Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Nordean tunnuslukuappia pitää jatkuvasti

Vierailija
28.01.2019 |

päivittää? Rasittavaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä tein oman avainketjuni itse... silloin 90-luvun alussa kun oli kool juttu.

Itse lukitsija jolla kiinni farkkuihin, tää oli vaikein löytää hyvä, mutta lopulta löytyi lemmikkikaupasta. Eli koiran kaulapantalukitsija.

ja sitten se ketju lähimmästä rautakaupasta.

On kyllä ajat muuttuneet, jos 90-luvun alussa pankkiasiat hoidettiin noin.

Vierailija
42/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen väitellyt tekniikan tohtoriksi tietotekniikan alalta enkä silti ymmärrä, minkä vuoksi paperinen tunnuslukulista on muka turvaton. Vaikka joku kopioisi sen, niin Eihän sillä tee yhtään mitään, jos ei tiedä käyttäjätunnusta. Ja jos taas joku on niin hölmö, että kirjoittaa käyttäjätunnuksensa jonnekin näkyville, niin yhtä hyvin tällainen hölmö voi päästää jonkun käyttämään mobiiliappia kännykällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen väitellyt tekniikan tohtoriksi tietotekniikan alalta enkä silti ymmärrä, minkä vuoksi paperinen tunnuslukulista on muka turvaton. Vaikka joku kopioisi sen, niin Eihän sillä tee yhtään mitään, jos ei tiedä käyttäjätunnusta. Ja jos taas joku on niin hölmö, että kirjoittaa käyttäjätunnuksensa jonnekin näkyville, niin yhtä hyvin tällainen hölmö voi päästää jonkun käyttämään mobiiliappia kännykällään.

Juuri näin.

Mutta selitä sitten näille joiden aivojen paikalla on mobiiliappi.

Vierailija
44/44 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperisessa tunnuslukukortissa on tietoturva kohdallaan.

Tätä mieltä on joka ainoa it-asiantuntijakin, vapaasti voi kysyä keltä tahansa heistä miten asia on,

joten turha mussuttaa tästä asiasta enempää.

Miksi tarvitaan papereita, kun voidaan ottaa tunnuslukulaite käyttöön? Se ei ole yhteydessä nettiin vaan se on turvallisempi, koska siinä on vielä 1 varmistuskeino lisää, eli pin-koodi. Paperisessa tunnuslukulistassa ei sitä ole.

Omin sanoinesi: joten turha mussuttaa tästä asiasta enempää.