Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia olet kannabista vastaan?

Vierailija
25.01.2019 |

Elikkä haluan kuulla ihmisten perusteluita siitä, miksi ovat vastaan toisten ihmisten pilven pössyttelyä. Pakko myöntää, että olin itsekkin joskus kovasti vastaan, mutta mieheni satunainen polttelu muutti mieleni. Mieheni käy töissä ja hoitaa asiansa muutenkin hyvin. Itse en ole kokeillut, enkä kokeile. Ainoa asia jonka ymmärrän häiritsevän on sen laittomuus, koska jokainen ei välttämättä halua olla "rikollinen". Miten satunainen polttelu eroaa esim saunakaljan juomisesta.

Kommentit (452)

Vierailija
401/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkytyksen oireet. Onko sek ivaa? kirjoitti:

Kanadan tilanne on erilainen.

Ei käy Suomeen. Kannabiksen käyttäjät on niin pieni ryhmä että paremmin sakottamalla saa rahat kerättyä kuin laillistamalla.

Ja jokainen syrjäytetty maksaa paljon enemmän mitä sakkotulot ovat. Mutta pitäähän sitä ihmisiä syrjäyttää, että voidaan sanoa kannabiksella olevan edes jotain haittoja, joita ei tosin runsaassa ja päivittäisessä lääkekäytössä ole koskaan tullut.

Kannabiksen kieltoa ei tosiaan voi haitoilla perustella.

Vierailija
402/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy Suomeen. Kannabiksen käyttäjät on niin pieni ryhmä että paremmin sakottamalla saa rahat kerättyä kuin laillistamalla.

Ja jokainen syrjäytetty maksaa paljon enemmän mitä sakkotulot ovat. Mutta pitäähän sitä ihmisiä syrjäyttää, että voidaan sanoa kannabiksella olevan edes jotain haittoja, joita ei tosin runsaassa ja päivittäisessä lääkekäytössä ole koskaan tullut.

Ei sitä tarvitse perustella.

Ihmisille on luontaista vierastaa asioita ja kannabiksenkäyttäjät ovat outoja ei sellaista suvaita.

Tämä riittää.

Se pitää vaan lopettaa.

Mikä siinä on niin vaikeaa?

Koukussa tunnutte olevan aineeseenne kun pitää niin puolustaa.

Kielletty on ja pysyy ja sillä sipuli. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei mikään hamppu vaan nyt kasva ilmastollisista syistä.

Hyvin Finola kasvaa ainakin Jokioisten maatalouden tutkimuskeskuksessa, jossa hamppu kasvaa kesän aikana yli 2 metriseksi. Kuten monella maatilallakin. Eli älä valehtele taas.

Ja mistähän helvetistä tulee ne kaikki kotimaiset hampunsiemenet ruokakäyttöön, jos hamppu ei Suomessa edes kasva? Yrittäkää nyt kannabisvastaiset valehdella edes vähän vähemmän, että olette uskottavia. 

Siemen ei yksinkertaisesti säily itämiskykyisenä maassa talven yli sitten mitenkään.

Sellaista hamppua ei ole koskaan Suomessa kasvanutkaan.

Se pitäisi jo myöntää ja lopettaa valehtelu. Taidatkin olla varsinainen mytomaani.

voi kunpa alkoholiin kuolleiden lasten vanhemmat olisivat yhtä aktiivisia päihdepoliittisessa keskustelussa kuin huumeisiin kuolleiden vanhemmat, mutta alkoholilla itsensä tappaneiden vanhempia ei selkeästi asia yhteiskunnan tasolla kiinnosta vaikka alkoholi on suurin ongelma maassamme.

Vierailija
404/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pelätkö tätä yrttiä ollenkaan.

Se on aikuisille hieno vaihtoehto alkoholille. Itse olen lopettanut viinankäytön kokonaan ja poltan vain pilveä viikonloppuisin - toimii! Kokeile sinäkin.

Vierailija
405/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varottavia esimerkkejä Canadasta!

Kattokaas millaseksi voi muuttua kun vetää huumetta keuhkoon.

Varottava esimerkki hemppuhessuista.

Miettikää haluatteko tuollaisiksi. Seuratkaa keskustelua tarkkaan.

Vierailija
406/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duud duud kirjoitti:

Miettikää haluatteko tuollaisiksi. Seuratkaa keskustelua tarkkaan.

Kannabiksen käyttäjiä on jokaisessa sosiaaliluokassa ja aivan jokaisessa ammatissa (poliiseista palomiehiin) työskentelee kannabiksen käyttäjiä. Itse on yli 50-vuotias hitsari ja levyseppä.

Vierailija
407/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seuraamuksia täytyy tulla jos rikkoo yhteisön sääntöjä. Se on muiden luottamuksen pettämistä jos tekee kiellettyjä asioita.

Käyttörikos arvottiin kolikolla. Ajatella siihen aikaan kaikki politikot ei hymissy kuorossa kuten nykyään jos puhutaan kannabiksesta.

Vierailija
408/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duud duud kirjoitti:

Eli jos kannabista käyttää ruokina tai juomina, se ei aiheuta tuollaista lainkaan. Hyvä tietää.

Vierailija
409/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelluissa haitoissa on vain mielikuvitus rajana. Muistetaan elokuva reefer madness ja rasvateoria joka on aito suomalainen teoria kannabiksen vaarallisuudesta.

Vierailija
410/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa tekin, se on hyväksenne, tiedänhän minö, olen ollut jo 30vuotta huumeveikko

Vierailija
411/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duud duud kirjoitti:

Kannabiksen käyttäjiä on aivan jokaisessa sosiaali- ja ammattiryhmässä. Itse olen yli 50-vuotias hitsari ja levyseppä.

Vierailija
412/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttelin sitä joskus vuoden putkeen. Joka päivä tuli poltettua enemmän tai vähemmän.

Noin puolen vuoden kohdalla aloin saamaan paniikkikohtauksia. Vaikka tiesin, ettei se aiheuttanut minulle enää hyvää oloa, silti halusin polttaa, jotenkin sen alkuhuuman lumoissa. Aina odotti sitä hyvää vaikutusta ja kun se nousee päähän.. Jotenkin mahanpohjasta ottava fiilis.

Poltteluni päättyi siihen kun sain paniikkikohtauksen ja niinkuin paniikkikohtaukseen kuuluu, luulin kuolevani.

Rukoilin Jumalaa ja ties mitä.. Pyysin että saisin jäädä vielä henkiin ja sitten en enää ikinä koske tuohon.

Noh siihen se jäikin vaikka joskus silloin tällöin kokeilin miltä se tuntuu.. Ja vaikka aikaa oli kulunut sain aina paniikkikohtauksen.

Joten tyhmäkin lopulta tajusi etten vaan voi sitä enää käyttää.

Nyt tapahtuneesta on jo 10 vuotta.

Tämän oman kokemuksen pohjalta olen vastaan. Kaikille se ei sovi.

Se, miten kuvailisin pilvessä olemista oli minulle sitä, että mielikuvitus lensi niin lujaa ettei perässä pysynyt. Hyvin maaninen olotila.

Se myös voimisti kaikkia tunteita: eli jos oli paha olo se voimistui paniikiksi ja "kuumotukseksi"

En usko että tällaisia oireita tulee henkilöille jotka ensi kertaa kokeilevat tai silloin tällöin polttelevat.

Itse käytin niin paljon, että kävi lopulta näin.

Vierailija
413/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttelin sitä joskus vuoden putkeen. Joka päivä tuli poltettua enemmän tai vähemmän.

Noin puolen vuoden kohdalla aloin saamaan paniikkikohtauksia. Vaikka tiesin, ettei se aiheuttanut minulle enää hyvää oloa, silti halusin polttaa, jotenkin sen alkuhuuman lumoissa. Aina odotti sitä hyvää vaikutusta ja kun se nousee päähän.. Jotenkin mahanpohjasta ottava fiilis.

Poltteluni päättyi siihen kun sain paniikkikohtauksen ja niinkuin paniikkikohtaukseen kuuluu, luulin kuolevani.

Rukoilin Jumalaa ja ties mitä.. Pyysin että saisin jäädä vielä henkiin ja sitten en enää ikinä koske tuohon.

Noh siihen se jäikin vaikka joskus silloin tällöin kokeilin miltä se tuntuu.. Ja vaikka aikaa oli kulunut sain aina paniikkikohtauksen.

Joten tyhmäkin lopulta tajusi etten vaan voi sitä enää käyttää.

Nyt tapahtuneesta on jo 10 vuotta.

Se, miten kuvailisin pilvessä olemista oli minulle sitä, että mielikuvitus lensi niin lujaa ettei perässä pysynyt. Hyvin maaninen olotila.

Se myös voimisti kaikkia tunteita: eli jos oli paha olo se voimistui paniikiksi ja "kuumotukseksi"

En usko että tällaisia oireita tulee henkilöille jotka ensi kertaa kokeilevat tai silloin tällöin polttelevat.

Itse käytin niin paljon, että kävi lopulta näin.

Niin ja piti sanoa vielä sekin, että tuo vuosi kun poltin on kuin se olisi ollut unta. On vähän pimennossa koko aika. Muisti ei pelannut kunnolla vähään aikaan. Tosin silloin myös join paljon alkoholia. Varmaan joku yhteisvaikutus.

Muistan kun jossain bileissä vedin henkoset ja tunsin kun se nousi päähän ja siihen katkesi filmi. Seuraavat muistikuvat olivat noin tunnin päästä kun vaikutus alkoi loppumaan.

Vierailija
414/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa hyvää kukkaa, se on loistava homma!

Vierailija
415/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suuri osa ei tosiaan pidä kannabiksesta ja sen vaikutuksista, oli se laillista tai laitonta.

siksi käyttäjämäärät eivät ole kasvaneet niissäkään maissa joissa kannabis on ollut laillista vuosikymmeniä.

Vierailija
416/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suuri osa ei tosiaan pidä kannabiksesta ja sen vaikutuksista, oli se laillista tai laitonta.

siksi käyttäjämäärät eivät ole kasvaneet niissäkään maissa joissa kannabis on ollut laillista vuosikymmeniä.

vähän sama kuin kiellettäisiin arpomalla käpyjen tunkeminen persee.see.n.

joku tykkää siitäkin, mutta suurin osa ei vaikka kuinka olisi laillista tai laitonta.

Vierailija
417/452 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pelotellaan ihan turhaan ihmisiä. Kaikkien aikuisten kannattaa kokeilla polttaa pilveä, täältä saa tosi hyvää kukkaa... shiiiiihh.... vesipiippu pulputtaa....

Vierailija
418/452 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kerro onko laillinen kannabis haitallisempaa kuin laiton? Miten voi nyt tietää kumpaa käyttää?

Vierailija
419/452 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa voit ostaa pilveä ja polttaa laillisesti, sama juttu hollannissa. Miksi suomessa ei siis voisi olla näin? Miten suomessa ihmiset muka sekoaisivat ja muuttuisivat narkkareiksi, jos kerran muissakaan maissa näin ei ole käynyt.. :D

Olen siitä varma, että jonain päivänä suomessakin voi poltella laillisesti.

Vierailija
420/452 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadassa voit ostaa pilveä ja polttaa laillisesti, sama juttu hollannissa. Miksi suomessa ei siis voisi olla näin? Miten suomessa ihmiset muka sekoaisivat ja muuttuisivat narkkareiksi, jos kerran muissakaan maissa näin ei ole käynyt.. :D

Olen siitä varma, että jonain päivänä suomessakin voi poltella laillisesti.

Opettele narkkari kirjottamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän