Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitatteko poliisin, jos naapurista kuuluu vihaista huutoa, kirkumista ja kolinaa

Vierailija
26.01.2019 |

Tappelun ääniä, toistuvasti. Toisinaan lapset kirkuvat apua.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan sanoa, että laittakaa TV pienemmälle. Tai että tuo ei ole lasten ohjelma, vaihtakaa kanavaa.

Vierailija
42/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon mukaiseen meteliin en soittaisi. 

Mutta tulikin lisäinformaatioita: soittaisin, jos lapset huutaisivat apua -- tai kuka tahansa huutaisi.

Miksi et soittaisi? Itse oon äärimmäisen kiitollinen niille naapureille jotka soitti poliisit silloin kun ex alkoi riehumaan ja huutamaan ja heittelemään mua ja tavaroita ympäri kämppää. Lopetti luojan kiitos aina jos joku oveen koputti, muutaman kerran oli naapurit ja muutaman kerran poliisit. Sais ihmiset entistä herkemmin puuttua tollasiin asioihin mun mielestä. 

Kuulun niihin temperamentisiin ihmisiin, joiden parisuhteisiin on kuulunut rajutkin riidat huutoineen ja kolisteluineen. 

Siksi en kovin herkkä olisi ilmoittelemaan, ellen tietäisi varmasti asetelman olevan väkivaltainen tai ehdottoman epätasa-arvoinen esim. aikuinen poika ja yksin elävä vanha äiti. 

Sama täällä. Hyvin pitkään sivuutan tuollaisen ihan elämisen ääninä.

Olette painajaismaisia kerrostalonaapureita. "Temperamentissuudella" selittelette roskasakin melskaamista. Miksi naapureiden pitäisi kuunnella huutamistanne ja kolisteluanne?!

Minä soitin poliisit, kun kyllästyin alakerran pariskunnan viikottaiseen draamailuun, jossa eukko kiljui kuin pistetty sika milloin ambulanssia paikalle, milloin mitäkin. Luuseripariskunta näki ikkunasta, kun maija kaarsi etupihalle ja luikkivat takapihalle karkuun. Poliisit jäivät odottelemaan ja kun pariskunta ei lopulta jaksanut enää keskellä yötä pihalla värjötellä yrittivät huomaamattomasti hiipiä takaisin sisälle. Poliiseille väittivät olevansa juuri tulossa kotiin.

Parin päivän päästä sain kuulla, että olivat edellisestä kämpästään saaneet häädön, kun paikalle oli jatkuvasti jouduttu soittamaan partio. Olin itse siinä vaiheessa jo tekemässä muuttoa pois, mutta ehdin kuitenkin saada alakertaan uudet naapurit eli häädön saivat tuoltakin.

ei aidot ihmiset pysty elämään kopperoissa tulematta hulluksi.

Te tässä olette niitä poikkeavia. Täysin jalostettuja lemmikkejä.

En ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä jotka kykenevät pysymään rauhallisina neljän seinän sisällä ja tiukan aikataulutetun rytmin orjina.

Minä ainakin tarvitsen rauhoittavia että kykenisin olemaan sisätiloissa rauhallisena.

Eikä ikuisesti voi lenkkelläkään.

Näkeehän sen lapsistakin että ne itkee kun pitää nukuttaa sellaiseen kellonaikaan jolloin ei luontainen rytmikään ole sopiva. Meidän suvussa lapset on aina valvoneet sinne lähemmäs klo 23:00-0:00.

Aina ovat raivonneet pukeutumista kiireessä ja pukeutumista ylipäätään. Ei villejä luontokappaleita voi pakottaa pukemaan. Kyseessä on elävät olennot. Minua ärsyttää tuollainen jalostetun ihmisen tuska melusta.

Kyllä sielä haudassa saa olla hiljaisuudessa.

Ajattelisit meitä alkuperäisiä ihmisiä vähän. Ei ole helppoa mennä "sairaan" ihmisen aikataulutettua rytmiä klo 6 ylös ja valmistautua töihin. Ei mikään luontainen olento ilman mielipahaa ja kovaa meteliä alistu tuollaiseen menoon.

Meidän sukukin tuli kaupunkeihin vasta 1980-luvun lopulla. Sitä ennen oltiin pitkään vain marjastettu ja kalastettu Itä-Suomen metsissä. Metsästyskään ei ollut vierasta.

Ei aitoja ihmisiä voi tuomita siitä että he yrittävät sopeutua sairaaseen vuorokausirytmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tulikin lisäinformaatioita: soittaisin, jos lapset huutaisivat apua -- tai kuka tahansa huutaisi.

Miksi et soittaisi? Itse oon äärimmäisen kiitollinen niille naapureille jotka soitti poliisit silloin kun ex alkoi riehumaan ja huutamaan ja heittelemään mua ja tavaroita ympäri kämppää. Lopetti luojan kiitos aina jos joku oveen koputti, muutaman kerran oli naapurit ja muutaman kerran poliisit. Sais ihmiset entistä herkemmin puuttua tollasiin asioihin mun mielestä. 

Kuulun niihin temperamentisiin ihmisiin, joiden parisuhteisiin on kuulunut rajutkin riidat huutoineen ja kolisteluineen. 

Siksi en kovin herkkä olisi ilmoittelemaan, ellen tietäisi varmasti asetelman olevan väkivaltainen tai ehdottoman epätasa-arvoinen esim. aikuinen poika ja yksin elävä vanha äiti. 

Olette painajaismaisia kerrostalonaapureita. "Temperamentissuudella" selittelette roskasakin melskaamista. Miksi naapureiden pitäisi kuunnella huutamistanne ja kolisteluanne?!

Minä soitin poliisit, kun kyllästyin alakerran pariskunnan viikottaiseen draamailuun, jossa eukko kiljui kuin pistetty sika milloin ambulanssia paikalle, milloin mitäkin. Luuseripariskunta näki ikkunasta, kun maija kaarsi etupihalle ja luikkivat takapihalle karkuun. Poliisit jäivät odottelemaan ja kun pariskunta ei lopulta jaksanut enää keskellä yötä pihalla värjötellä yrittivät huomaamattomasti hiipiä takaisin sisälle. Poliiseille väittivät olevansa juuri tulossa kotiin.

Parin päivän päästä sain kuulla, että olivat edellisestä kämpästään saaneet häädön, kun paikalle oli jatkuvasti jouduttu soittamaan partio. Olin itse siinä vaiheessa jo tekemässä muuttoa pois, mutta ehdin kuitenkin saada alakertaan uudet naapurit eli häädön saivat tuoltakin.

En ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä jotka kykenevät pysymään rauhallisina neljän seinän sisällä ja tiukan aikataulutetun rytmin orjina.

Minä ainakin tarvitsen rauhoittavia että kykenisin olemaan sisätiloissa rauhallisena.

Näkeehän sen lapsistakin että ne itkee kun pitää nukuttaa sellaiseen kellonaikaan jolloin ei luontainen rytmikään ole sopiva. Meidän suvussa lapset on aina valvoneet sinne lähemmäs klo 23:00-0:00.

Aina ovat raivonneet pukeutumista kiireessä ja pukeutumista ylipäätään. Ei villejä luontokappaleita voi pakottaa pukemaan. Kyseessä on elävät olennot. Minua ärsyttää tuollainen jalostetun ihmisen tuska melusta.

Ajattelisit meitä alkuperäisiä ihmisiä vähän. Ei ole helppoa mennä "sairaan" ihmisen aikataulutettua rytmiä klo 6 ylös ja valmistautua töihin. Ei mikään luontainen olento ilman mielipahaa ja kovaa meteliä alistu tuollaiseen menoon.

Meidän sukukin tuli kaupunkeihin vasta 1980-luvun lopulla. Sitä ennen oltiin pitkään vain marjastettu ja kalastettu Itä-Suomen metsissä. Metsästyskään ei ollut vierasta.

Ei aitoja ihmisiä voi tuomita siitä että he yrittävät sopeutua sairaaseen vuorokausirytmiin.

Teidän suvun ei olisi pitänyt tulla kaupunkeihin ollenkaan. Mutta hei, voit vielä pelastaa sukusi ja muuttaa koko konkkaronkan takaisin landelle, niin me lampaiksi jalostetut saamme jatkaa sivistynyttä elämäämme ilman villieläinten melskausta.

Vierailija
44/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan joka kerta, kun naapurin aivokuollut ääliö rupee taas pitämään päihdeshowtansa. Olkoon sitten päivä tai sydän yö.

Ei ole normaalia huutaa tuntikausia ja paukutella ja pamautella kaikkea mikä edessä on.

Tänäkin vuonna olen neljästi soittanut poliisit ja joka kerta tulleet suht nopeesti ja neljästi on typerä minimies lähtenyt myös putkaan. Se on niin höntti, että käy poliiseillekin pätemään.

Onneksi häätö jo häämöttää.

Vierailija
45/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voi tuollaiset kyylänaapurit raivostuttaa! Itsellä on esimerkiksi kohta 3-vuotias lapsi, joka saa öisiä raivokohtauksia. Siis sellaisia, että herää keskellä yötä huutaen, kirkuen ja karjuen aivan täysiä, joskus jopa "apua!!" tai "ei, ei, ei, ei!!!" eikä häneen saa tällöin mitään kontaktia ja rauhoittelut vaan pahentavat huutoa. Ei ole yöllinen kauhukohtaus, vaan ihan hereillä raivoaa. Saattaa myös potkia seinää yms. Kuulostaa varmaan jonkun korvaan siltä, kun lasta pahoinpideltäisiin. Mutta ajatelkaapa hetki ihan rationaalisesti; kuka täysjärkinen ihminen huudattaa lasta tahallaan keskellä yötä, kun on hiljaisuus ja vielä nauttii siitä? Varsinkin, kun ihan rauhassa ollaan nukuttu kymmenestä lähtien? Viime yönä meillä oli jälleen kylässä tällainen raivokohtaus, alkoi puoli kolmelta yöllä ja lapsi rauhoittui puoli neljältä. Kaikkeni yritin rauhoitella ja siirtää huomiota pois, mutta lapsi vain suuttui tästä lisää ja käski minut pois. Lopulta ei auttanut kuin pysytellä lähellä ja katsoa, ettei lapsi satuta itseään. Onneksi kukaan naapuri ei suotta poliisia soittanut! Joskin joku v*ttupäänaapuri teki lasun viime syksynä noista huudoista. Vieläpä sellaisen yön jälkeen, kun lapsella oli enterorokko eli karjui varmasti sitäkin. Älkää pliis sekaantuko kenenkään asioihin, jollette tiedä paremmin. Itse kävin teippaamassa talon aulaan heippa-lapun puhelinnumeroni kera, jossa kerroin näistä kohtauksista kaikkien naapureiden luettavaksi. Lisäksi kirjoitin, että seuraavan kerran, kun jollain huoli herää, niin ottaa suoraan minuun yhteyttä eikä samantien sossuun.

Meillä on naapurissa 2 vuotias lapsi joka huutaa APUA ja SATTUU satojakin kertoja päivässä. Itkeminen ja huutaminen alkaa heti lapsen herättyä aamulla , myös öisin valittaa ja huutaa.

Olen kertonut lapsen äidille että heidän asunnosta kuuluu välillä kamala meteli. Äiti tähän että se on semmoista ja lähti karkuun. Olipa siinäkin vastaus.

Joskus varmaan on ihan hyvä ottaa sinne sossuun yhteyttä että käyvät katsomassa että minkälainen tilanne perheellä on.

Saatanpa myös soittaa joku kerta poliisin paikalle jos lapsen sattuu ja apua huutaminen kestää tolkuttoman kauan.

Vierailija
46/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille soitettiin. Sitten selvitettiin tilannetta niin oltiin puettu lapsia pihalle. Yleensä hoitoon viedessä tappelun äänet on kovempia.

Sanottiin sitten lapsille että jos ette suostu pukeutumaan kiltisti niin poliisi vie seuraavalla kerralla.

Ovat siitä lähtien pukeneet kiltisti. Toisaalta aika usein pitää muistuttaa. Ainakin poika pistää niin kovaa hanttiin pukemista että löi peilin rikki ja huitoi lattilastalla hyllyjä raivon vallassa. Eivät oikein kunnioita auktoriteettejä. Ovat tulleet isäntään, joka on ihan samalainen. Ei hän sääntöjä noudata ja alkaa aina huutamaan parkkipirkoillekin.

Meidän lapset inhoaa pukeutumista ja tulee aina kuuma talvisin.

Aika kalliiksi tulee tuollaiset ilmotukset veronmaksajille :)

Mitä jos alkaisit kasvattamaan lapsiasi? Ihan ensin opettaisit käytöstavat. Ei tuollainen miehesi tapainen riehuminen ja parkkipirkolle huutelukaan ole normi käytöstapa.

Luulenpa, että teidän perhe tulee ennen pitkään kalliiksi yhteiskunnalle, kun ei osata kunnioittaa muita.

Vierailija
47/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voi tuollaiset kyylänaapurit raivostuttaa! Itsellä on esimerkiksi kohta 3-vuotias lapsi, joka saa öisiä raivokohtauksia. Siis sellaisia, että herää keskellä yötä huutaen, kirkuen ja karjuen aivan täysiä, joskus jopa "apua!!" tai "ei, ei, ei, ei!!!" eikä häneen saa tällöin mitään kontaktia ja rauhoittelut vaan pahentavat huutoa. Ei ole yöllinen kauhukohtaus, vaan ihan hereillä raivoaa. Saattaa myös potkia seinää yms. Kuulostaa varmaan jonkun korvaan siltä, kun lasta pahoinpideltäisiin. Mutta ajatelkaapa hetki ihan rationaalisesti; kuka täysjärkinen ihminen huudattaa lasta tahallaan keskellä yötä, kun on hiljaisuus ja vielä nauttii siitä? Varsinkin, kun ihan rauhassa ollaan nukuttu kymmenestä lähtien? Viime yönä meillä oli jälleen kylässä tällainen raivokohtaus, alkoi puoli kolmelta yöllä ja lapsi rauhoittui puoli neljältä. Kaikkeni yritin rauhoitella ja siirtää huomiota pois, mutta lapsi vain suuttui tästä lisää ja käski minut pois. Lopulta ei auttanut kuin pysytellä lähellä ja katsoa, ettei lapsi satuta itseään. Onneksi kukaan naapuri ei suotta poliisia soittanut! Joskin joku v*ttupäänaapuri teki lasun viime syksynä noista huudoista. Vieläpä sellaisen yön jälkeen, kun lapsella oli enterorokko eli karjui varmasti sitäkin. Älkää pliis sekaantuko kenenkään asioihin, jollette tiedä paremmin. Itse kävin teippaamassa talon aulaan heippa-lapun puhelinnumeroni kera, jossa kerroin näistä kohtauksista kaikkien naapureiden luettavaksi. Lisäksi kirjoitin, että seuraavan kerran, kun jollain huoli herää, niin ottaa suoraan minuun yhteyttä eikä samantien sossuun.

Mitä hyötyä on siitä, että naapurit ottavat suhun yhteyttä, kun et tunnu mitenkään saavan tilannetta kuriin? Kyllä oikea paikka on häke ja sitä kautta sossut. Ehkä he auttavat teidän perhettä ymmärtämään yhteisöasumisen säännöt.

Vierailija
48/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut, kun yläkerran naapurit tappelivat. Kuulosti siltä, kuin siellä olisi lentänyt niin huonekalut kuin nainenkin ympäri asuntoa. En tiedä, kuinka lopulta kävi, mutta tilanne rauhoittui toisen naapurin ja poliisien puuttuessa asiaan. Saattoi mies lähteä poliisien mukaan rauhoittumaan.

Meteli oli sellaista, että pelkäsin kohta naisen lentävän parvekkeelta alas. Onneksi näin ei käynyt.

Vierailija
49/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän suvun ei olisi pitänyt tulla kaupunkeihin ollenkaan. Mutta hei, voit vielä pelastaa sukusi ja muuttaa koko konkkaronkan takaisin landelle, niin me lampaiksi jalostetut saamme jatkaa sivistynyttä elämäämme ilman villieläinten melskausta.

Ei noin voi sanoa että alkuperäiset suomalaiset tai luonnonihmiset eivät olisi mitenkään sivistyneitä. Sivistys ei ole domestikoitumista ja sellaista että ei pärjää todellisessa luonnossa.

Vähän kunnioitusta meidän geeniperimää kohtaan.

Meidän suku on sotureiden ja metsästäjien sukua. Meidän pojat on niitä jotka voittaa koulussa nyrkkitappelut ja pelaa parhaiten jääkiekkoa.

Vähän kunnioitusta monimuotoista geeniperimää kohtaan.

Täytyy myöntää että kyllä on sairas maailma rakennettu kaupunkeihin.

Pitä kepua äänestää että saadaan maaseutu takaisin kuntoon. Talvet on erittäin ahdistavia kun ei voi tehdä puutöitä pihalla ei ole missään metsiä joissa voi hiihtää ja taivaltaa.

Aikoinaan meidän suvussa ei tuvassa 24/7 ollut kuin vanhukset. Pirttiin tultiin yöpymään ja syömään lämmintä ruokaa.

Minulla on ainakin pahoja oireita isännän kanssa kerrostaloasunnoissa.  Tulee levottomat jalat ja tekee mieli hyppiä ja kiipeillä. Ravata edestakaisin asunnossa. Tulee tourettemaisia oireita jossa vahingossa huutaa ja karjuu ja päästelee eläimellisiä ääniä. Samoja ne lapset tekee ja kiukkuaa kun tekemisen vähyys iskee neljän seinän sisällä päälle. Silloin alkaa riitelyt.

Maalla ei ikinä riidellä. Nyt työtilanteen takia kärsitään kaupungissa ja te kärsitte mukana, niin kauan kun tukia ei tule maalla riittävästi niin kaupungissa pysytään.

Maksaisitte enemmän veroja.

Vierailija
50/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille soitettiin. Sitten selvitettiin tilannetta niin oltiin puettu lapsia pihalle. Yleensä hoitoon viedessä tappelun äänet on kovempia.

Sanottiin sitten lapsille että jos ette suostu pukeutumaan kiltisti niin poliisi vie seuraavalla kerralla.

Ovat siitä lähtien pukeneet kiltisti. Toisaalta aika usein pitää muistuttaa. Ainakin poika pistää niin kovaa hanttiin pukemista että löi peilin rikki ja huitoi lattilastalla hyllyjä raivon vallassa. Eivät oikein kunnioita auktoriteettejä. Ovat tulleet isäntään, joka on ihan samalainen. Ei hän sääntöjä noudata ja alkaa aina huutamaan parkkipirkoillekin.

Mitä jos alkaisit kasvattamaan lapsiasi? Ihan ensin opettaisit käytöstavat. Ei tuollainen miehesi tapainen riehuminen ja parkkipirkolle huutelukaan ole normi käytöstapa.

Luulenpa, että teidän perhe tulee ennen pitkään kalliiksi yhteiskunnalle, kun ei osata kunnioittaa muita.

Et sinä apinaakaan pysty opettamaan tietyille tavoille.

Meidän suku ei ole sellainen joka noudattaa sääntöjä. Ihmiselle on normaali luonnonrytmi olemassa. Et sinä lapsille voi opettaa temppuja kuin jollekin sirkusapinalle.

Vierailija
51/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

villi on villi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän suku ei ole sellainen joka noudattaa sääntöjä. Ihmiselle on normaali luonnonrytmi olemassa. Et sinä lapsille voi opettaa temppuja kuin jollekin sirkusapinalle.

Tuollainen luonnonrytmi vain helposti johtaa luonnolliseen rytmiin vankilakierteessä.

Vierailija
52/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin jos mies riehuisi tai lapsille huudettaisiin/lapset huutaisi apua.

En muuten. Aika outo perhe jos naisella ei joskus vähän mene hermot ja huutoa/pauketta kuulu.

Minä olen perheestä, jossa isä "piti jöötä", huusi ja jonkin verran kävi käsiksikin sekä äitiin että meihin lapsiin. Siksi itsestäni kuulostaa luonnolliselta, jos naapurista kuuluu miehen huuto ja tavaroiden paiskominen. Kai olen jotenkin traumatisoitunut, kun ajattelen vain, että siellä hyvä isä koettaa saada järjestystä perheeseen.[/quote

Järjestystä? Millähän siihen isään saisi järjestystä? Mitä hyvää se muka edistää että riehuu ja paiskoo tavaroita?

Vierailija
53/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin jos mies riehuisi tai lapsille huudettaisiin/lapset huutaisi apua.

En muuten. Aika outo perhe jos naisella ei joskus vähän mene hermot ja huutoa/pauketta kuulu.

Minä olen perheestä, jossa isä "piti jöötä", huusi ja jonkin verran kävi käsiksikin sekä äitiin että meihin lapsiin. Siksi itsestäni kuulostaa luonnolliselta, jos naapurista kuuluu miehen huuto ja tavaroiden paiskominen. Kai olen jotenkin traumatisoitunut, kun ajattelen vain, että siellä hyvä isä koettaa saada järjestystä perheeseen.[/quote

Järjestystä? Millähän siihen isään saisi järjestystä? Mitä hyvää se muka edistää että riehuu ja paiskoo tavaroita?

Tuskin edistää, mutta eihän lapsi sitä ymmärrä. Lapsi ajattelee vanhempiensa olevan oikeassa ja toimivan hänen parhaakseen, tekivätpä vanhemmat mitä tahansa. Lapsi ei useinkaan kyseenalaista hoivaajansa tekosia, kuin ehkä joskus paljon myöhemmin aikuisena.

Vierailija
54/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi koska tiedän ettei meidän naapuri tee pahaa lapsilleen vaikka myräkkää ollut. Samoin meillä ollut myräkkää.

Jopa lapset huutaa tietyssä iässä apua.

Milloin sitten pitää soittaa, en tiedä.

Onneksi nuo ajat ohi kun kuopus on 15v. ja vanhin 17 vuotta.

Vierailija
55/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tomera poika aina uhoo, kun pelottelee sosiaalitädeillä tai poliisilla että jos ne tulee niin lyö niitä mailalla :D :D :D

Isäntä sanoo tähän että parempi vaan pukea niin ei mene hyvä maila rikki.

Vierailija
56/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

villi on villi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen luonnonrytmi vain helposti johtaa luonnolliseen rytmiin vankilakierteessä.

Meillä on lapsille ihan palkattu hoitajakin joka on taistellut asioiden kanssa ja hänkin laittoi hanskat tiskiin.

Ei meidän lapsille edes paras kasvattaja kykene opettamaan kaupunkilaisten tapoja.

Kuten sanoin niin meidän suku tuli ihan äskettäin metsistä ihmisten ilmoille.

Isoukko asui mieheni kanssa hirsimökissä, jossa oli maalattia. Eikä käymälää ollut. Metsään ne tehtiin ja miksi käymälää olisi edes pitänytkään olla?

Vierailija
57/58 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että lähin naapuri on 300 metrin päässä metsikön takana niin taatusti soittaisin jos tappelun äänet kuuluisi meille asti

Vierailija
58/58 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häädön helpottamiseksi kannattaa soittaa

Miten se poliisien käyminen asunnolla helpottaa häätöä? Siitähän ei jää mitään kirjallista todistetta mihinkään, että poliisit ovat käyneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän