Miten naiset olette iskeneet itsellenne miehen?
Antakaa konkreettisia esimerkkejä, joilla olette itse aktiivisena napanneet sen haluamanne miehen!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen miehen nappasin ihan vaan baarista matkaani. Katsoin, että onpas tuossa pitkä ja komea mies ja menin tekemään tuttavuutta. 4 vuotta oltu yhdessä, josta vuosi kihloissa.
Eli vain ulkonäöllä on väliä.
Jösses sentään :D ei kait kukaan yritä vikitellä ei-viehättävää omiin silmiin??? Tuon naisen mies on ainakin kirjoittajan mielestä komea, mun mielestä se ei välttämättä ole ollenkaan komea...
Vierailija kirjoitti:
Tuttavamies johon olin ihastunut oli luonani käymässä. Jossain vaiheessa hän alkoi puhumaan että pitäisi kai lähteä kotiin kun ulkona on pimeää ja sateista. Sanoin sitten ihan suoraan että kyllä hän voi yöksi jäädä, mutta täällä on vain yksi sänky ja minä nukun alasti. Haittaako se? Ei haitannut. :)
Minkä ikäisiä olitte?
Katson silmiin, hymyilen, menen juttelemaan. Kun juttelemme, niin olen oma itseni, kyselen, kuuntelen, muistan mitä hän kertoo ja muuta tällaista aivan tavallista. Siinä vaiheessa kuitenkin mietin myös samalla olenko loppujen lopuksi kiinnostunut koko miehestä. Jos hänen juttunsa eivät miellytä, niin en lupaile mitään, vaan haihdun jonkun syyn varjolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavamies johon olin ihastunut oli luonani käymässä. Jossain vaiheessa hän alkoi puhumaan että pitäisi kai lähteä kotiin kun ulkona on pimeää ja sateista. Sanoin sitten ihan suoraan että kyllä hän voi yöksi jäädä, mutta täällä on vain yksi sänky ja minä nukun alasti. Haittaako se? Ei haitannut. :)
Minkä ikäisiä olitte?
Vähän reilu parikymppisiä.
Riisuin hameen alla olevat pikkarit pois hänen silmiensä alla, julkisella paikalla, vähän syrjässä.
Olin matkalla baarista kotiin. Matkaa 4 km. Oli tylsää ja näin edessä kävelevän jonkun miehen. Katsoin että on suht normaalin näköinen ja kengät oli hyvät (tärkeää!!😃). Otin hänet kiinni ja kysyin kävelläänkö yhdessä. Siitä se lähti. Seurustelimme puolisen vuotta.
Toiselle sanoin baarissa että tule tänne. Olin siis ihan vaan kahvilla ja kellokaan ei ollut paljoa. Oli arkipäivä. Mies oli mukavannäköinen, urheilullinen. Suhde siitäkin tuli, mutta lyhyt ja huono.
(Nykyään olen onnellisesti vakiintunut nettimiehen kanssa, joka teki aloitteen kuvattomana.)
Vierailija kirjoitti:
Tälta palstalta.
Whaaat??!!
Ihan olemalla oma outo itseni ja sopivan vaikea niin ei käy tylsäksi. Miehet nyt tykkää saalistaa vaikka nainen olisikin aktiivinen. Päätin että siinä se on tuleva mieheni ja lasteni isä. Yhä olemme yhdessä näin 28 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälta palstalta.
Whaaat??!!
Vaihdettiin yhteystietoja ja tavattiin. Siitä se lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälta palstalta.
Whaaat??!!
Mitä? Tämän palstan kulisseissahan käydään armotonta parinvaihtoa ja orgioita viikon jokaisena päivänä. Eksä tiennyt? :D
Kummallista, miten helposti elämä tuntuu menevän joillakin ihmisillä.
Kukaan mies, josta olen tykännyt ei ole tykännyt musta. Miehet, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, eivät ole tykänneet musta.
Koskaan ei olla taidettu lähestyä baarissa, paitsi yksi mies vittuilumielessä. Jos olen itse lähestynyt, on sanottu jotain ilkeää.
Nettitreffeiltä miehet eivät ole kiinnostuneet.
Kaverimiehet eivät ole kiinnostuneet.
En ole koskaan seurustellut.
N33
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies, josta olen tykännyt ei ole tykännyt musta. Miehet, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, eivät ole tykänneet musta.
Koskaan ei olla taidettu lähestyä baarissa, paitsi yksi mies vittuilumielessä. Jos olen itse lähestynyt, on sanottu jotain ilkeää.
N33
Ei se elämä kaikilla hienosti ole mennytkään. Mutta kun tarpeeksi montaa miestä on yrittänyt iskeä, niin voi sitten löytyä yksi onnistuminenkin tässä ketjussa kerrottuna.
Vierailija kirjoitti:
N33
Kuitenkin sitten olet mennyt jakamaan pyhintäsi. Osaisitko hieman avata logiikkaa/käyttäytymismalleja sen takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen miehen nappasin ihan vaan baarista matkaani. Katsoin, että onpas tuossa pitkä ja komea mies ja menin tekemään tuttavuutta. 4 vuotta oltu yhdessä, josta vuosi kihloissa.
Eli vain ulkonäöllä on väliä.
Niin no, seksiseuraa silloin etsinkin, mutta siitä kehkeytyikin jotain paljon suurempaa :)
Hymyilin ja juttelin. Annoin miehelle aikaa pyytää mut treffeille.
Sanoin miehelle ihan suoraan että hänellä on hyvä perse. Siitä lähti keskustelu joka johti avioliittoon asti.
Et miehiä tarvitse iskeä. Nauttii illan aikana niiden seurasta ja jos oikeaa ei löydy, menee yksin kotiin.
Kumpikin oltiin selkeästi kiinnostuneita toisistamme ja hymyiltiin ja vaihdettiin katseita fuksivuonna. Aika pian sitten päädyttiin samalle kurssille ja rupesin juttelemaan mukavia miehelle. Sutki savolaisuus kiinnosti jäyhempää länsisuomalaista ja eipä aikaakaan kun mies siirtyi asumaan mun kämppään pysyvästi.