Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset olette iskeneet itsellenne miehen?

Vierailija
28.01.2019 |

Antakaa konkreettisia esimerkkejä, joilla olette itse aktiivisena napanneet sen haluamanne miehen!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin oltiin selkeästi kiinnostuneita toisistamme ja hymyiltiin ja vaihdettiin katseita fuksivuonna. Aika pian sitten päädyttiin samalle kurssille ja rupesin juttelemaan mukavia miehelle. Sutki savolaisuus kiinnosti jäyhempää länsisuomalaista ja eipä aikaakaan kun mies siirtyi asumaan mun kämppään pysyvästi.

Vierailija
22/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen miehen nappasin ihan vaan baarista matkaani. Katsoin, että onpas tuossa pitkä ja komea mies ja menin tekemään tuttavuutta. 4 vuotta oltu yhdessä, josta vuosi kihloissa.

Eli vain ulkonäöllä on väliä.

Jösses sentään :D ei kait kukaan yritä vikitellä ei-viehättävää omiin silmiin??? Tuon naisen mies on ainakin kirjoittajan mielestä komea, mun mielestä se ei välttämättä ole ollenkaan komea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavamies johon olin ihastunut oli luonani käymässä. Jossain vaiheessa hän alkoi puhumaan että pitäisi kai lähteä kotiin kun ulkona on pimeää ja sateista. Sanoin sitten ihan suoraan että kyllä hän voi yöksi jäädä, mutta täällä on vain yksi sänky ja minä nukun alasti. Haittaako se? Ei haitannut. :)

Minkä ikäisiä olitte?

Vierailija
24/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson silmiin, hymyilen, menen juttelemaan. Kun juttelemme, niin olen oma itseni, kyselen, kuuntelen, muistan mitä hän kertoo ja muuta tällaista aivan tavallista. Siinä vaiheessa kuitenkin mietin myös samalla olenko loppujen lopuksi kiinnostunut koko miehestä. Jos hänen juttunsa eivät miellytä, niin en lupaile mitään, vaan haihdun jonkun syyn varjolla pois.

Vierailija
25/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavamies johon olin ihastunut oli luonani käymässä. Jossain vaiheessa hän alkoi puhumaan että pitäisi kai lähteä kotiin kun ulkona on pimeää ja sateista. Sanoin sitten ihan suoraan että kyllä hän voi yöksi jäädä, mutta täällä on vain yksi sänky ja minä nukun alasti. Haittaako se? Ei haitannut. :)

Minkä ikäisiä olitte?

Vähän reilu parikymppisiä.

Vierailija
26/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälta palstalta.

Vierailija
27/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuin hameen alla olevat pikkarit pois hänen silmiensä alla, julkisella paikalla, vähän syrjässä.

Vierailija
28/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin matkalla baarista kotiin. Matkaa 4 km. Oli tylsää ja näin edessä kävelevän jonkun miehen. Katsoin että on suht normaalin näköinen ja kengät oli hyvät (tärkeää!!😃). Otin hänet kiinni ja kysyin kävelläänkö yhdessä. Siitä se lähti. Seurustelimme puolisen vuotta.

Toiselle sanoin baarissa että tule tänne. Olin siis ihan vaan kahvilla ja kellokaan ei ollut paljoa. Oli arkipäivä. Mies oli mukavannäköinen, urheilullinen. Suhde siitäkin tuli, mutta lyhyt ja huono.

(Nykyään olen onnellisesti vakiintunut nettimiehen kanssa, joka teki aloitteen kuvattomana.)

Vierailija
29/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin tissit.

Vierailija
30/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälta palstalta.

Whaaat??!!

Vierailija
31/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olemalla oma outo itseni ja sopivan vaikea niin ei käy tylsäksi. Miehet nyt tykkää saalistaa vaikka nainen olisikin aktiivinen. Päätin että siinä se on tuleva mieheni ja lasteni isä. Yhä olemme yhdessä näin 28 vuotta myöhemmin.

Vierailija
32/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälta palstalta.

Whaaat??!!

Vaihdettiin yhteystietoja ja tavattiin. Siitä se lähti.

Vierailija
33/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälta palstalta.

Whaaat??!!

Mitä? Tämän palstan kulisseissahan käydään armotonta parinvaihtoa ja orgioita viikon jokaisena päivänä. Eksä tiennyt? :D

Vierailija
34/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, miten helposti elämä tuntuu menevän joillakin ihmisillä.

Kukaan mies, josta olen tykännyt ei ole tykännyt musta. Miehet, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, eivät ole tykänneet musta.

Koskaan ei olla taidettu lähestyä baarissa, paitsi yksi mies vittuilumielessä. Jos olen itse lähestynyt, on sanottu jotain ilkeää.

Nettitreffeiltä miehet eivät ole kiinnostuneet.

Kaverimiehet eivät ole kiinnostuneet.

En ole koskaan seurustellut.

N33

Vierailija
35/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies, josta olen tykännyt ei ole tykännyt musta. Miehet, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, eivät ole tykänneet musta.

Koskaan ei olla taidettu lähestyä baarissa, paitsi yksi mies vittuilumielessä. Jos olen itse lähestynyt, on sanottu jotain ilkeää.

N33

Ei se elämä kaikilla hienosti ole mennytkään. Mutta kun tarpeeksi montaa miestä on yrittänyt iskeä, niin voi sitten löytyä yksi onnistuminenkin tässä ketjussa kerrottuna.

Vierailija
36/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Kuitenkin sitten olet mennyt jakamaan pyhintäsi. Osaisitko hieman avata logiikkaa/käyttäytymismalleja sen takana?

Vierailija
37/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen miehen nappasin ihan vaan baarista matkaani. Katsoin, että onpas tuossa pitkä ja komea mies ja menin tekemään tuttavuutta. 4 vuotta oltu yhdessä, josta vuosi kihloissa.

Eli vain ulkonäöllä on väliä.

Niin no, seksiseuraa silloin etsinkin, mutta siitä kehkeytyikin jotain paljon suurempaa :)

Vierailija
38/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin ja juttelin. Annoin miehelle aikaa pyytää mut treffeille.

Vierailija
39/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle ihan suoraan että hänellä on hyvä perse. Siitä lähti keskustelu joka johti avioliittoon asti.

Vierailija
40/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et miehiä tarvitse iskeä. Nauttii illan aikana niiden seurasta ja jos oikeaa ei löydy, menee yksin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän