Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen diplomi insinööri, kuvittelin aina päätyväni yhteen yhtä korkeasti koulutetun, fiksun naisen kanssa mutta

Vierailija
29.01.2019 |

niin vain elämällä on omat suunnitelmansa ja päädyin yhteen höpsön sairaanhoitajan kanssa.

Joskus sitä ajattelee, että olisiko arki ja elämä jotenkin parempaa älykkäästi haastavan kumppanin kanssa, mutta toisaalta rakastan tuota höppänää yli kaiken. :)

M32, DI

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin ne koulutetut naiset jäävät sinkuiksi kun heille ei perusduunarit kelpaa.

Vierailija
22/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selittääkin miksi minulla ei ole miestä. Olen liian korkeasti koulutettu ja vielä epänaiselliselta alalta! Damn, olisi pitänyt lukea sairaanhoitajaksi ja totella lukiopoikaystävää kiltisti, kun halusi musta kotirouvaa kuten myös ne muutama muu ehdokas myöhemmin.

Eli vika ei ole koulutuksessa vaan miesmaussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selittääkin miksi minulla ei ole miestä. Olen liian korkeasti koulutettu ja vielä epänaiselliselta alalta! Damn, olisi pitänyt lukea sairaanhoitajaksi ja totella lukiopoikaystävää kiltisti, kun halusi musta kotirouvaa kuten myös ne muutama muu ehdokas myöhemmin.

Voivoi, nyt sinä haukut itse sairaanhoitajia ja kotirouvia ja ylistät omia uravalintojasi. Ei hyvä. Tuskin sinä sentään niin ylivertainen olet?

Vierailija
24/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin vain elämällä on omat suunnitelmansa ja päädyin yhteen höpsön sairaanhoitajan kanssa.

Joskus sitä ajattelee, että olisiko arki ja elämä jotenkin parempaa älykkäästi haastavan kumppanin kanssa, mutta toisaalta rakastan tuota höppänää yli kaiken. :)

M32, DI

Mun isä on keskustalainen dipaninssi.

Sen itsetunnolle otti koville, kun poika päätti jättää koulutukset peruskouluun ja näillä on menty.

Vaimo on jo monenpolven akateeminen ja tullaan hyvin juttuun.

Hän myös on ainut joka käy meidän perheessä töissä ja minä olen koti-isänä.

Minusta isäni on tyypillinen uusnousukas. Hänen itsetuntonsa perustuu dipaninssiyteen. En ole oikein ikinä tykännyt hänestä, sillä se itsetunto on heikko. Onneksi keskittyi työntekoon ja otin äidiltä vastaan kasvatuksen. Äiti oli perinteinen kansankynttilä.

Ap:n pitäisi omien lasten takia nostaa tasoa vähän. Ei se riitä että on dipaninssi.

Vaaditaan vähän enemmän olla ihminen.

Vierailija
25/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on viisasta ottaa nainen, jolla on alempi koulutus kuin miehellä itsellään.

Ihan totta, miehen herkkä itsetunto ei kestä, jos nainen on jossain asiassa parempi. Pahinta miehelle on, jos nainen tienaa miestä enemmän, hui.

Nainen haluaa miehen, jota voi katsoa ylöspäin. Miehen kannattaa huomioida tämä jo parisuhteen alkuvaiheessa.

Vierailija
26/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32, DI

Eikö sinua yhtään huolestuta lastesi tulevaisuus? Juuri julkaistiin tutkimus, että äidin koulutuksella on suuri vaikutus lapsen tulevaisuuteen ja koulutustasoon.

Vierailija
27/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on viisasta ottaa nainen, jolla on alempi koulutus kuin miehellä itsellään.

Eli jos olet DI, on viisaampaa ottaa se hoitsu kuin vaikka lääketieteen tohtori? 

Juutalaisten korkea ÄO selittyy muutenn valikoivalla lisäänntymisellä. En tiedä mite kouluttavat naisiaan, mutta eivät varmaan ajattele että ompa viisaampaa ottaa itseään tyhmempi nainen.

Parisuhteen onnistuminen on tärkeämpää kuin jälkeläisen älykkyys.

Juutalaisia on vainottu satoja vuosia ja vain älykkäimmät jäivät jatkamaan sukua.

Tarpeeksi älykäs mies pärjää ja onnistuu älykkään naisen kanssa. Toki jos olet kiinteistönhoitaja, niin ei kannata yrittää tohtorin kanssa.

Okei, neropatti. Mikäli pelkkä vainoaminen selittää älykkyyden, kerro minulle miksei romanien ÄO ole huomattavasti muita korkeampi?

Vierailija
28/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena otin miehen, jolla jäi lukio kesken, äo meillä on sama parin pisteen erolla, mies tienaa 5 kertaa sen mitä minä ja koko ajan vain enemmän. Naisena taisi olla aika nappivalinta. :) Ei ole muuten avioehtoa miehen toiveesta, on tarkoitus rakastaa toisiamme loppuun asti. <3

Vierailija
29/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta, miehen herkkä itsetunto ei kestä, jos nainen on jossain asiassa parempi. Pahinta miehelle on, jos nainen tienaa miestä enemmän, hui.

Nainen haluaa miehen, jota voi katsoa ylöspäin. Miehen kannattaa huomioida tämä jo parisuhteen alkuvaiheessa.

Kummasti tuosta tulee miehelle ongelma parisuhteen aikana ja viimeistään erotessa.

Vierailija
30/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, opiskelijoiden tippainssiksi 13-15 vuotta? Opiskeluvuosinani pituus kertoo paljon älykkyydestä....

Vierailija
31/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelitko? Opiskelun pituus. Älykkökirjoitin alla

Vierailija
32/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olet DI, on viisaampaa ottaa se hoitsu kuin vaikka lääketieteen tohtori? 

Juutalaisten korkea ÄO selittyy muutenn valikoivalla lisäänntymisellä. En tiedä mite kouluttavat naisiaan, mutta eivät varmaan ajattele että ompa viisaampaa ottaa itseään tyhmempi nainen.

Juutalaisia on vainottu satoja vuosia ja vain älykkäimmät jäivät jatkamaan sukua.

Tarpeeksi älykäs mies pärjää ja onnistuu älykkään naisen kanssa. Toki jos olet kiinteistönhoitaja, niin ei kannata yrittää tohtorin kanssa.

Okei, neropatti. Mikäli pelkkä vainoaminen selittää älykkyyden, kerro minulle miksei romanien ÄO ole huomattavasti muita korkeampi?

Romanikulttuuri on elämyksellistä, eikä se kehitä kognitiivisia toimintoja.

Juutalaiskulttuurissa jopa lapset opetetaan laskemaan korkoa koron päälle. 

Vierailija
33/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempi perustelusi implikoi, että älykkyys olisi periytyvää, mutta nyt ei olekaan. Hohhoijaa.

Vierailija
34/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi tulkitsin, että miehen tekemä provo: haluaa aukoa päätään beta- ja alfamiehistä tai jotain.

Sitten tajusin, että tämähän on naisen tekemä provo. Haluaa haukkua kaikki kotirouvat ja hoitajat maan rakoon ja päteä, että naisen pitää olla itsenäisyyden jumalatar ja miestä parempi, ei edes tasavertainen vaan parempi.

Sellaista tänään sitten... tuo kirjoitusvirhe aloitusviestissä taas saa pohtimaan miten hän kuvittelee osaavansa puolustaa koulutettujen naisten kunniaa... t. "D                          I"

Vierailija
35/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan DI ei tajunnut monista jutuista mitään. Tosi vaikeaa oli selittää työasioita. Monesti mietin, miten vaikeaa tuollaisen kanssa olisi kotona.

Vierailija
36/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi tulkitsin, että miehen tekemä provo: haluaa aukoa päätään beta- ja alfamiehistä tai jotain.

Sitten tajusin, että tämähän on naisen tekemä provo. Haluaa haukkua kaikki kotirouvat ja hoitajat maan rakoon ja päteä, että naisen pitää olla itsenäisyyden jumalatar ja miestä parempi, ei edes tasavertainen vaan parempi.

Sellaista tänään sitten... tuo kirjoitusvirhe aloitusviestissä taas saa pohtimaan miten hän kuvittelee osaavansa puolustaa koulutettujen naisten kunniaa... t. "D                          I"

Niin tai sitten hoitsun kirjoittama viesti, jossa haluaa tölväistä dippainssejä (osoittaa sivistymättömyyden). Niin tai näin, vastakkainasettelu ja tappelu on hakusessa. Aika laimeaksi kuitenkin jäi.

Vierailija
37/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en samaista fiksuutta, viisautta siihen että on opiskeltu. Työpaikassani meitä on moneen lähtöön. Ihan kiinnostavia keskusteluja. Luulen että suhteessasi vaimosi on kylläkin sinua viisaampi monessa asiassa.Saat olla onnellinen että hänellä on suuri hoivavietti.

Vierailija
38/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempi perustelusi implikoi, että älykkyys olisi periytyvää, mutta nyt ei olekaan. Hohhoijaa.

Älykkyys on periytyvää, mutta se  on sidoksissa myös kulttuuriin.

Jos juutalaíset eläisivät kuin romanit, älykkyysero kaventuisi.

Juutalaísten "luontainen" älykkyysero muihin ihmisiin on niin pieni (2-3 pistettä), että en vaivaudu tarkistamaan lukua netistä.

Vierailija
39/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuolla kirjoitustaidolla kukaan fiksu nainen ei viitsi edes katsoa sinun suuntaasi.

Vierailija
40/104 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ole höppänä ja mies tykkää on muuten Di