Jos menee ekoilla treffeillä saunomaan miehelle, ei voi yhtään ns. huijata meikillä, löysillä vaatteilla, rintaliiveillä jne.
Kommentit (88)
Vain rajattomat naiset lähtevät eka treffeillä saunaan, joten ongelmia on jatkossa tiedossa, sillä silloin ihmisellä ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Tosin se on selvä, sillä kukaan tervejärkinen nainen ei tapaisi miestä, joka pyytää ensin saunaan. Rajaton on silloin hänkin.
Jos lähtee saunomaan, voiko sanoa ei seksille?
Aika hirveä tapa olisi saada pakit kun kehoni ei täytä kauneuden standardeja. Niin tulkitsisin, jos saunomistreffien jälkeen ei tulisi toisia.
Minulle henkinen yhteys on tärkeämpää kuin ulkonäkö.
Toki olen luomu ulkonäöltäni, en meikkaa enkä värjää, joten miehelle tulisi yllätyksenä vaan rumat tissit. Kropan muodot näkyy kyllä vaatteiden alla. Mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Aika hirveä tapa olisi saada pakit kun kehoni ei täytä kauneuden standardeja. Niin tulkitsisin, jos saunomistreffien jälkeen ei tulisi toisia.
Toki olen luomu ulkonäöltäni, en meikkaa enkä värjää, joten miehelle tulisi yllätyksenä vaan rumat tissit. Kropan muodot näkyy kyllä vaatteiden alla. Mutta kukin tyylillään.
Miten niin rumat tissit.
Älä helkutissa mee tuntemattoman miehen kanssa alasti saunaan! Nykyaikana voi tapahtua mitä vaan. Aina tärskyt julkiselle paikalle ja monteen kertaan. Sen jälkeen vasta muuta jos hyvin menee.
Eihän saunaan tarvitse mennä samaan aikaan vaan kumpikin saunoo yksin.
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan saunomista, joten jos mies kutsuu minut ensitreffeillä saunomaan tulkitsen hänen olevan saunahullu, joten hylkyyn menee. Samoin teen mökille kutsujile koska en mökkeilystäkään perusta.
Sulle jää sitten ne jännänaiset, jotka tykkää saunoa, ja on fyysiselle turvallisuudellesi vaarallisia. Mutta kaikkihan te niitä salaa himoitsette, kun silloin elämä ei ole tylsää.
Mä tulkitsen saunaan kutsujan pervoksi r*iskaajaksi, jos kyseessä ekat treffit. En pidä normaalina. Nuorena menin toisille treffeille uimahalliin ja se oli virhe sekin.
Siellähän se apn minikullikin paljastuu
Älä mene koskaan saunaan nallevatsaisen miehen kanssa. Saatat nauraa!
Vierailija kirjoitti:
Älä mene koskaan saunaan nallevatsaisen miehen kanssa. Saatat nauraa!
Tää onki hankala kun en voi mennä siis itseni kanssa saunaan. No näillä sähköhinnoilla en raskiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Näytä tissit!
Itse hengailin useita vuosia nuorempana kommuunissa, jossa oli sekasauna päätalon rantasaunalla. Ei siellä kukaan ikinä pervoillut. Ennakkoluuloisia kavereita kyllä oli, mutta jokainen järjestäen muutti suhtautumistaan kokemusrikkaampana positiiviseen suuntaan.
Tämä on jo noloa lukea, että nykysuomalaiset suhtautuvat isänmaalliseen saunakulttuuriin näin. Voi voi mihin ollaan vajottu ja näyttää että vajoama laajenee laajenemistaan.
Eikö tarjouspulla toiminut joten vaihdoit taktiikkaa?
Kuka edes lähtee ensitreffeillä saunomaan? Lukekaapa uutisia, niin treffipaikkana varmasti julkinen tila.
Jos mies kutsuisi ekoille treffeille saunomaan, niin ei kyllä kuulostaisi kovin asialliselta mieheltä. Mitä muuta tuo tarkoittaisi kuin että on heti seksi aikomuksena, kun treffikumppani pitää saada alasti?
Saati kuka lähtee ajelulle. Löydyt jostain hiekkakuopalta käärittynä.
Itse inhoan saunomista, joten jos mies kutsuu minut ensitreffeillä saunomaan tulkitsen hänen olevan saunahullu, joten hylkyyn menee. Samoin teen mökille kutsujile koska en mökkeilystäkään perusta.
Sulle jää sitten ne jännänaiset, jotka tykkää saunoa, ja on fyysiselle turvallisuudellesi vaarallisia. Mutta kaikkihan te niitä salaa himoitsette, kun silloin elämä ei ole tylsää.