Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso nenä pilaa mahdollisuuteni

Vierailija
25.01.2019 |

Iso nenä pilaa mahdollisuuteni miehen saantiin, ainakin itseäni mellyttävän miehen:( ja tarkoitan siis myös luonnemielessä miellyttävän, toki myös ulkonäöltään ja tyyliltään. Minua lähestyvät epätoivoiset, vähän juntit ja takertuvat, sekä usein myös puhevikaiset miehet. Epätoivoisuus siis näissä miehissä paistaa kilometrien päähän, ottaisivat kenet vain, jonka saisivat...
Olen ulkonäöltäni ihan perusnätti muuten ja minulla on kauniit silmät, mutta ilmeisesti kaiken pilaa tuo nenä. No, olen aika lyhyt kyllä, mutta vartalo hoikka ja siro, luonteeltani iloinen, ystävällinen, huomioiva ja huumorintajuinen.
Normaaliluonteisen ja itsestään huolta pitävän miehen saanti ilmeisesti tuhoon tuomittu, olen 22-v., eli ns. parhaimmillaan, mutta en tunnu kelpaavan. En syyllistä miehiä, vikahan on ilmiselvästi itsessäni, mutta kohtalontovereita isonenäisistä naisista kaipaisin..kiinnitän nykyään valtavasti huomiota ihmisten neniin ja tuntuu että kaikilla muilla on se ihana, kaunis pikkunenä, olen kateellinen heille siitä

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoikin, niin kampauksella kompensoi paljon. Esim tuuhea nuttura 60-luvun tyyliin ja jos vähän överiksi vetää, niin Amy Winehousen tyyliin beehive. Olihan hänelläkin iso nenä.

Vierailija
42/47 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas on ongelmat. Ehkä sua lähestyy just se takia ne epävarman juntin, koska olet myös itse epävarma! Jessus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen 22-v., eli ns. parhaimmillaan, mutta en tunnu kelpaavan"

Eiköhän syy ole jossain ihan muussa, jos olet tuossa iässä parhaimmillasi

Vierailija
44/47 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on iso nenä. Lapsena ja teininä kärsin siitä, mua haukuttiin noita-akaksi. Olin todella kateellinen muiden pienistä nenistä ja häpesin omaani. Haaveilin nenäleikkauksesta.

Onneksi en ikinä mennyt leikkelemään itseäni. Aikuistuin ja totesin, ettei se nenä nyt niin kauhea olekaan. Toki se on iso, varsinkin kun muuten naamani on aika siro. Mutta se on mun nenä. Eikä se ole aikuisiällä haitannut kuin yhtä miestä, joka sanoi että "olisit tosi kaunis mut sulla on liian iso nenä". Sanoin hälle että hän voi suksia h*lvettiin :) Ikinä ei ole miehistä ollut puutetta, tarjokkaita on ja on saanut valita parhaat päältä. Tai siis parhaan valitsin enkä toiseen vaihda.

Vierailija
45/47 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

terävä nenä on kaunis mutta jos on sellaine pystynenä kuin usella turkulaisella niin se ei ole kaunis ja pitkä väli nenän ja huulten välissä kuten turkulaisilla se ei ole hyvä

itselläkin on aika pitkä nenä ja kun olin töissä ala asteeen opettajana eräs 6- luokan ipana keksi sitten haukkua minua pinokkioksi. no kerran sitten välitunnilla suutuin tälle idio-ottille ja kun oli viimeisenä menossa luokkkaansa ja jätti kengät siien otin korvasa kiinni ja talutin pihan poikki sukkasillaan lumihangessa, sen jälkeeen ei puhunut mitään eikä varmaan kehannut kertoa kotonaan tai opellleen, oisin varmaan saantukin potkut

Vierailija
46/47 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelet miestä, jollaista et saa. Et tule saamaan sellaista leikattunenäisenäkään. Vaatimustasosi on liian korkea verrattuna omaan tasosi.

Vierailija
47/47 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoittelet miestä, jollaista et saa. Et tule saamaan sellaista leikattunenäisenäkään. Vaatimustasosi on liian korkea verrattuna omaan tasosi.

Mistähän mahdat tietää että minkälaisia miehiä ap oikein haluaa? Suurin osa miehistä kun on ihan tavallisia, niin en todellakaan edes usko että aloittaja lähestyy vain jotain miesmalleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi