Miten naiset olette iskeneet itsellenne miehen?
Antakaa konkreettisia esimerkkejä, joilla olette itse aktiivisena napanneet sen haluamanne miehen!
Kommentit (56)
Tapitin vaan sitä miestä herkeämättä, kunnes se tuli kysymään että mitä töllään ja siitä se sitten lähti.
Jossain baareissa/keikoilla oon saanu hakuamani miehen iha vaa katsekontaktilla ja hymyllä. Aina on mies sen jälkee tullu juttelee.
Tinderistä:)
PS. Älä ainakaan tee kuten muutama nainen viikonloppuna baarissa. Yrittivät iskeä mun miestä sillä aikaa kun olin vessassa. Sitä ennen toljottelivat ihan suoraan häntä ja he näkivät, kun suutelimme. Aika röyhkeää toimintaa.
Napannut miehen? Ei miehiä napata noin vaan. Olen tutustunut mieheen jossakin ja siitä se on lähtenyt.
Nykyisen miehen nappasin ihan vaan baarista matkaani. Katsoin, että onpas tuossa pitkä ja komea mies ja menin tekemään tuttavuutta. 4 vuotta oltu yhdessä, josta vuosi kihloissa.
Viattomasti aivan menin tiskille ostamaan yhden oluen. Sain oluen, vaihtorahan, poikaystävän, aviomiehen ja lasteni isän. Se oli elämäni tärkein olut.
Mun ainut aktiivisuus oli että loin deittisovellukseen profiilin ja maksoin kk-maksun että näin kaikki matchit.
Sitten odottelin että sattui kohdalle joku hyvä, jolla oli hyvän profiilitekstin lisäksi myös kiinnostava aloitus chatin puolella.
Kun tämmöinen sitten osui kohdalle, aloin juttelemaan viikon alussa ja kutsuin hänet saman viikon perjantaina mun luokse yönylitreffeille, jolloin sovittiin että aletaan seurustelemaan ja poistettiin yhdessä ne sovellukset puhelimista.
Vierailija kirjoitti:
PS. Älä ainakaan tee kuten muutama nainen viikonloppuna baarissa. Yrittivät iskeä mun miestä sillä aikaa kun olin vessassa. Sitä ennen toljottelivat ihan suoraan häntä ja he näkivät, kun suutelimme. Aika röyhkeää toimintaa.
Ihan tyypillistä ä*mmätouhua tuollainen. Varatut miehet kiinnostaa syystä tai toisesta ja ollaan olevinaan niin hehkeitä ja kauniita, että jopa varatulle kelpaa... Eipä kyllä aina kelpaa.
Pyllistelin baarissa minihameessa ilman pikkareita ja mies oli ihan hurrrjana. Tänään yhdessä jo yli 15v ja edelleen mies ihan kuumana minuun!💟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. Älä ainakaan tee kuten muutama nainen viikonloppuna baarissa. Yrittivät iskeä mun miestä sillä aikaa kun olin vessassa. Sitä ennen toljottelivat ihan suoraan häntä ja he näkivät, kun suutelimme. Aika röyhkeää toimintaa.Ihan tyypillistä ä*mmätouhua tuollainen. Varatut miehet kiinnostaa syystä tai toisesta ja ollaan olevinaan niin hehkeitä ja kauniita, että jopa varatulle kelpaa... Eipä kyllä aina kelpaa.
Ja tätä tekevät naiset ovat monesti itsekin varattuja. Ihme touhua.
Minä yleensä nappaan haluamiani naisia ihan vaan hymyilemällä ja menemällä niiden luokse juttulemaan. Naiset on niin helppoja.
Vuonna 2005 laitoin opiskelukaverille muutaman tekstiviestin. Ensin kysyin jotain muodollisesti opiskelutehtävistä, sitten laitoin jotain "ok en häiritse enää jos olet vaikka tyttöystäväsi kanssa". Siihen sain juuri sen vastauksen mitä olinkin onkimassa.
Seuraavana päivänä tavattiin yliopistolla, ja lähinnä vain moikattiin. Viikonloppuna mietin häntä koko ajan ja sunnuntaipäivä meni siihen että kirjoittelin puhelimella viestejä joita en kuitenkaan koskaan lähettänyt. Lopulta monen itkun jälkeen lähetin hänelle hyvin suoran viestin jossa kerroin olevani yksin ja haluaisin hänet yöksi vierelleni.
Ensin hän hieman empi että mitä tarkoitan. Suostui kuitenkin tulemaan käymään luonani, vaikka ei vielä luvannut koko yöksi jäädä. Matkan varrella soitti pari kertaa ja kysyi reittiä, mutta lopulta löysi ovelleni. Se oli sitten siinä. Ei meiltä mennyt kuin puoli minuuttia siinä ovella kun jo väännettiin kielaria.
Kun olen tavannut kiinnostavan miehen, olen esim.
- tehnyt tikusta asiaa ja odottanut että mies ymmärtää yskän x1
- kysynyt suoraan lähdetkö mun matkaan x3
- jäänyt passiivisena odottelemaan tekeekö mies peliliikkeen pelkätään katsekontaktin perusteella x2
- jotenkin kaikki vain ajautui niin vaikkei kumpikaan ollut aloitteentekijä (humalassa oltiin) x2
Vierailija kirjoitti:
Minä yleensä nappaan haluamiani naisia ihan vaan hymyilemällä ja menemällä niiden luokse juttulemaan. Naiset on niin helppoja.
Tämä on varmasti totta ja taatusti toimii, voin sanoa, että toimii miehillekin, jotka ovat sen verran helpompia, että niille riittää se hymyily, tulevat sitten itse juttelemaan :)
Yhtään miestä en siis silleen ole iskenyt, hymyllä se kuitenkin aina on lähtenyt.
Tuttavamies johon olin ihastunut oli luonani käymässä. Jossain vaiheessa hän alkoi puhumaan että pitäisi kai lähteä kotiin kun ulkona on pimeää ja sateista. Sanoin sitten ihan suoraan että kyllä hän voi yöksi jäädä, mutta täällä on vain yksi sänky ja minä nukun alasti. Haittaako se? Ei haitannut. :)
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen miehen nappasin ihan vaan baarista matkaani. Katsoin, että onpas tuossa pitkä ja komea mies ja menin tekemään tuttavuutta. 4 vuotta oltu yhdessä, josta vuosi kihloissa.
Eli vain ulkonäöllä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Napannut miehen? Ei miehiä napata noin vaan. Olen tutustunut mieheen jossakin ja siitä se on lähtenyt.
Miehet nimenomaan napataan noin vaan. Jos nainen tekee SELVÄN aloitteen, niin harva mies siinä enää empii.
Naiset eivät minua haluaisikaan, mutta voin kertoa että joku idioottimainen tuijottaminen tai hymyily ei merkkaisi itselleni mitään. Joo ei ole mitään autismia, en vain hyväksy tuollaisia "merkkejä" yhtään miksikään. En tule koskaan toimimaan "pelin" mukaisesti ja menemään jonkun naisen juttusille vain sen takia että prinsessa suvaitsi luoda katsekontaktin. Mutta kuten sanottu, tiedän hyvin että naiset eivät minua haluaisi eivätkä näin ollen menetäkään mitään koska en lähesty.
Rätskäytin kunnon märkäpierun kuusysissä.
Se oli siinä.
Valitsin haluamani ja tarrasin kiinni muniin.