Jos alkoholia runsaasti käyttävällä jatkuvaa oksentelua ja vatsakipua. Mistä voi johtua?
Tulehdusarvot ei pahasti korkealla.
Ei verta oksennuksessa, ei ripulia.
Jatkunut useita päiviä. Todella huonona ja kuivunut.
Mikään ei pysy sisällä kauaa.
Kommentit (47)
Pankreatiitti. Lähtisin kyllä sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritin puhua. Ei kertonut kaikkia testejä mitä otettiin, lähti kesken kaiken pois. Lupasi mennä takaisin huomenna.
Voi kun vaan nyt hoitaisi itsensä kuntoon ja menisi sairaalaan.
Olen huolissani.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin arvelen. Alkaa olla kiire ellei tahdo kupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin puhua. Ei kertonut kaikkia testejä mitä otettiin, lähti kesken kaiken pois. Lupasi mennä takaisin huomenna.
Voi kun vaan nyt hoitaisi itsensä kuntoon ja menisi sairaalaan.
Olen huolissani.
-ap
Huomenna voi olla liian myöhäistä jo. Mutta etpä sinä aikuista voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko se alkoholi aiheuttanut tuon.
Jännä juttu, oiskohan 😉?
Ruokatorvi/mahan limakalvo tulehtunut, vieroitusoireet päälle, voisi olla haimakin.
Pahoinvointi uskovaisista, raittiina raivoista ja muista suvaitsemattomista.
Oisko alkoholia sitten mennyt vähän turhankin reippaasti?
Luulosairas on ja tekosairas hakee huomiota
Mikä on pankreatiitti? itse oksentelen, ripuloin ja pöyrtyilen pitkin ihan kaljaa juomalla ja ilman kaikki kesäkaudet. Muutenkin, ei tarvitse olla edes kesä. Menee aaltoina tämä. Terveydenhuolto ei tajua lainkaan eikä ota ollenkaan tosissaan. Hoidetaan aina yhtä oiretta kerrallaan. On varmaan otettu jo 50 kertaa testit, ettei nyt kuitenkin olisi laktoosi-intoleranssi tai keliakia. Kalliiksi tulee tämä nykyinen terveyden"hoito".
Ilmiselvästi alkoholin puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tämän alkoholistin äiti?
Lapsi.
Vähän kyllä nyt huolestuttaa. Voi kun hän siitä tokenisi. Kaukoyhteydellä hankalaa pakottaa tai ymmärtää täysin kokonaiskuvaa. Soitti vain, että voi todella huonosti ja että viikonlopusta asti oksennellut, vatsakipu kovaa mutta nyt helpottanut kipu hieman.
Kuivunut on ja ääni heikko, väsyneen kuuloinen.
En tiedä mitä tekisin, kehoitin menemään heti sairaalaan ja pyysin, että kun ei mene niin soittaa apua jos vointi vähääkään pahenee. Soitan tietenkin aamulla miten voi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pankreatiitti? itse oksentelen, ripuloin ja pöyrtyilen pitkin ihan kaljaa juomalla ja ilman kaikki kesäkaudet. Muutenkin, ei tarvitse olla edes kesä. Menee aaltoina tämä. Terveydenhuolto ei tajua lainkaan eikä ota ollenkaan tosissaan. Hoidetaan aina yhtä oiretta kerrallaan. On varmaan otettu jo 50 kertaa testit, ettei nyt kuitenkin olisi laktoosi-intoleranssi tai keliakia. Kalliiksi tulee tämä nykyinen terveyden"hoito".
Googlaisit edes. Haimatulehdus, on vakavaa.
Moni juoppo oksentaa vertakin ja porskuttaa ilman lääkäreitä
Oisko se alkoholi aiheuttanut tuon.