Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder turhautuminen OFFICIAL prkl

Vierailija
25.01.2019 |

Voidaan tehdä tästä vaikka ketju jonne kootaan kaikki mikä ärsyttää tuossa sovelluksessa ja sen käyttäjissä. Minä aloitan. (Huom. tuo official on sarkasmia.)

Olen 24v nainen, ulkoisesti kaikin puolin kunnossa mutta mitään bikinikuvia en itsestäni tuonne ole laittanut. Varmaan pitäisi että miesten huomio pysyisi yllä edes tapaamiseen asti.. kenekään kanssa en ole siis päässyt sinne asti edes.

Minulla on aika paljon matcheja, aloitan myös itse keskusteluja miesten kanssa, yleensä jostain aiheesta, mistä ovat itse maininneet profiilissaan. Suurin osa EI kuitenkaan edes vastaa. Jotkut vastaavat nihkeästi ja lopulta jättävät juttelun ihan kesken eivätkä vastaile enää ollenkaan tai poistavat vaan heti suoraan. Nuo miehet ovat ihan "tavallisia" duunareita joten mistään male model / megahottis -tyyppisistä miehistä ei ole kyse. Yksikään itse aloittamani keskustelu ei ole johtanut mihinkään, ei siis yhtään mihinkään. Panoseuran etsijöille (ne jotka ilmoittavat siitä suoraan) en tietenkään edes laita sydäntä.

Sitten ne jotka aloittavat juttelemaan ja jaksavat sitä jonkun 1-max. 2 päivää. Tätäkään en ymmärrä. Vielä samana päivänä ollaan oltu niin kiinnostuneita ja haluttu tavata ja tunti myöhemmin enää ei juttele lähes mitään vaan ihan täyskäännös. Ja omien sanojensa mukaan eivät siis etsineet tinderistä panoseuraa, mutta siitä sitten lienee ollut kyse. Ärsyttää. Jos ei heti seuraavana päivänä pysty näkemään niin heitetään vain romukoppaan ja neeeext! (Tätä varmasti naiset tekevät ihan yhtä lailla.) Useiden kanssa käynyt jo tälleen, että juttu luistaa ja on yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms, ja ollaan siirrytty jo whatsappin puolelle, mutta sitten yhtäkkiä ei saa tyypistä enää mitään irti. Siinä vaiheessa kuitenkin miehelläkin on ollut jo about tiedossa millainen ihminen minä olen joten ilmeisesti sitten on aina vain joku muu parempi kierroksessa. Alkaa vain ahdistaa; olenko minä todella niin mitäänsanomaton etten kelpaa kellekään? Jos ei anneta edes mahdollisuutta niin alkaa vain turhauttaa. :D

Eli tiivistettynä; voiko tuolta löytää ketään joka ei vain olisi tuollainen sarjakirjoittelija/ghostaaja? Ärsyttää, että on ollut jo lupaava alku ja on juteltu jonkin aikaa, mutta vasta sitten yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Alkuvaiheessa toki ymmärrän jos toinen ei olekaan ihan sitä mitä etsii, niin siinä sitten mitään.

Mites muilla?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder alkaa vain masentaa pitemmän päälle.

Vierailija
2/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen että se on tuo sun negatiivinen asenne mikä kirjoittaa miehet.

Olet kuin aikapommi, joka vain odottaa että pääsee purkautumaan huutaen ”MÄ TIESIN ETTÄ SÄ OLET JUST TOMMONEN SIKA, SAMANLAINEN KUSPÄÄ KUIN KAIKKI MUUTKIN!!!”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Olet kuin aikapommi, joka vain odottaa että pääsee purkautumaan huutaen ”MÄ TIESIN ETTÄ SÄ OLET JUST TOMMONEN SIKA, SAMANLAINEN KUSPÄÄ KUIN KAIKKI MUUTKIN!!!”

Ei tämä mielestäni nyt ihan sikamaista toimintaa vielä kenenkään osalta sentään ole, ihmetyttää vaan. Mutta kiitos palautteesta, yritän jatkossa(kin) olla antamatta itsestäni sellaisia viboja. Ap

Vierailija
4/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Aloittaja ei hae seksiseuraa. Tinderissä suurin osa pettäjiä. Kun ei tipu seksiä niin saa paskaa niskaansa. Joten tindermiehet ovat kusipäitä.

Vierailija
5/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, ettet tavoittele liian haluttuja miehiä, jos kerran aina käy samalla tavalla?

Oletko toisaalta varma, että haluat edes Tinderin kautta tutustua kehenkään, jos se kerran on tuollaista kaikki mulle heti tai sitten homma loppuu samantien?

Itse en ole koskaan edes TInderiä kokeillut, mutta kuulostaa rasittavalta. 

Vierailija
6/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeriä miehiä, mut ei me kaikki olla :)

Vierailija
7/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdoton ajatus elää sinkkuna?

Vierailija
8/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tilanne, jossa oot vaikka kaupassa. Sun ympärillä alkaa pyöriin kymmeniä ihan kivan näköisiä miehiä. Kaikki alkaa vuorotellen juttelemaan ja pyytää treffeille, sulla synkkaa kaikkien kanssa mutta ei kenenkään kanssa ylitse muiden. Turhaudut siitä etkä ota kehenkään yhteyttä. Tätä on Tinder.

Kuvittele sitten tilanne, jossa kaupassa yksi kivan näköinen mies ehdottaa treffejä. Suostut ja haluat tutustua lisää. Tätä on elämä.

Vierailija
9/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en osaa suhtautua tinderiin sellaisena välineenä, josta löytyisi vakavasti otettavia naisia, koska tietämäni miehet jotka pyörivät siellä ovat pelkän seksin perässä ja sitä kuulemma irtoaa sekä valehtelematta että ilman. En ole harkinnut liittymistä joukkoon.

Vierailija
10/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain pelaamista. Älä odota mitään. Ota mahdolliset treffitki vaan harjoitteluna. Tartu tilaisuuksiin muussa elämässä. Treffailin useita kymmeniä tindermiehiä, kunnes löytyi livenä rakkaus. Monen turhan nettitutun jälkeen on lohdullista, että ei se lopulta vaadi kuin sen yhden hyvän.

Vierailija
11/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Ei tämä mielestäni nyt ihan sikamaista toimintaa vielä kenenkään osalta sentään ole, ihmetyttää vaan. Mutta kiitos palautteesta, yritän jatkossa(kin) olla antamatta itsestäni sellaisia viboja. Ap

Omassa tinderkäyttäytymisessäni olen huomannut samoja piirteitä, mitkä ilmenevät juttuseurasi toiminnassa.

Pari päivää sitä jaksaa jutella, sit innostus loppuu kuin seinään, kun tulee kyllästyminen.

Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta itselleni se on kiinni siitä nopeasta tapaamisesta. Jos havaitsee että treffejä ei tule, niin kiinnostus loppuu. Enkä tarkoita panoja, vaan ihan normaalia ihmisten tapaamista. Kahvilla sen huomaa vartissa, tuleeko jutusta mitään, chattailemaan voi mennä viikkojakin... hukkaan heitettyä aikaa.

Tinderin toimintamalli on juuri se, että ”aina voi olla seuraava parempi matchi tulossa”. Silloin tulee kiusaus kipata juttukaveri heti kun juttu vähän tökkii.

Vierailija
12/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista sarjakirjoittelijaa ja ghostaajaa siellä tuli vastaan, mutta myös mukavia ja innokkaasti kirjoittelevia miehiä. Puolitoista vuotta meni ja 25 miestä piti tavata, ennen kuin kumppani sieltä mulle löytyi.

Vierailija
13/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaista sarjakirjoittelijaa ja ghostaajaa siellä tuli vastaan, mutta myös mukavia ja innokkaasti kirjoittelevia miehiä. Puolitoista vuotta meni ja 25 miestä piti tavata, ennen kuin kumppani sieltä mulle löytyi.

Mikäs siinä, jos tykkää vieraiden ihmisten tapaamisesta. En ole ap, mutta itselleni on aina ponnistus alkaa tutustua ventovieraaseen, koska tavoitteena on kuitenkin saada hyvää keskustelua aikaan ja edetä tapaamiseen asti jne. Jos muutama tuollainen pidemmälle viety kariutuu, niin sitten pidän kyllä reilusti taukoa ventovieraista.

Vierailija
14/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen-suomi -sanakirja:

tavisduunari = top 20 % mies

kalsarimallin näköinen  = top 5 % mies

outo ja ruma = tavismies

Vierailija
15/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sarjaghostaaja ja kuvailemasi mies.

Vierailija
16/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, jos tykkää vieraiden ihmisten tapaamisesta. En ole ap, mutta itselleni on aina ponnistus alkaa tutustua ventovieraaseen, koska tavoitteena on kuitenkin saada hyvää keskustelua aikaan ja edetä tapaamiseen asti jne. Jos muutama tuollainen pidemmälle viety kariutuu, niin sitten pidän kyllä reilusti taukoa ventovieraista.

Deittisovelluksissa tosimielellä olevien voittajia ovat ne, joilla on rohkeutta tavata livenä.

Häviäjiä ovat ne, jotka odottavat unelmien prinssiä, jotka kirjoitusasullan hurmaavat ja valloittavat naisen itselleen ja tarjoavat puoli valtakuntaa, sillä aikaa kun toinen kamppailee oman ujoutensa kanssa.

Vierailija
17/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan tehdä tästä vaikka ketju jonne kootaan kaikki mikä ärsyttää tuossa sovelluksessa ja sen käyttäjissä. Minä aloitan. (Huom. tuo official on sarkasmia.)

Olen 24v nainen, ulkoisesti kaikin puolin kunnossa mutta mitään bikinikuvia en itsestäni tuonne ole laittanut. Varmaan pitäisi että miesten huomio pysyisi yllä edes tapaamiseen asti.. kenekään kanssa en ole siis päässyt sinne asti edes.

Minulla on aika paljon matcheja, aloitan myös itse keskusteluja miesten kanssa, yleensä jostain aiheesta, mistä ovat itse maininneet profiilissaan. Suurin osa EI kuitenkaan edes vastaa. Jotkut vastaavat nihkeästi ja lopulta jättävät juttelun ihan kesken eivätkä vastaile enää ollenkaan tai poistavat vaan heti suoraan. Nuo miehet ovat ihan "tavallisia" duunareita joten mistään male model / megahottis -tyyppisistä miehistä ei ole kyse. Yksikään itse aloittamani keskustelu ei ole johtanut mihinkään, ei siis yhtään mihinkään. Panoseuran etsijöille (ne jotka ilmoittavat siitä suoraan) en tietenkään edes laita sydäntä.

Sitten ne jotka aloittavat juttelemaan ja jaksavat sitä jonkun 1-max. 2 päivää. Tätäkään en ymmärrä. Vielä samana päivänä ollaan oltu niin kiinnostuneita ja haluttu tavata ja tunti myöhemmin enää ei juttele lähes mitään vaan ihan täyskäännös. Ja omien sanojensa mukaan eivät siis etsineet tinderistä panoseuraa, mutta siitä sitten lienee ollut kyse. Ärsyttää. Jos ei heti seuraavana päivänä pysty näkemään niin heitetään vain romukoppaan ja neeeext! (Tätä varmasti naiset tekevät ihan yhtä lailla.) Useiden kanssa käynyt jo tälleen, että juttu luistaa ja on yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms, ja ollaan siirrytty jo whatsappin puolelle, mutta sitten yhtäkkiä ei saa tyypistä enää mitään irti. Siinä vaiheessa kuitenkin miehelläkin on ollut jo about tiedossa millainen ihminen minä olen joten ilmeisesti sitten on aina vain joku muu parempi kierroksessa. Alkaa vain ahdistaa; olenko minä todella niin mitäänsanomaton etten kelpaa kellekään? Jos ei anneta edes mahdollisuutta niin alkaa vain turhauttaa. :D

Eli tiivistettynä; voiko tuolta löytää ketään joka ei vain olisi tuollainen sarjakirjoittelija/ghostaaja? Ärsyttää, että on ollut jo lupaava alku ja on juteltu jonkin aikaa, mutta vasta sitten yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Alkuvaiheessa toki ymmärrän jos toinen ei olekaan ihan sitä mitä etsii, niin siinä sitten mitään.

Mites muilla?

Tinder on panosovellus

Vierailija
18/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kuulla näin kunnon miehen näkökulmasta että ihan kaikki naiset eivät nauti twitteristä. Vaikka olisi kuinka vaikeaa löytää mies muualta, niin yrittäkää edes. Ja sama miehille, jättäkää se tindersäätäminen pois ja menkää todelliseen oikeaan maailmaan tapaamaan naisia. Naiset tykkäävät kun heitä lähestyy päivänvalossa, rohkeasti ja rennosti ;)

Puss kaikki ei-tindernaiset!

Vierailija
19/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen-suomi -sanakirja:

tavisduunari = top 20 % mies

kalsarimallin näköinen  = top 5 % mies

outo ja ruma = tavismies

Luulen että tässä viestissä ollaan totuuden äärellä.

Voin aivan rehellisesti sanoa päälle kolmekymppisenä miehenä että olen jo vuosia yrittänyt etsiä parisuhdetta. Keskustelen asiallisesti ja pyydän aika pian treffeille ja pidän aina sanani.

Ei tunnu naisia kiinnostavan, koska naama/pituus/status/itsevarmuus/ym pinnallisuudet.

Vierailija
20/105 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa kuulla näin kunnon miehen näkökulmasta että ihan kaikki naiset eivät nauti twitteristä. Vaikka olisi kuinka vaikeaa löytää mies muualta, niin yrittäkää edes. Ja sama miehille, jättäkää se tindersäätäminen pois ja menkää todelliseen oikeaan maailmaan tapaamaan naisia. Naiset tykkäävät kun heitä lähestyy päivänvalossa, rohkeasti ja rennosti ;)

Puss kaikki ei-tindernaiset!

Ei naisia ole kovin järkevää lähestyä jos lähtökohtaisesti ei ole erityisen haluttava mies..

Ja mistä ylipäätänsä tiedät kuka nainen on sinkku..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi