Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett (tms) kokemuksia, pliis!

Vierailija
28.01.2019 |

Paljonko olette pudottaneet ja missä ajassa? "Täysnutraus" vai osa? Tiedän että tää ei ole mikään autuaaksi tekevä asia eikä varmaan se terveellisin tapa, mutta olisi niin ihana päästä laihdutuksessa alkuun ja sitten voisi paremmalla mielellä jatkaa, kun saisi vähän onnistumista alle... T: epätoivoinen ikuisuuslaihduttaja 90 kg ja 157 cm.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasongelmia tiedossa. Valitse suoraan terveellisempi eli karppaus.

Vierailija
2/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo karppaus toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa rassaa se armoton nälkä jatkuvasti. Myös noi tuotteet alkaa kaikki maistua ihan per5eelle äkkiä.

Minun on tosi vaikea käydä töissä ja pyörittää arkea jos on jatkuvasti ihan helvetinmoinen nälkä.

Vierailija
4/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutrauksella 16 kg 12 viikossa lähti. Nälkää EI ole ekan 3-4 päivän jälkeen ollenkaan, koska VLCD nutrauksessa menee kroppa ketoosiin mikä vie näläntunteen täysin pois. Niitä patukoita ei siis pidä täysnutrauksella syödä vaan vain niitä VLCD merkittyjä keittoja ja pirtelöitä, muuten ei mene ketoositilaan ja on tosiaan jatkuva kova nälkä ja heikotus.

Ei ole edes tulleet kilot takaisin vaan olen nutrauksen jälkeen jatkanut laihtumista hitaammin.

Vierailija
5/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussidieetit voivat olla ihan toimiva alkusysäys jollekulle, mutta ääriharvalle ne kuitenkin oikeasti sopivat.

Erityisesti painon kanssa jojoilevien ikuisuuslaihduttajien kannattaisi pysyä pussidieeteistä kaukana.

Erittäin vähäenerginen dieetti kyllä tiputtaa painoa nopeasti, mutta siinä massaa lähtee aina suhteellisesti enemmän lihaksista kuin rasvakudoksesta.

Koska tuollainen dieetti on suhteellisen lyhytkestoinen, elimistön hormonitoiminta pyrkii saamaan painon takaisin, käytännössä siis nälän tunne on dieetin loppumisenkin jälkeen aika mahtava ja mielitekoja riittää.

Pieniin lipsuminen nostaa painon pikkuhiljaa (tai isompi lipsuminen tietysti äkkiä) entiselleen ja lopputuloksena on ihan saman painoinen, mutta rasvaisempi kroppa.

Kokonaisvaltaisen elintaparemontin sinä tarvitset, reilusti kevennetyllä ruokavaliolla ihan oikeaa monipuolista ruokaa ja maltillisesti säännöllistä liikuntaa, sillä kyllä kroppa tulee kuntoon.

ÄLÄ lähde pelleilemään minkään karppauksien kanssa äläkä lue täältä tai muilta huuhaapalstoilta yhtään enempää ohjeita. Google kauniiseen käteen ja terveellä lähdekriittisyydellä varustettuna perehtymään löydöksiin. Netti on pullollaan ihan hyviäkin ohjeita, ohitat vaan kaiken asiattoman vaahtoamisen ja höpöhöpöpalstat kokonaan niin hyvä siitä tulee.

Vierailija
6/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä lähtee neljässä päivässä. Kolmessa kuussa lähti 25 kg täysnutraamalla ja olo aivan ihanan seesteinen ja tasapainoinen.

Vierailija
7/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutrauksella kahdesti 21kg/12vkoa. Vaihdossa sain kilpirauhasen vajaatoiminnan, valtavat leikkausta vaativat sappikivet ja syömishäiriön. Nyt painan enemmän kuin kummankaan nutrauksen alussa.

Eli uskon kyllä pienempiin ja pysyvämpiin muutoksiin. Lähinnä siksi että pakko uskoa vielä johonkin ettei romahda.

Vierailija
8/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laidun kyllä lähes 10 kg, mutta niinhän siinä kävi, että lihoin takaisin vuoden sisään. Ei kiitos enää toista kertaa, ehkä voisin kokeilla niin että yhden aterian päivässä korvaa pussikeitolla.

Vierailija
9/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tuloksen saa esim kaalidietillä tms. Kyse on siitä mihin uskoo.

Vierailija
10/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt käyttää Nutrilettin tuotteita välipaloina. Aiemmin tuli helposti sorruttua suklaapatukoihin, kaupan valmisleipiin yms. Nutrilett on vähän terveellisempi vaihtoehto. Varsinaisina aterioina yritän suosia nykyään semiterveellistä, monipuolista, kasvispainotteista kotiruokaa. Tuloksia tulee hitaammin, mutta olen yrittänyt etsiä sellaisia keinoja joita voisin kuvitella noudattavani myös pidemmällä aikavälillä.

Ne suklaanmakuiset Smart Mealit on mun mielestä vielä ihan älyttömän hyviäkin 😋 Jauheesta valmistettavat pirtelöt sen sijaan maistuu ihan sahanpurulle.

Vierailija
11/11 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NaturDietillä on hyvän makuiset valmisjuomat! 150Kcal.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi