Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia olet kannabista vastaan?

Vierailija
25.01.2019 |

Elikkä haluan kuulla ihmisten perusteluita siitä, miksi ovat vastaan toisten ihmisten pilven pössyttelyä. Pakko myöntää, että olin itsekkin joskus kovasti vastaan, mutta mieheni satunainen polttelu muutti mieleni. Mieheni käy töissä ja hoitaa asiansa muutenkin hyvin. Itse en ole kokeillut, enkä kokeile. Ainoa asia jonka ymmärrän häiritsevän on sen laittomuus, koska jokainen ei välttämättä halua olla "rikollinen". Miten satunainen polttelu eroaa esim saunakaljan juomisesta.

Kommentit (452)

Vierailija
421/452 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadassa voit ostaa pilveä ja polttaa laillisesti, sama juttu hollannissa. Miksi suomessa ei siis voisi olla näin? Miten suomessa ihmiset muka sekoaisivat ja muuttuisivat narkkareiksi, jos kerran muissakaan maissa näin ei ole käynyt.. :D

Olen siitä varma, että jonain päivänä suomessakin voi poltella laillisesti.

Minä taas olen varma ettei se tule sitä ikinä täällä olemaan. Toivottavasti olen väärässä, luultavasti en, mutta se on mulle ihan okei, ei se ole minua aiemminkaan mitenkään estänyt.

Vierailija
422/452 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanadassa voit ostaa pilveä ja polttaa laillisesti, sama juttu hollannissa. Miksi suomessa ei siis voisi olla näin? Miten suomessa ihmiset muka sekoaisivat ja muuttuisivat narkkareiksi, jos kerran muissakaan maissa näin ei ole käynyt.. :D

Opettele narkkari kirjottamaan

Opettele sinä itsehillintää ja lukutaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/452 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen jonakin päivänä on luvattoman pitkä aika. Katso meidän politikkoja. Yksi ammatiltaan poliisi on ehdottanut käyttörikoksen poistoa. Sitä kannattaa ehkä kourallinen edustajia? Täytyy toivoa että joku isompi euroopan maa ensin sallii/laillistaa. Ehkä saksa?

Vierailija
424/452 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat aikakauan imeä laittomasti ennenkuin toiveesi toteutuu. Ehkä et edes näe sitä päivää. Katsoin juuri ohjelman 60-luvulla kuvatun, jossa hoettiin tuota samm, että pitäis laillistaa. Yksi jo viisikymppinen oli päätynyt siihen tulokseen, ettei se nuorille sovi, ei kai ollut elämänsä sujunut mallilleen.

Vierailija
425/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele narkkari kirjottamaan

"kirjoittamaan"

Vierailija
426/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi jo viisikymppinen oli päätynyt siihen tulokseen, ettei se nuorille sovi, ei kai ollut elämänsä sujunut mallilleen.

Ei kukaan ole kannabista nuorille laillistamassakaan, ja nythän tilanne on usein se, että nuoret saavat ns. huumeita helpommin kuin alkoholia.

Vierailija
427/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ne sitten joskus laillistaa ja meidät hoidetaan hoivakodeissa hautaan kannabishuuruissa. Pappikin vetää pilvee ja pitää pitkän puheen.

Vierailija
428/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä siinä laillistamisessa aiheuttaa vastustusta? Nykytilanteessa myydään samalla paljon kovempia ja haitallisempia aineita. Kannabis irti huumeista on ihan oikea ratkaisu.

Vierailija
429/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä siinä laillistamisessa aiheuttaa vastustusta? Nykytilanteessa myydään samalla paljon kovempia ja haitallisempia aineita. Kannabis irti huumeista on ihan oikea ratkaisu.

Jos laillistaminen ei toimi, kannabiskaupan voi palauttaa takaisin rikollisille. Ottavat varmaan mielellään vastaan.

Vierailija
430/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannabiksen vaikutuksen alaisena tulisi saada ajaa autoa, jos ei ole erityisen herkkä ko. aineelle.

Vierailija
431/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on lain mukaan vakava rikos.

Eria asia, jos kannabista menee polttelemaan vaikka Kanadaan, koska siellä ei riko paikallista lakia.

Vierailija
432/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kannabista vastaan. Paljon vaarallisempi aine on alkoholi, johon ihmisiä voi itseasiassa kuollakin ja sitä myydään about kaikkialla. Meanwhile pelkkään kannabikseen ei kuole eikä se johda herskan tms käyttöön TODELLAKAAN :D

Jokainen ihminen reagoi päihteisiin eri tavalla: toinen saattaa ahdistua ruohon polttamisesta aivan suunnattomasti, toinen taas kokee rauhan sisällään. Kolmas ei ole moksiskaan, neljäs kokee kipujensa hellittävän.

Sama juttu myös kofeiinilla ja alkoholilla! :) Jotkut eivät kestä kofeiinia lainkaan, jotkut ovat sen verran addiktoituneita etteivät koe pärjäävän ilman. Joidenkin keho sietää alkoholia hyvin, jotkut menevät känniin nopeasti ja jotkut inhoavat + 6550000 eri syytä. 

Ihmiset rakkaat, jos kannabis olisi niin "vaarallinen ja tappava huume", miksi ihmeessä tietyt alueet esim. Kanadassa ja USA:ssakin olisivat ne sallineet? :D Kaikki oikeasti vaaralliset huumeet taas on bännätty niiltä alueilta ja kaikkialta muualtakin.

Vierailija
433/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vastaan, mutta mielestäni ei ole hyväksyttävää kaupata kannabista alle 18-vuotiaalle.  tai ajaa poltettuaan autoa, aiheuttaa vaaratilanteita.

Vierailija
434/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole vastaan, mutta mielestäni ei ole hyväksyttävää kaupata kannabista alle 18-vuotiaalle.  tai ajaa poltettuaan autoa, aiheuttaa vaaratilanteita.

Yhtenä aamuna olin kävelyllä. Vastaan tuli nuorehko mies ja jostain haisi voimakas kannabiksen lemu. Tuuli minua päin. Näin että tumppasi äkkiä nähdessään minut.

Meni töihin virastotalolle päin.

Hävytöntä että poltellaan aamulla huumeita ja mennään töihin muina miehinä.

Tässä on juuri hyvä esimerkki miksi ei pidä hyväksyä. Ei ne käyttäjät ole moraaliltaan kunnollisia.

Tän takia tupakoitisjoita pitäisi aina epäillä kannabiksenkäyttäjiksi.

Tuokin sälli oli sekoittanut hajun perusteella sekaan tupakkaa ja kehtasi mennä töihin.

Toivottavasti saa potkut.

Vierailija
435/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä aamuna olin kävelyllä. Vastaan tuli nuorehko mies ja jostain haisi voimakas kannabiksen lemu. Tuuli minua päin. Näin että tumppasi äkkiä nähdessään minut.

Meni töihin virastotalolle päin.

Hävytöntä että poltellaan aamulla huumeita ja mennään töihin muina miehinä.

Tässä on juuri hyvä esimerkki miksi ei pidä hyväksyä. Ei ne käyttäjät ole moraaliltaan kunnollisia.

Tän takia tupakoitisjoita pitäisi aina epäillä kannabiksenkäyttäjiksi.

Tuokin sälli oli sekoittanut hajun perusteella sekaan tupakkaa ja kehtasi mennä töihin.

Toivottavasti saa potkut.

Että semmoinen satu tällä kertaa. Virastotalon työntekijöille mikä tahansa päihde on piriste. Tuskin suurta vahinkoa vaikka tuonne savuissa menisikin töihin. Kumma että mun tuntemat polttaa vkl tai töiden jälkeen.

Vierailija
436/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne käyttäjät ole moraaliltaan kunnollisia.

eipä ole huumevalistajatkaan.

omat lapset ajetaan känniriehumisella ensin mielenterveys- ja päihdeongelmaisiksi, ja lopulta syytetään kannabista kaikesta.

Vierailija
437/452 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne käyttäjät ole moraaliltaan kunnollisia..

Kannabiksen kielto on Suomessa arvottu. Ei sellaisen lain rikkominen kerro mistään moraalista mitään. Kännykkään ajon aikana laittomasti horisevat ovat paljon suurempi ja moraaliton riskiryhmä toisille ihmisille.

Vierailija
438/452 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne käyttäjät ole moraaliltaan kunnollisia..

Kannabiksen kielto on Suomessa arvottu. Ei sellaisen lain rikkominen kerro mistään moraalista mitään. Kännykkään ajon aikana laittomasti horisevat ovat paljon suurempi ja moraaliton riskiryhmä toisille ihmisille.

Kun kofeiini oli Euroopassa kielletty huumausaine, olivatko sen käyttäjätkin moraalittomia rikollisia?

Vierailija
439/452 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO suosittelee kannabiksen luokituksen muutosta.

Tämä uutinen on huono.  Näyttäisi pahasti sille että tätä asiaa ajetaan ihan väkisin Suomeenkin.

Nyt tarvitaan vastarintaa ja terveysluokitus pitää kumota.

Vierailija
440/452 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHO suosittelee kannabiksen luokituksen muutosta.

Tämä uutinen on huono.  Näyttäisi pahasti sille että tätä asiaa ajetaan ihan väkisin Suomeenkin.

Nyt tarvitaan vastarintaa ja terveysluokitus pitää kumota.

Se kannabis on jo suomessa. Ei siitä laillisena ainakaan enempää ole haittaa kuin laittomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän