Onko normaalia että mies 34 v pelaa joka yö CS
... tai jotain muuta tietokonepeliä, jossa ammutaan ja ollaan puheyhteydessä muihin pelaajiin? Oletan että kyseessä on CS, en ole koskaan kysynyt. Mutta menee hermot kun peli käy miehelle niin tunteisiin. Huutaa ja kiroilee, viime yönä heitti viinilasin ja lautasen seinään. Heräsin siihen. Kas kummaa etteivät lapset heränneet. Esikoisella on lisäksi kaveri yökylässä..!
Ollaan oltu yhdessä pian 10 vuotta. Välillä on parin kk:n taukoa ettei pelaa, mutta sitten kun pelaa niin myös pelaa, joskus jopa viikon putkeen.
Mies tienaa hyvin btw. Omistaa yhtiön, jossa hänen läsnäolonsa ei ole aina pakollista, mikä mahdollistaa tuon viikoilla pelailun ja dokailun. Minun mielestä on todella naurettavaa että aikuinen ukko huutaa keskellä yötä v*ttua ja s**tanaa ja peli menee niin tunteisiin että viinipäissään rikotaan tavaroita. Ja meillä on siis lapsia, joista vanhempi välillä kysyy että miksi isi aina pelaa.
Onko teidän miehet tuollaisia? Vai olenko vain tyhmä joka elää tuollaisen aikuisen teinipojan kanssa? Viimeöisen jälkeen aloin ihan tosissani miettimään eroa.. Toki olen miettinyt aiemminkin, mutta nyt alkaa tulemaan raja vastaan.
Kommentit (9)
Pelaaminen on itsessään ihan normaalia, mutta tavaroiden heittely ja raivoaminen kaukana siitä.
Ei ole. Mt toimistosta apua hakemaan. Addikti on ja uniongelmia. 112 auttaa.
Aika lapsellinen. Itse en ainakaan päästäisi lastani yöksi paikkaan jos tietäisin että faija siellä viskoo tavaroita seinään humalassa keskellä yötä.
Ei ole normaalia. Juuri katselin asuntoilmoituksia ja ihmettelin, kuinka monessa kodissa on pelaamiselle varattu kokonainen pöytä ihan paraatipaikalta olohuoneesta. Ilmeisen yleistä siis tuollainen teinin tasolle jääminen miehillä.
Hyvä provo, huono provo ja keskinkertainen provo. Tämä nyt edusti sitä heikointa tasoa. Siis mies omistaa yrityksen ja juuri tämän takia hän voi pitää silloin tällöin viikkoja jolloin vain pelaa. Mä en noin äkkiseltään tiedä ainuttakaan firmaa, missä jonkun työntekijän titteli olisi "omistaja" ja hän voisi sitten olla, tulla ja mennä miten lystää. Omistaminen ja työnteko ei liity toisiinsa. Eli voit olla pelkästään omistaja ilman työntekijän statusta. Tai sitten olet sen lisäksi jollain työntekijän tittelillä, oli se sitten toimari tai vaikka myyjä. Mutta silloin sulla on rooli ja et voi olla yhtäkkiä viikkoa pois hommista.
Mistä ja mitenkä me saataisiin laatua näihin provoihin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä provo, huono provo ja keskinkertainen provo. Tämä nyt edusti sitä heikointa tasoa. Siis mies omistaa yrityksen ja juuri tämän takia hän voi pitää silloin tällöin viikkoja jolloin vain pelaa. Mä en noin äkkiseltään tiedä ainuttakaan firmaa, missä jonkun työntekijän titteli olisi "omistaja" ja hän voisi sitten olla, tulla ja mennä miten lystää. Omistaminen ja työnteko ei liity toisiinsa. Eli voit olla pelkästään omistaja ilman työntekijän statusta. Tai sitten olet sen lisäksi jollain työntekijän tittelillä, oli se sitten toimari tai vaikka myyjä. Mutta silloin sulla on rooli ja et voi olla yhtäkkiä viikkoa pois hommista.
Mistä ja mitenkä me saataisiin laatua näihin provoihin?
Sanoinkin että aina ei ole läsnäolo pakollista, minkä vuoksi pystyy dokailemaan viikonkin poistumatta kotoa. Sen enempää en alaa miehen roolia yhtiössään tässä avaamaan. Veikkaan että aloitusviestistäkin joku tuttu saattaisi minut tunnistaa. - Ap
Jätä se sika! Vai onks tässä nyt se klassinen että ei voi jättää koska tienaa niin hyvin ja MUUTEN NIIN IHANA JA HELLÄ JA RAKASTAVA MIES.
Ei ole normaalia, teini meininkiä. Yks tuttu kans pelaa cs niin yöt valvoo ja seuraavan päivän valittaa kun väsyttää.. hmmmmmm miksiköhän 🤔
normaali arki todella hankalaa tällä kun ei jaksa eikä ole rutiinia. Heti kun lapsi nukkumassa tämä rupeaa pelaamaan 😳
Järkyttävintä oli kun tämä pyysi apua että menisin hälle kun lapsi riehuu jne. Menin ja kaveri pelaa cs ja lapsi kattoo piirrettyjä... niin mitä apua. Olen yrittänyt hyvien yöunien puolesta ja rutiineista puhuu mutta ei suostu, en enää edes yritä.
No ei ole!