Olen diplomi insinööri, kuvittelin aina päätyväni yhteen yhtä korkeasti koulutetun, fiksun naisen kanssa mutta
niin vain elämällä on omat suunnitelmansa ja päädyin yhteen höpsön sairaanhoitajan kanssa.
Joskus sitä ajattelee, että olisiko arki ja elämä jotenkin parempaa älykkäästi haastavan kumppanin kanssa, mutta toisaalta rakastan tuota höppänää yli kaiken. :)
M32, DI
Kommentit (104)
Aulikki Oksasen mies oli muurari,Aulikki kuten kaikki tietänevät, akateeminen.Olin teininä kesäduunissa siivoojana samalla raksalla miehen kanssa.Oli tosi fiksu ja symppis.Tosin kehoitti hakeutumaan akateemisiin opintoihin "koska sä voit".Sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikan DI ei tajunnut monista jutuista mitään. Tosi vaikeaa oli selittää työasioita. Monesti mietin, miten vaikeaa tuollaisen kanssa olisi kotona.
Katsoin leffaa inssin ja poikansa kanssa.Leffan loputtua poika kysyi isältään "mitä tässä tapahtui" johon isä "en tiedä,kysy A:lta".Jep jep.Leffa oli vieraskielinen mulle vieraassa maassa,mutta juoni kyllä aivan pässinlihaa😉
Sairaanhoitajalla ei välttämättä ole suurta hoivaviettiä! Kyse on ammatista, jolla saa vielä toistaiseksi hyvin töitä ja se on merkityksellistä ja hyödyksi ihmiskunnalle. Hoivavietistä on oikeastaan haittaa, kun näet umpimurskaantuneen jalan suonineen, tai jotain muuta. Järki ja viisaus on se mitä tarvitaan, ja älykkyys. Sosiaalinen älykkyys on erityisen tarpeellista.
Sairaanhoitaja saattaa tavoitella lääkärin tutkintoa tulevaisuudessa.