Voiko olla teinin suusta vi**umaisempaa vastausta kuin "SOU"
Jos ei kiinnosta puhua suomea, niin sitten saa painua ilman pipoa ja kenkiä tuonne pakkaseen!!!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Yhym
Just toi Yhym.... yhymm, sillai ärsyttävän ylpeällä katseella.
ihan uus sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kys on kanssa aika hyvä.
Mikä on kys?
Kill yourself
Miksi te provosoidutte teinin käytöksestä? Sitähän se teini haluaa, ja sama meno jatkuu ja jopa pahenee. Minulle ei muuten puhuta tuohon sävyyn. Laitan teinin ilmaisemaan asiansa/harmituksensa kypsemmällä tavalla. Jos ei osaa, niin sitten keskustellaan/harjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te provosoidutte teinin käytöksestä? Sitähän se teini haluaa, ja sama meno jatkuu ja jopa pahenee. Minulle ei muuten puhuta tuohon sävyyn. Laitan teinin ilmaisemaan asiansa/harmituksensa kypsemmällä tavalla. Jos ei osaa, niin sitten keskustellaan/harjoitellaan.
Kypsemmällä tavalla? No mutta lapsihan on lapsi eikä kypsä aikuinen. Hormonit ja sen tuomaa ängstiä se on. Ei sitä passaa tukahduttaa tai se kostautuu sitten kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
No sinähän se provosoidut, jos alat keuhkoamaan teinin tokaisuista tuolla tavalla. Parempi olla kiinnittämättä mitään huomiota, sitähän se haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän se provosoidut, jos alat keuhkoamaan teinin tokaisuista tuolla tavalla. Parempi olla kiinnittämättä mitään huomiota, sitähän se haluaa.
Kyllä "Riivattu" teiniängsteri on just tuollanen. Huomaa vaan sitten että huonoon käytökseen ei huomioida mitenkään ja lopettaa pauhaamisen turhana ärsytys yrityksenä. Eihän tuo hormoniryöppytila kestä montaa vuotta.
Sellasiahan noista tulee millaisiksi kasvatatte. Tai millaisiksi ette.
Vierailija kirjoitti:
Sellasiahan noista tulee millaisiksi kasvatatte. Tai millaisiksi ette.
Myöskin seura, missä piireissä pyörii vaikuttaa 50%.
"Katoaisitpa vaan pois. Mä NIIN vihaan sua! "Tämä ei suoranaisesti äidin mieltä ylentänyt.
Mutta teinit kasvaneet nuoriksi aikuisiksi nyt ja itsekin ihmettelevät mikä sai noin puhumaan😊
Oon kuulemma aina ollu aika jees äiti😊😊
"Ei mulla ole mitään velvollisuutta"
"Mitä/entä sitten"?
"Älä kiukuttele/antaa sen kiukutella"
"Mitä sä luulet, että tuo hyödyttää"
Siinä joitakin lausahduksia meidän 17v suusta ja voin sanoa, että tuo "sou" ei paljoa puristaisi.
Tarpeellinen vaihe, jotta nuori eriytyy vanhemmistaan ja kasvaa yksilöksi.
"Hei lihisnassu mitäs safkaa tänään muija mutsi muijalainen?"