Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LUE TÄMÄ VIESTI, TÄRKEÄÄ ASIAA PALSTALAISILLE.

Vierailija
16.05.2006 |

[size=2] Ne jotka eilen illalla osapuilleen klo 22¿22.30 maissa olivat AV-palstalla, näkivät ja ihmettelivät miten ylläpito poisti viestiketjuja aivan mielivaltaisesti.

1) Ketjut, joissa mainittiin Sharon Tate, poistettiin (illan mittaan palstalla oli vilkkaasti keskusteltu raskaana olleen Sharonin murhasta).

2) Ylläpidon toimintaa arvostelevat ketjut poistettiin.

Mitä h*lvetin poliisivaltiota ylläpito oikein kuvittelee johtavansa??

Lopulta sain itsekin ilmoituksen: ¿Viestien lähetys koneeltasi on estetty: Tietokoneesi käyttää IP-osoitetta, josta on toistuvasti häiritty Vauva-lehden sähköisiä palveluita.¿

En tiedä miten olen häirinnyt Vauva-lehden sähköisiä palveluita.

Miten keskustelupalstan nimi ¿Aihe VAPAA¿ (hah) tulisi siis käsittää? Jos jotkut haluavat puhua jostakin aiheesta, miksei se ole sallittua? Jos joku siitä aiheesta ei pidä, miksi hänen pitäisikään osallistua keskusteluun? Mutta ei-pitäminen EI OLE RIITTÄVÄ SYY MUIDEN IHMISTEN KESKUSTELUJEN SENSUROIMISELLE JA KETJUN POISTOLLE.

Laitoin heti palautetta ylläpidolle ja pyysin perusteluja poistotoimenpiteistä. MITÄÄN VASTAUSTA EI TULLUT SÄHKÖPOSTIINI.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tyyliin, " Kyllä varmaan se oli se Reijo Navan vaimo kun sen tappoi, koska sillä oli paras motiivi"

Vierailija
22/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset viestiketjut poistettiin joissa puhuttiin Sharon Taten kuolemasta.

Miksi siitä aiheesta ei saanut keskustella? Juuri tähän haluaisin vastauksen.

Voiko yksi ihminen päättää, mistä muut eivät saa puhua?

Yhtä lailla minusta on loukkaavaa että joku puhuu täällä imetystä vastaan, miksei sellaista ketjua siis poisteta, vaikka MINULLE tulee kurja olo? Mikä periaate tuossa on?

Maailmasssa on hirveää pahuutta kuten raskaana olleen Taten murha. Eikö siitä saa keskustella? Poistaako ylläpito myös maailmassa olevan pahuuden? Miten?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos touhu menee siihen että, laitetaan kymmeniä aloituksia samasta aiheesta vain kiusantekoa ajatellen, viestit saadaan poistaa.. Ja mitä sanan vapauteen tulee, tämä on av, ei suomi..

Mä olin kyllä eilen tuohon aikaan täällä, enkä huomannut mitä viestejä poistettiin. Ihan tavallisistakin aiheista? Marilyn -ketjukin sisälsi yhteystiedont toiseen osoitteeseen, joten senkin ehkä ymmärrän vaikkei linkkinä ollutkaan..

Vierailija
24/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tiedä mitä eilen käsiteltiin ei varmaan kannata heittää mitä vaan

Vierailija
25/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esim. huutaa, joka on hyvien tapojen vastausta sekä kiroilee. Rinnastaa valjojat poliisivaltioon.. onkohan hieman yliampuvaa?

Vierailija
26/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettiin ilman järkevää syytä. Pyysin selvitystä ylläpidolta sähköpostitse, ei tullut vastausta. Alkuper. ketju oli ns. Marilyn Monroe -ketju, joka laajeni juttelemaan Taten olosuhteista.

Vierailija
27/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas imetyskeskustelussa ei solvata ketään tiettyä tunnettua henkilöä..

Vierailija
28/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että sinä olet niin Hyvä

Vierailija
29/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sananvapaus voi tarkoittaa että toisten ihmisten omistamissa viestimissä saa kirjoittaa mitä vaan.

Sananvapaus tarkoittaa sitä, että teillä on oikeus perustaa oma lehti, jossa voitte puida mitä asioita haluatte ja keskustella omistamillanne nettisivuilla mitä haluatte.

Tämän lehden omistajilla on ihan täysi oikeus määritellä mistä täällä saa keskustella, ja olette täysin vapaita keskustelemaan itse omistamillanne sivuilla mitä haluatte, lain puitteissa tietenkin.

Vierailija
30/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Chales Manson on yhä vankilassa.

Vierailija
31/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vapaasti päättää siitä, millaista keskustelua ylläpitää. Mutta jos haluat oikeasti ääntäsi kuuluville, voithan blogata aiheesta. Tai valita forumin toisin. Tiedän kyllä, että on sananvapauden rajoittamista sanoa " hyvä aihe, mutta väärä palsta" .

En tiedä kuinka monta aloitusta eilen Sharon Tatesta oli, mutta noin periaatteessa olen samaa mieltä, että 1-2 aloitusta per aihe on riittävästi. Jos enemmän avaa, se alkaa olla puuduttavaa.

Vierailija
32/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan luullutkaan että ylläpidossa olisi tämän maan älymystön kermaa, mutta nyt luulen sitä vielä vähemmän.

Vierailija
33/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se, että perustelematta poistetaan pitkä ketju jossa ihmiset KESKUSTELEVAT.

Laitoin palautepyynnön myös webmasterille ja Vauva-lehden toimitukseen. Haluan että asiaa tutkitaan, ylläpidon mielivaltaista toimintaa siis.

Vierailija
34/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut palautetta?

Vierailija
35/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain 1 henkilö..

Solvaamista jo tuokin..

Vierailija
36/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrätkö tuon lauseen sisällön?

Vierailija
37/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten porukka katseli muita kuolleiden kuvia ja Tate oli joukossa.

Eikö kuolleista saa puhua..?

Vierailija
38/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vaikka mitä herjaketjuja täällä, mutta niitä ei ole poistetu.

Imettäjiä on haukuttu. Kestovaippailijoita on haukuttu.

Ei mitään poistoja.

Vierailija
39/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä ketään ole solvattu! Ne jotka eilen eivät täällä ko. aikana olleet eivät siis tiedä miten mielivaltaista hommaa täällä on!

Imetyskeskustelut täytyy myös poistaa koska ne ahdistavat mua!!!

Vierailija
40/114 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa siitä, että valvonnalla pitää olla linja, pitää tietää etukäteen ainakin suurinpiirtein mistä saa keskustella ja mistä ei.

Olisi myös asiallista, että kun valvonta poistaa jonkun ketjus siitä tulee ilmoitus PERUSTELUINEEN. Se on hyvän netiketin mukaista ja niin yleensä ulkomaisilla palstoilla toimitaan. Niitä perusteluja myös kommentoidaan ja niistä keskustellaan, näin ei pääse syntymään tunnetta, että linja on mielivaltainen tai että joidenkin " asiattomat ilmoitukset omasta mielestään asiattomista viesteistä" ohjailisivat valvontaa.

2. JOS kyse oli siitä Marilyn-ketjusta johon oli linkitetty se MArilynin kuva, niin poisto oli asiallinen sillä logiikalla että linkkien laittaminen vistiin On kielletty keskusteluohjeissa. On ihan sama, laittaako niitä väkejä sinne joukkoon, kyse on kuitenkin suorasta linkistä joka tällä palstalla on kielletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi