Juoksetko tarjousten perässä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mulla on kalenteriin merkitty kaikki itseä kiinnostavat tarjoukset esim. K-Supermarketissa nyt on netissä 1.5. saakka. Sitten on näitä lyhyemmän aikavälin tarjouksia kuten Citymarketin Arjen säästöjä vielä tänään. Samoin Lidin ja Tokmannin viikkotarjoukset (ei kaikki, vain itselleni tärkeät tuotteet kuten vaikka Vaasan ruispalat Tokmannissa, näitä ostaisin muutenkin).
Tämän lisäksi olen exceliin laskenut mistä mitäkin kannattaa hakea. Useimmiten lähi- S-Market on kaikkein edullisin tai sitten pitää työmatkalla pysähtyä Prismaan.
Ajansäästöä en ole laskenut koska menen joka tapauksessa päivittäin S-Marketin, Lidlin ja Tokmannin ohi, Prismaan tai CItymarkettiin pystyn poikkeamaan työmatkalla bussilla ja taas 5-10 min päästä menee uusi. Supermarketiin on pisin matka mutta ei sinnekään kävellen kilometria pidempää.
Nyt aloin pitää kirjaa kuinka usein ostan esim. kahvia, voita tai wc-paperia tai vastaavia tuotteita, ihan mielenkiinnosta onko niille tehtävissä vielä jotain säästötoimenpiteitä.
Ainiin, ja satunnaisesti teen punalappuiskuja lähi- S-Marketiin. Esim. kesällä ostin sieltä kaikki lihat -60 % alennuksessa jotka on käytetty pakastimesta syksyn mittaan pataruokiin. Kannatti hamstrata!
Vierailija kirjoitti:
En. Ei kannata mun sinkkukulutuksellani, tarjoukset on pääosin lapsiperheille menevää bulkkitavaraa jättierissä, ei kiinnosta.
Mutta ainahan Sinä voit ostaa niitä punalappuisia päiväysvanhoja tuotteita pakastimen täyteen!
Jos kävelymatkan päässä on jossain kaupassa hyvä tarjous niin tottakai sen käytän hyväkseni. Autolla ei kannata ajella tarjousten perässä.
Onneksi tässä on kilometrin säteellä Lidl, Halpa-Halli, K-supermarket ja S-market. Prismaan ja Citymarketiin on matkaa seitsemän kilometriä.
En. Kerään kyllä käyttämieni tuotteiden tarjoukset kun vastaan tulee ja ostan punalappuisia lihoja pakkaseen. Vaan eipä niitä ole aikoihin näkynyt kun kaupassakäyntini on lapsen harrastuksen vuoksi tänä vuonna ma ja ke klo 16:30.
Jonkin verran. Pääosin ostan ruoat Lidlistä. Kahvien tarjouksia kyttäilen eri kaupoista. Vaikkei niistä kyllä ole nyt ollut oikein hyviä tarjouksia.
Vaatteiden ym. Tavaran kohdalla hyödynnän mahiksien mukaan alennukset ja tarjoukset.
Kyllä, mulla on kalenteriin merkitty kaikki itseä kiinnostavat tarjoukset esim. K-Supermarketissa nyt on netissä 1.5. saakka. Sitten on näitä lyhyemmän aikavälin tarjouksia kuten Citymarketin Arjen säästöjä vielä tänään. Samoin Lidin ja Tokmannin viikkotarjoukset (ei kaikki, vain itselleni tärkeät tuotteet kuten vaikka Vaasan ruispalat Tokmannissa, näitä ostaisin muutenkin).
Tämän lisäksi olen exceliin laskenut mistä mitäkin kannattaa hakea. Useimmiten lähi- S-Market on kaikkein edullisin tai sitten pitää työmatkalla pysähtyä Prismaan.
Ajansäästöä en ole laskenut koska menen joka tapauksessa päivittäin S-Marketin, Lidlin ja Tokmannin ohi, Prismaan tai CItymarkettiin pystyn poikkeamaan työmatkalla bussilla ja taas 5-10 min päästä menee uusi. Supermarketiin on pisin matka mutta ei sinnekään kävellen kilometria pidempää.
Nyt aloin pitää kirjaa kuinka usein ostan esim. kahvia, voita tai wc-paperia tai vastaavia tuotteita, ihan mielenkiinnosta onko niille tehtävissä vielä jotain säästötoimenpiteitä.