Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksetko tarjousten perässä?

Vierailija
27.01.2019 |

Paljonko säästät?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kävellä. Siinäkin säästää, kun juoksee linja-auton perässä. Vielä enemmän säästää, jos juoksee taksin perässä.

Vierailija
2/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enkä tiedä paljonko säästän. Lähinnä mahdollistan itselleni paremman ja monipuolisemman ruokavalion, mihin ei opiskelijana olisi ehkä muuten varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siitä menee idea ja säästö hupenee, jos autolla kulkee.

Vierailija
4/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juokse. Joskus menen bussilla ja jos tarjous tulee vastaan niin saatan tehdä kaupat.

No oikeasti minun ideologiani perustuu siihen että ostan mitä tarvitsen, silloin kun tarvitsen. Säästän sillä etten käy kovinkaan paljon alennusmyynneissä ja juokse tarjousten perässä koska silloin tuhlaisin kaikkeen muuhun.

Vierailija
5/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Katson aina ruoka- ja käyttötavaratarjoukset kun laadin ostoslistaa. Ylläpidän kattavaa kotivaraa tarjousten avulla. Kaikki kaksi tai kolme yhden hinnalla tarjoukset hyödynnän.

Vierailija
6/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
7/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juokse. Vertailen hintoja, kun ostan jotain kallista kuten autot, matkat, kodinkoneet tms. Laadusta olen valmis maksamaan.

Vierailija
8/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kannata mun sinkkukulutuksellani, tarjoukset on pääosin lapsiperheille menevää bulkkitavaraa jättierissä, ei kiinnosta.

9/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes tiedä, miten tarjouksia seurataan.

Ostan alennetun tuotteen vain siinä tapauksessa, että aion varmuudella syödä tuotteen samana päivänä. En halua syödä päiväyksen ylittänyttä ruokaa.

Yritän säästää rahaa siten, että teen itse ruokaa, leivon ja pakastan.

Vierailija
10/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse juoksennella, koska voin kävellä Lidliin 300 metrin päähän.

Tämän perän Lidlissä on yleensä hyvä valikoima maanantain ja torstain tarjoustuotteita (esim. astioita ja vaatteita) tarjousta seuraavanakin päivänä.

Vierailija
11/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen kyllä. Silloin rahaa säästyy mukavempiin asioihin ja voin toteuttaa haaveita. Nyt säästän kodin remonttia varten.

Vierailija
12/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Ostan ainoastaan sitä mitä oikeasti tarvitsen, enkä sitä mikä on isoimmassa alennuksessa.

Vierailija
13/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan käytännössä kaiken ruuan -60 % alennuksella S-Marketista ja Citymarketista.

Vierailija
14/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksen kyllä. Silloin rahaa säästyy mukavempiin asioihin ja voin toteuttaa haaveita. Nyt säästän kodin remonttia varten.

Minulla olisi tuossa rikkinäinen kahvinkeitin - hinta enää 50 euroa, tingin eilisestä pyynnistä 400 000 euroa....

Vierailija
15/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse juoksennella, koska voin kävellä Lidliin 300 metrin päähän.

Tämän perän Lidlissä on yleensä hyvä valikoima maanantain ja torstain tarjoustuotteita (esim. astioita ja vaatteita) tarjousta seuraavanakin päivänä.

Eniten säästää kun ei osta mitään turhaa krääsää. Itse en ole koskaan ostanut Lidlistä muuta kuin ruokaa. Vaatteet saa halvemmalla kirpparilta, alusvaatteet H&m:n tai muun halpakaupan alennusmyynnistä. Näitäkään ei jatkuvasti tarvitse ostaa. Astioita ei määräänsä enempää kukaan tarvitse.

Vierailija
16/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ostan kyllä käyttämistäni liikkeistä tarjouksessa olevia tuotteita, eli hyödynnän tarjouksia siten - mutta en lähde johonkin liikkeeseen hakemaan tarjousta. Lasken nimittäin ajallenikin arvon, joten jos käytän enemmän aikaa ostosten tekoon, tarjouksien arvon pitää olla aika iso, että se kannattaa.

Aika on rahaa.

Vierailija
17/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisten tarjousten. Mitkään 20% alet eivät minua hetkauta, joskin tartun niihin jos sattuu muuten asioidessa kohdille ja oikeasti tarpeessa. Isot tarjoukset, kuten väh. puoleen hintaan houkuttaa ja silloin teen sellaisiakin ostopäätöksiä, joita en normaalisti tekisi. Eli hankin jotain extraa.

Tarjoukset on kivoja, mutta hölmö ei pidä olla.

Vierailija
18/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oikein taitolaji etsiä halvin ja ei niin väliä vaikka 100km pitäisi ajaa sitä hakemaan.Harrastus tämäkin.

Vierailija
19/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain melko muhevan veikkausvoiton ja nyt ei tarvitse juosta enää minkään tarjouksen perässä. Ikinä. 😊

Vierailija
20/26 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuuka, joten katselen tarjouksia. Tarkistan aina kaupassa käydessäni punalappuiseten tilanteen. Syömme paljon lohta, jota ostan vain tarjouksesta. Eilen ostin ulkoilutakin, joka oli tarjouksessa puoleen hintaan, joten säästin 125€. Kesälomamatkat aloitamme yleensä tiistaisin, koska silloin on halvimmat lennot.