Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti sakkolappu tulee kameratolpan välähdettyä?

Vierailija
26.01.2019 |

Aiemmin itselleni sekä tutuille tullut yllättävää salamavauhtia eli seuraavana päivänä sähköisesti. Nyt mietin, millaista lappua mahtaa olla tulossa vai oliko ylinopeuteni sittenkin vain huomautusrajankin alapuolella. Viikko tapahtumasta eikä ole kuulunut mitään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

otti päähän kirjoitti:

Vähän alle kaksi viikkoa kesti Oulussa.  Riippuu vissiin miten pian kameran kuvat katsotaan ja tunnistetaan. Edellisellä kerralla (20 v? sitten) piti käydä laitoksella tunnistamassa irsensä . Olin pirun tyhmä, kaasutin vaikka näin kameran. Ei vain mennyt jakeluun kun päivän hommat pyöri mielessä. 140 euroa. Odota rauhassa, kyllä se sieltä tulee.

Minä olen joutunut poliisilaitokselle menemään silloin, kun ylinopeutta on ollut niin paljon että se menee päiväsakoille, mutta siitäkin tulee ensin kirje kotiin. Rikesakko tulee maksutietojen kanssa postitse.

Mutta molemmissa tapauksissa aikaa on menny noin 1-2vkoa, samoin kuin myös kirjallisessa huomautuksessa.

Miksi menit sinne laitokselle?

Herranpelko on suuri!

Vierailija
22/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenkunta kertaa on tolppa välähtänyt kohdalla, enkä ole saanut kotiin edes huomautusta ylinopeudesta. Eivät ole mitään idioottivarmoja kapistuksia.

Ai sullakin on sama niksi kuin mullakin, mulla on jonkun toisen auton rekisterikilvet, niitä voi kympilläkin jo ostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

otti päähän kirjoitti:

Vähän alle kaksi viikkoa kesti Oulussa.  Riippuu vissiin miten pian kameran kuvat katsotaan ja tunnistetaan. Edellisellä kerralla (20 v? sitten) piti käydä laitoksella tunnistamassa irsensä . Olin pirun tyhmä, kaasutin vaikka näin kameran. Ei vain mennyt jakeluun kun päivän hommat pyöri mielessä. 140 euroa. Odota rauhassa, kyllä se sieltä tulee.

Minä olen joutunut poliisilaitokselle menemään silloin, kun ylinopeutta on ollut niin paljon että se menee päiväsakoille, mutta siitäkin tulee ensin kirje kotiin. Rikesakko tulee maksutietojen kanssa postitse.

Mutta molemmissa tapauksissa aikaa on menny noin 1-2vkoa, samoin kuin myös kirjallisessa huomautuksessa.

Minulla ei ollut mitään syytä tai mielenkiintoa testata mitä tapahtuu jos en mene. Ajoin ylinopeutta, jäin kiinni, hyväksyin sakon ja maksoin sen.

Vierailija
24/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

otti päähän kirjoitti:

Minulla ei ollut mitään syytä tai mielenkiintoa testata mitä tapahtuu jos en mene. Ajoin ylinopeutta, jäin kiinni, hyväksyin sakon ja maksoin sen.

Voin kertoa kaltaisillesi: ei tapahdu mitään.

Vierailija
25/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenkunta kertaa on tolppa välähtänyt kohdalla, enkä ole saanut kotiin edes huomautusta ylinopeudesta. Eivät ole mitään idioottivarmoja kapistuksia.

Ai sullakin on sama niksi kuin mullakin, mulla on jonkun toisen auton rekisterikilvet, niitä voi kympilläkin jo ostaa

Ei, mutta edellisen kerran pimeällä välähti pari kuukautta sitten 80 km/h alueella, vaikka nopeutta oli 70 km/h. Ja niin välähti sama kamera jonkin muunkin kohdalla muutama sata metriä edellä. Siitä tiesin, etten varmasti aja ylinopeutta, elleivät ole piilottaneet metsään nopeusrajoitusmerkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi