilleen leikkikaveriksi...kyllähän ne lapset siitä koko ajan kasvaa, mut jos alkuun vaikka äidit tutustuis keskenään... ;)

Vierailija
6/6 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan s.postini jos jotakuta kiinnostaa niin saa kirjoitella sinne... eli

katja_reelo@hotmail.com