Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3KESÄKERTTUSTEN TIISTAI TURINAT<3

16.05.2006 |

[color=Lawngreen]HUOMENTA! Tervetuloa turisemaan tiistaina iloisin mielin.

Ihanaa ja aurinkoista päivää odotellessa.

Lilli81 37+4

Linkki eiliseen pinoon jossa ensimmäinen kesäkerttunen ilmoitti tulostaan maailmaan:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7267996&p=1&tmode=1&smode…

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen kylmä ollu tänään..tuulee kovin ja kylmästi!! Mutta masuasukki lämmittää :)

Lilli ja Ninni: Tervetuloa kerhoon! Paino on täälläkin noussut aika reippaasti, mut mä uskon et kaikki kilot häipyy aikanaan! Esikoisesta tuli ne 16kg ja kaikki lähti..osa jäi sairaalaan ja osa lähti imettämällä/vauvan kanssa ulkoilemalla ja loput sitte painonvartijoissa (ja helposti lähtikin, suosittelen!). Ei tarvinut kauaa painonvartijoissa keikkua, kun olin jo tyytyväinen. Ja siellä ne sai sen raskaudenaikaisen tavan poistettua..nimittäin se sellainen kokopäiväinen napostelu jota harrastin varsinkin loppuraskaudesta, kun olo oli muuten niin täysi, niin piti napostella vähän ja pitkin päivää. Ja siitä jäi tapa. Ja nyt kun tiedän sen niiden systeemin, niin voin itse sitten soveltaa kotona ja laihduttaa jos liikakiloja jää?!

Isosisko soitti aamulla -> olivat olleet rakenneultrassa ja olivat sanoneet, että tyttö olisi sielläkin tulossa :) Hassua, kun meillä on samana vuonna syntyneet pojat ja nyt tulee sitten vielä samana vuonna syntyneet tytöt :) Serkukset!! Kivaa. Niistä on varmasti toisilleen seuraa vanhemmalla iällä tai oikeestaan alusta asti :)

Jaahas..kävin kattoo 1,5vko vanhaa vauvaa tänään. Siis niin ihana nyytti. Oikeen tuhisija. Ihan tumma paksu tukka ja niin söpö!! Ihana.

Huomenna mulla on klo13 viiminen lääkärineuvola, jännittää. Tai siis odotan todella tietoa kohdunkaulan tilasta ja, että ollaanko auki vai ei yms. Nyt on täälläkin havaittavissa turvotusta. Ainakin nilkoissa reippaasti, sormissa vähän..naamassa paljon :( Niin ja tilasin sen painoarvio ultran ensi viikoksi. Sitten tietää taas lisää :) Ja näkee vaavin, ihanaa!!

Mutta menen tästä lukemaan Mionan kertomuksen :) Huomiseen!

Hanna* RV 36+2 (muistaakseni)

Vierailija
62/63 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaippasetistä =) Tuli tänään perille. (enkä aiemmin muistanut kiittää).

Olipa muuten yllättävä setti. Luulin, että siinä ois vaippakuoret, niin olikin kuoret, imuosa ja vino pino hoitoliinoja =) Ainakin alussa nuo kertakäyttöiset hoitoliinat on tarpeen - helpompi siivota maitokakat vaipasta ;)

Eggis *joka ei ommellut imetyspaitaa, vaan teki 4 paria liivinsuojia*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli81: juu, kyllä minustakin tuntuu, että ei pieni vielä synny, vaikka sihen malliin hieman neuvolassa puhuivat. Oon nähny unta, että juhannussunnnutaina oon synnytyssalissa ponnistelemassa :) Eli sillon viikkoja ois se 42... Saa nähä, jospa ei ihan niin pitkään menisi.

Petiasioista oli puhetta. Me on laitettu parisängyn viereen pienelle pinnasänky, ajatuksena ois nukuttaa häntä siinä alusta saakka. Saa nähä, miten käy.

Onko kukaan muuten tilannu lastenavunuja Saksasta pingpongonlinen kautta? Miten nopeasti ne on tullu? Me laitettiin tilaus kuusi viikkoa sitten eikä vielä ole kuulunut mitään... Tosin niitten mainoksessakin sanotaan, että yleensä toimitus on 4-7 viikkoa, joten ei vissiin pitäisi vielä hätäillä.

Fanni ja pieni 36+3