Onko sinulla jotain periaatteellisia vaatimuksia parinvalinnassa?
Siis vaikka kuinka tykkäisit jostakin ihmisestä, niin hän ei kelpaa kumppaniksesi jonkun yksittäisen syyn takia.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Tasapainossa itsensä ja elämän kanssa. Ei etsi syyllisiä eikä roiku missään asiassa. Rakentava ja hellä tyyppi, kaikella tavalla turvallinen. Älykäs. Utelias. Ei juoruile eikä pidä asioita itsestäänselvyyksinä. Ei kuvittele olevansa erityisoikeutettu. Tuo suhteeseen hyvää energiaa.
Haluaa pitkän kumppanuuden. Suhtautuu ystävällisesti ihmisiin, kaikenlaisiin. Eläimiin myös.
AIKUINEN!!!!
N44
Mulle kans! N52
Pitääkin alkaa etsiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapainossa itsensä ja elämän kanssa. Ei etsi syyllisiä eikä roiku missään asiassa. Rakentava ja hellä tyyppi, kaikella tavalla turvallinen. Älykäs. Utelias. Ei juoruile eikä pidä asioita itsestäänselvyyksinä. Ei kuvittele olevansa erityisoikeutettu. Tuo suhteeseen hyvää energiaa.
Haluaa pitkän kumppanuuden. Suhtautuu ystävällisesti ihmisiin, kaikenlaisiin. Eläimiin myös.
AIKUINEN!!!!
N44
Mulle kans! N52
Pitääkin alkaa etsiä....
Kyllä hyviä ja vapaita uroita löytyy. Ne jotenkin vaistoo. Ei tuu kooffi kädes örisee tyhmistä existä...
Zemppii ja iloinen asenne.
🐴🐴🐴🐴
Vierailija kirjoitti:
Samanlaiset perusarvot ja maailmankatsomus pitää olla (pitää sisällään siis esim. uskonasiat ja politiikan).
Ihmiset painottaa tuota ihan turhan paljon. Itselläni edellinen kumppani oli uskovainen ja minä ateisti, niin ei toi meillä ainakaan ollut mikään ongelma. Ja samainen henkilö oli kunnallisvaaleissa vasemmistoliiton ehdokkaana, ja ite lähinnä kokoomuksen (vaikka mikään puolue ei tunnu ihan täysin oikealta)
On muutama eli miehen pitää olla
-päihteetön
-savuton
-lapseton
lisäksi miehellä pitää olla terveelliset elämäntavat eli on viihdyttävä ulkoilemassa/liikkumassa ja oltava normaalipainoinen.
Mies ei myöskään saa olla supersosiaalinen naistennaurattaja.
N42
AIKUINEN!!!!
N44