Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korpi opiskelee new age -hömppätutkintoa Nykissä: "luistelu-urasta jäi rahaa"

Vierailija
26.01.2019 |

Onko mulla mennyt jotain ohi, kun yleensä taitoluistelijat huipullakin valittaa, että rahaa menee enemmän kuin tulee? Nyt yhtäkkiä Korvella on säästössä 30 000 euroa "psykologian" opintoihin, johon kuuluu mm. buddhismin opettelua (hesari).

Muutenkin jotenkin epäsuhtainen pari tuo "pukeudun sunnuntaisinkin pukuun", aika pinnallisen oloinen ja urakeskeinen Borges ja kympin tytön syndroomasta eroon pyrkivä Kiira. Suostuukohan tuommoinen mies edes lasten hankintaan.

Kiira olisi varmaan onnellisempi pieruverkkareissa Tampereella yliopisto-opiskelijana. Plus että lisäksi siitä tutkinnnosta voisi oikeasti olla jotain hyötyä tulevaisuudessa.

Kommentit (487)

Vierailija
361/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia muistelmia te yleensä luette jos niissä ei saa olla mitään negatiivista kenestäkään? Mitä järkeä on edes kirjoittaa muistelmat jos niissä vaan hymistellään että sit mä tein sitä ja kivaa oli.

Vierailija
362/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korpi kertoo saavansa joitain tuhansia dollareita tukia, mutta loput hän kustantaa säästöillä ja valmennuksista saamillaan tuotoilla

En tajua miksi tää koko ajan saa apuja vaikka mistä vaikka rikkaat vanhemmat ja vaikka mitä. Suomalainen vanhus ei saa edes leipää ja hoitoa.

Ihan samallalailla niitä muitakin aikuisia opiskelijoita tuetaan, vanhempien varakkuudesta huolimatta. Jos sinun mielestäsi opiskelijoita tuetaan liikaa, niin se tuskin on Kiiran vika.

Mityä helvettiä? Tuetaanko vaikka olisi rikkaat vanhemmatkin?

Kiirahan on jo kai 30 v, ei kai, näyttää niin nuorelta, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sykologi Kiirasta tulee, se budha kurssi on vaan sivuhaara. 

Sure sure. Että niinku positiivisen psykologian maisteriohjelmasta psykologiksi?

Näytäs lähde. Sen verran alkoi kiinnostaa. Vahva epäilys, että tuo on tasan tarkkaan jenkkien keksimä tapa nyhtää rahaa, mutta lopulta ei pätevöidy mihinkään - ei ainakaan mihinkään sellaiseen, joka esim. täällä kelpaisi.

2 v opiskelee nyt missä onkaan ja sitten menee Penssilvianin yliopistoon, yksityinen, 4 kasi vanhin jenkeissä, tukku rahaa täytyy olla myös, silti sinne ei pääse edes rahatukun kanssa. On se Kiira sitten älykäs, fiksu ja filmaattinen. 

Vierailija
364/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 tonttuahan on taskurahoja...

Vierailija
365/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sykologi Kiirasta tulee, se budha kurssi on vaan sivuhaara. 

Sure sure. Että niinku positiivisen psykologian maisteriohjelmasta psykologiksi?

Näytäs lähde. Sen verran alkoi kiinnostaa. Vahva epäilys, että tuo on tasan tarkkaan jenkkien keksimä tapa nyhtää rahaa, mutta lopulta ei pätevöidy mihinkään - ei ainakaan mihinkään sellaiseen, joka esim. täällä kelpaisi.

2 v opiskelee nyt missä onkaan ja sitten menee Penssilvianin yliopistoon, yksityinen, 4 kasi vanhin jenkeissä, tukku rahaa täytyy olla myös, silti sinne ei pääse edes rahatukun kanssa. On se Kiira sitten älykäs, fiksu ja filmaattinen. 

Mikä tän pointti oli? Mikään edellä mainituista ei tuo pätevyyttä. 

Voit ihan suomeksikin googlata sanoilla "positiivinen psykologia maisteri", niin homma alkanee valjeta. 

Vierailija
366/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihmeen pen*ssilviania täällä on jollain mielessä.

Vierailija
367/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän että Suomessa on vaikeeta päästä opiskelemaan psykologiaa, Hgissä ainakin 5 % pääsi viime vuonna. En tiedä oonko muualla Suomessa ko aineen opetusta. 

Vierailija
368/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilupsykologi vois tullakin.

Vierailija
369/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei minulla vaan Kiira menee sinne yliopistoon joka on Philadelhiassa. Oli Hs:n koulutusliitteessä. 

Vierailija
370/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia muistelmia te yleensä luette jos niissä ei saa olla mitään negatiivista kenestäkään? Mitä järkeä on edes kirjoittaa muistelmat jos niissä vaan hymistellään että sit mä tein sitä ja kivaa oli.

No se vähän riippuu että tuhotaanko niillä jonkun mainetta ja osaamista ikiajoiksi ja sellaisia joissa elämänkokemusta on ja pätevyyttä hiukan antaa neuvoja enemmän.

Vierailija
371/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei minulla vaan Kiira menee sinne yliopistoon joka on Philadelhiassa. Oli Hs:n koulutusliitteessä. 

No se on Pennsylvania!

Vierailija
372/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira jotenkin säälittää minua. Hänellä on ollut kaikki: ulkonäkö, perhetausta ja taito luistella.

Ja mikä hän nyt on?

Naimisissa. Ei ammattia. Ei lapsia. Ei mitään valmista.

Vierailija
373/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on Pennsylvania!

kirjoitinko sitten Penissylvia

Vierailija
374/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira jotenkin säälittää minua. Hänellä on ollut kaikki: ulkonäkö, perhetausta ja taito luistella.

Ja mikä hän nyt on?

:D ihmisten kateus on koomista. Ei kaikki halua lapsia ja siinäkään ei lienee vikaa että vaihtaa urheilijan ammatin toiseen. Ulkonäköä, rahaa ja rakkautta löytyy, sekös ihmiset saa kihisemään kateellisina.

Vierailija
375/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä hän nyt on?

:D ihmisten kateus on koomista. Ei kaikki halua lapsia ja siinäkään ei lienee vikaa että vaihtaa urheilijan ammatin toiseen. Ulkonäköä, rahaa ja rakkautta löytyy, sekös ihmiset saa kihisemään kateellisina.

Ei ei ei. Kateus ei ole tässä kirjassaan se närä vaan se mitä pisti kirjaan, ei ollut reilu temppu paljon töitä ja ansioita saaneille valmentajilleen. Kateutta voi olla ja syystä muuten kyllä. Kaikki eivät saa ilmaista rahaa seinistä.

Vierailija
376/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois nyt Kiira kertonut niitä negaat asioita vaikka siitä miljardööristä eikä kovaa työtä tekevistä valmentajistaan jotka sentään tekivät eteensä aika paljon.

Vierailija
377/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira opiskeli Tampereen yliopistossa KTM-tutkinnon

Vierailija
378/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira opiskeli Tampereen yliopistossa KTM-tutkinnon

Kuten todettu jo, ei jaksanut. Oikeus tähän oli kyllä.

Vierailija
379/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se vähän riippuu että tuhotaanko niillä jonkun mainetta ja osaamista ikiajoiksi ja sellaisia joissa elämänkokemusta on ja pätevyyttä hiukan antaa neuvoja enemmän.

Kenenkään mainettta ja osaamista ei ole tuhottu ikiajoiksi. Paitsi jonkun vauvapalstalaisen mielestä. Ei ne valmentajatkaan tuossa roiku ja kärvistele. Mene sinäkin eteenpäin. Mikään ei ole niin hölmöä, kuin loukkaantua jonkun toisen puolesta.

Vierailija
380/487 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on saanut paljon. Hieno ura ollut, nyt opiskelee, komea ei varmaan tyhjätasku aviomies, itse vielä Kiira hyvännäköinen, rahaa opiskella yliopistossa Nykissä ja asuu Manhattanilla. Olen  kateellinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi