Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset olette iskeneet itsellenne miehen?

Vierailija
28.01.2019 |

Antakaa konkreettisia esimerkkejä, joilla olette itse aktiivisena napanneet sen haluamanne miehen!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen baarista mukaan ja vein kotiin siinä vaiheessa iltaa, kun sille ei enää tarjoiltu...Oli siis suurinpiirtein tiedottomassa tilassa ja puolustuskyvytön. Samalla reissulla ollaan edelleen. Mies on nykyisin täysin raitis.

Vierailija
42/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin miehen baarista mukaan ja vein kotiin siinä vaiheessa iltaa, kun sille ei enää tarjoiltu...Oli siis suurinpiirtein tiedottomassa tilassa ja puolustuskyvytön. Samalla reissulla ollaan edelleen. Mies on nykyisin täysin raitis.

Raukkaparka kokenut suuren trauman, eikä uskalla enää ottaa tippaakaan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vaan reippaasti juttelemaan. Toiminut aina, ja sitten tärppäsi se unelmamies. Piti nähdä vielä ”kavereina”, että himoistamme huolimatta tutustuisimme rauhassa. No, laitoin ruokaa kun hän tuli käymään ja siitä se sitten lähti.

Eli pitää olla oma itsensä ja oikeasti nähdä vähän vaivaakin.

Vierailija
44/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, miten helposti elämä tuntuu menevän joillakin ihmisillä.

Kukaan mies, josta olen tykännyt ei ole tykännyt musta. Miehet, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, eivät ole tykänneet musta.

Koskaan ei olla taidettu lähestyä baarissa, paitsi yksi mies vittuilumielessä. Jos olen itse lähestynyt, on sanottu jotain ilkeää.

Nettitreffeiltä miehet eivät ole kiinnostuneet.

Kaverimiehet eivät ole kiinnostuneet.

En ole koskaan seurustellut.

N33

Kuitenkin sitten olet mennyt jakamaan pyhintäsi. Osaisitko hieman avata logiikkaa/käyttäytymismalleja sen takana?

Tähän minäkin haluaisin vastauksia.

Vierailija
45/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälta palstalta.

Whaaat??!!

Mitä? Tämän palstan kulisseissahan käydään armotonta parinvaihtoa ja orgioita viikon jokaisena päivänä. Eksä tiennyt? :D

Pitää myös tietää koodit. Vanukas ei ehkä ole sitä, miltä ensin vaikuttaa jne.

Vierailija
46/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hymyillyt ja mennyt juttelemaan aluksi ihan jotain pientä. Jos on ollut vastakaikua, olen jutellut. Sitten moikkaillut ja hymyillyt, mies on yleensä siinä,vaiheessa ottanut yhteyttä. Jos ei, olen laittanut somessa viestiä, kysynyt apua johonkin pikkuhommaan tms. Sitten olen ollut selkeästi näyttänyt jos on edelleen kiinnostanut, monesti olen itse tehnyt aloitteen suhteeseen. Miehiä on riittänyt. Samoin pakkeja, mutta sellaista elämä on. Ja tämä siis aikana ennen Tinderiä. Nyt olen ollut jo pitkään naimisissa.

Vierailija
47/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies, josta olen tykännyt ei ole tykännyt musta. Miehet, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, eivät ole tykänneet musta.

Koskaan ei olla taidettu lähestyä baarissa, paitsi yksi mies vittuilumielessä. Jos olen itse lähestynyt, on sanottu jotain ilkeää.

N33

Kuitenkin sitten olet mennyt jakamaan pyhintäsi. Osaisitko hieman avata logiikkaa/käyttäytymismalleja sen takana?

Ehkä looginen ajattelu tai sen ymmärtäminen ei ole sinun heiniäsi.

Vierailija
48/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Tähän minäkin haluaisin vastauksia.

Jos ei seukkaa ja seksihaluja on. Vietit toisilla mahdottomia kestää ja oman käden onni ei riitä niin miksipä ei? Eikö tätä ole tehty aina?

Vierailija
49/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Sinussa on jotakin perustavanlaatuista vikaa, jos miehet eivät ole olleet kiinnostuneita. Olet niin kuin serkkuni, nainen, josta kukaan ei tiedä onko hän lintu vai kala ja joka on samalla ihan ok kuin myös täysin outo tyyppi. Olen tuntenut serkkuni ihan kakarasta lähtien ja lapset tykkäävät hänestä aina, mutta teini-ikäisenä kaikki alkavat pitämään häneen välimatkaa. Hän on erittäin itsevarma, jopa kopea, mutta samalla hän on hyvin avuton ja hölmö.

Hänellä ei ole ollut koskaan miestä ja ei hän koskaan sellaista tule saamaankaan. Tuskinpa edes ketään huolii.

Vierailija
50/56 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on paras iskeä sillä tavalla että tekee heille hyvin selväksi mitä haluaa, mutta ei kuitenkaan kysy suoraan mitään. Silloin mies saa miettimisaikaa itselleen juuri sen verran kuin tarvitsee. Tai jos kysyy suoraan, niin ainakin sanoo että saa hetken sulatella ajatusta ennen kuin tarvitsee vastata.

Vierailija
51/56 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsin haluamani ja tarrasin kiinni muniin.

Tuo nyt on maailman huonoin iskuyritys.

Vierailija
52/56 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä:)

PS. Älä ainakaan tee kuten muutama nainen viikonloppuna baarissa. Yrittivät iskeä mun miestä sillä aikaa kun olin vessassa. Sitä ennen toljottelivat ihan suoraan häntä ja he näkivät, kun suutelimme. Aika röyhkeää toimintaa.

Munahaukatko tätä viestiä ovat alapeukutelleet?

Vierailija
53/56 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin saunaan, valitsin mieluisimman mukaani kammariin ja siitä se homma sitten eteni. Suikkaritaidoillakin on kuulemma merkitystä.

Vierailija
54/56 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan iskenyt ketään.

Vierailija
55/56 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata, että naisetkin ovat aloitteellisia!

Ap

Vierailija
56/56 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin onnellisuuteni kuntoon, pidin huolta kehosta ja mielestä. Hoidin työni hyvin ja tapailin ystäviä ja sukua. Eiköhän se itsevarmuus ja positiivisuus sitten napannut ja ehdokkaita löytyi. Toivoin törmääväni hyvään mieheen joskus - ihmiseen, jota arvostaa ja joka arvostaa minua.

Löysin hyvän miehen Tinderin avulla. Yhdessä käymme elämää läpi samoin arvoin ja opettelemme työstämään parisuhdettamme eikä mitään oteta itsestäänselvyytenä. Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme.

Sillätavoin löysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi