Kyllä Meghanille ollaan ilkeitä, katso video,
Mua ahdistaa toi Meghan-jahti.
katsokaas toi video. Tilanteita uudesta duunistaan, eli tota tuntemattomien taoaamista ja heille ystävällisemä olemista päivästä toiseen. Jutun juuren keksimistä, tuntemattomien seassa olemista.
Ensinnökin useimmissa tilanteissa on huonost briiffattu. Ympärillä on hovn työntekijää yms turvaihmistä ja Harry ja kukaan ei ohjaa, että tossa on ne tyypit, joille sun pitää sanoa moi ja lätistä jotain. Joutuu horjahtelemaan hämmentyneenä siellä sun täällä.
Toi tapahtuu niin monta kertaa, että kyseessä ei ole mikään kömmöhdys jossain kerran. Henkilökunta hoitaa huonosti ton homman, misöt hitosta se vois tntea ja tietää ne tyypit ja mihin mennä vieraassa paikassa, vieraiden keskellä. Jötetään yksin seisomaan ja heilumaan siihen, vaikka sitä henkilökuntaa on siinä. Jos olisin itse töissä tossa, ikäänkuin ohjaisin häntä, kas tänne näin. Eikö hänelle näytetä ekaks valokuvia, että nää tapaat, tää onsen paikan johtaja, tää avustaja, tää tätä. Pitäis kuulua jonkun työhön briiffata.
Ja sitten ne ihmset. Hyytävän ilkeitä useat hänelle. Eivät puhu, toinen on siinä hymyilee, yrittää keskustella ja häntä ei katsota, tieten tahtoen suljetaan keskustelusta. Todella monta kertaa.
Kokisin itse ujona tai ainakin vähän sosiaalisesti kömpelönä ihmisenä todella ahdistavina noi tilanteet. Hän oikeesti yritää jokaisessa tilanteessa, hymyilee, juttelee, keksii jutun juurta, on läsnä. Jengi tylynä ikäänkuin haluaisivat sanoa "sä et oo oikee kuninkaallinen, mee pois".
Kelaappa joka päivä joutua tekeen tollaista työtä, kauhee julkinen haukkuminen omalta suvulta, uusi suku kylmää ja kieroilevaa hemmoteltua paskiaista, lehdet kirjoittavat tahallaankin väärin, että,saavat sensaatioita. Siihen päälle raskaus, mehän ei tiedetä, kuinka huonosti voi. Ja se, ettei voi puolustautua, oikoa mitään.
Oln varma, että pienoinen rasismi myös vaikuttaa kohtelussa tiedostaen tai tiedostamatta. Hovin väki kuulkaas monennen polven Afrikan riistäjää, ihan varmasti monen mielestä musta veri ei kuulu hoviin.
En ota kantaa niihin Catherine-huhuihin. Musta on kyse suuremmasta kuin heidän väleistä.n. Toi video on murheellinen, joka pöivä tuollaista kylmää kyytiä. Ihan kamala duuni muutenkin jauhaa p..kaa ihmisille kissanristiäisissä päivästä toiseen.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa toi Meghan-jahti.
katsokaas toi video. Tilanteita uudesta duunistaan, eli tota tuntemattomien taoaamista ja heille ystävällisemä olemista päivästä toiseen. Jutun juuren keksimistä, tuntemattomien seassa olemista.
Ensinnökin useimmissa tilanteissa on huonost briiffattu. Ympärillä on hovn työntekijää yms turvaihmistä ja Harry ja kukaan ei ohjaa, että tossa on ne tyypit, joille sun pitää sanoa moi ja lätistä jotain. Joutuu horjahtelemaan hämmentyneenä siellä sun täällä.
Toi tapahtuu niin monta kertaa, että kyseessä ei ole mikään kömmöhdys jossain kerran. Henkilökunta hoitaa huonosti ton homman, misöt hitosta se vois tntea ja tietää ne tyypit ja mihin mennä vieraassa paikassa, vieraiden keskellä. Jötetään yksin seisomaan ja heilumaan siihen, vaikka sitä henkilökuntaa on siinä. Jos olisin itse töissä tossa, ikäänkuin ohjaisin häntä, kas tänne näin. Eikö hänelle näytetä ekaks valokuvia, että nää tapaat, tää onsen paikan johtaja, tää avustaja, tää tätä. Pitäis kuulua jonkun työhön briiffata.
Ja sitten ne ihmset. Hyytävän ilkeitä useat hänelle. Eivät puhu, toinen on siinä hymyilee, yrittää keskustella ja häntä ei katsota, tieten tahtoen suljetaan keskustelusta. Todella monta kertaa.
Kokisin itse ujona tai ainakin vähän sosiaalisesti kömpelönä ihmisenä todella ahdistavina noi tilanteet. Hän oikeesti yritää jokaisessa tilanteessa, hymyilee, juttelee, keksii jutun juurta, on läsnä. Jengi tylynä ikäänkuin haluaisivat sanoa "sä et oo oikee kuninkaallinen, mee pois".
Kelaappa joka päivä joutua tekeen tollaista työtä, kauhee julkinen haukkuminen omalta suvulta, uusi suku kylmää ja kieroilevaa hemmoteltua paskiaista, lehdet kirjoittavat tahallaankin väärin, että,saavat sensaatioita. Siihen päälle raskaus, mehän ei tiedetä, kuinka huonosti voi. Ja se, ettei voi puolustautua, oikoa mitään.
Oln varma, että pienoinen rasismi myös vaikuttaa kohtelussa tiedostaen tai tiedostamatta. Hovin väki kuulkaas monennen polven Afrikan riistäjää, ihan varmasti monen mielestä musta veri ei kuulu hoviin.
En ota kantaa niihin Catherine-huhuihin. Musta on kyse suuremmasta kuin heidän väleistä.n. Toi video on murheellinen, joka pöivä tuollaista kylmää kyytiä. Ihan kamala duuni muutenkin jauhaa p..kaa ihmisille kissanristiäisissä päivästä toiseen.
Jaksoin katsoa kaksi ekaa pätkää. Ei kukaan kiusaa Meghania. Ekassa kuningatar on se päätähti, tottakai hänet huomataan, niin sanoo jo etikettikin. Vai luuletko ap että jos Niinistö on vierailulla presidenttinä mukanaan vaikkapa pojan vaimo niin tuo vaimo on huomion pääkohde? niinpä, siksi ei ole Meghan huomion kohteena.
Tokassa ollaan katsomossa seuraamassa edessä olevia tapahtumia. Meghan kommentoi ja pälpättää taukoamatta, kuningatar näyttää nyrpeältä koska haluaisi keskittyä tapahtumiin. Huomiotavaa on että kukaan muu seurueesta ei häiritse vieruskaveria paitsi Meghan ja vieläpä itse kuningatarta.
En kyllä käsitä miten näistä tilanteista saa aikaan kiusaamisen efektin?
Minä taas sanoisin, että kyllä noissa videoissa oli havaittavissa useassakin kohtaa sellaista tietynlaista halveksuntaa tai ylenkatsomista, mutta ei mitään varsinaista kiusaamista, mikä viittaisi paljon koordinoidumpaan ja suunnitelmallisempaan toimintaan. Kuvatuissa tilanteissa kyse oli vain siitä, että ilmeisesti niin monella taviksellakin tms. on niin huono kuva Meghanista, että pitävät pelkkänä tyhjäpäisenä kiipijänä ja vähän tuntevat ehkä myötähäpeää hänet nähdessään, mikä sitten välittyy ilmeistä ja siitä että Meghania ei huomioida niin kovasti, koska hän aiheuttaa epämukavia tunteita toisissa. Hän on ts. jo eräänlainen yleinen tabu.
Höpö höpö. Eli sun mielestä kakkosklipissä kuningattaren olisi pitänyt pälpättää Meghanin kanssa eikä keskittyä edessä olevana esitykseen? Siitähän se vasta olisi meteli syntynyt. Ku on kutsuttu jotakin katsomaan niin silloin katsotaan eikä keskustella vieruskaverin kanssa, kuuluu muuten alkeelliseen hyvin tapojen hallintaan.
Kun kuningatar on jossain tilaisuudessa läsnä, on hän aina ykkönen ja hänen kanssaan keskustelua ei keskeytetä ennen kuin kuningatar siirtyy eteenpäin.
Osaatko lukea vai käsitätkö tahallasi väärin, koska olet armoton Meghan-fani? Kuka puhui mitään kuningattaresta tai kakkosklipistä tai edes siitä, että kaikissa kohtauksissa olisi esiintynyt väheksyviä mikroilmeitä? Nimenomaan sanoin, että useissa kohtaamisissa oli havaittavissa epämukavuutta, ei joka ikisessä. Voit myös selata nettiä ja löytää lukuisia kuvia sekä videoita Meghanista ja Elizabethista, joissa jälkimmäisen tyytymättömyys ensimmäiseen käy varsin selvästi ilmi, jos siis osaa tulkita lainkaan kehonkieltä.
Tarkennan myös vielä, että pelkästä puhumisesta tai pälpättämisestä, miten vain, ei voi päätellä mitään henkilöiden välillä vallitsevasta kemiasta. Ehkä juuri Meghan Marklen kaltaiset ihmiset voisivat ajatella näin ja kuvittelisivat, että kaikki on hyvin niin kauan kuin juttu luistaa, eräänlaista sosiaalisten kykyjen heikkoutta sekin, kun todellisuudessa henkilökemioita voi viestittää ja aistia jo pelkästä subjektin kehonkielestä ja mikroilmeistä.
Sanoja ei siis todellakaan tarvitse vaihtaa eivätkä sanat muutenkaan merkitse mitään kuninkaallisissa piireissä.Siellä istutaan siististi vierekkäin, ehkä hieman selkä jäykkänä ja tavallista yrmeämpi ilme kasvoilla, vaihdetaan kohteliaasti pakolliset vuorosanat ja hymyillään päälle, vaikka oikeasti inhotaan toinen toistaan ja pelataan hiljaa kulissien takana shakkia ihmisillä, jotta saataisiin epätoivottu henkilö pois kuvioista mahdollisimman pian tai tilanne jollain muulla tavalla ratkaistua.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat on vain kateellisia.
Nainen ei saisi ensin menestyä itse valitsemallaan uralla ja olla hemaisevan seksikäs, sitten löytää miehen, joka rakastuu, juhlia kauniit häät ja tulla vielä raskaaksikin. Ja hups, mennä naimisiin kuninkaallisen kanssa, ja olla vielä kaunis raskaanakin. Ja vieläpä olla puoliksi musta,
Kyllä tällainen narsisteja kuulkaas loukkaa. Ei saa saada mitään, mitä itse ei saa.
Erityisesti nainen ei saa olla kaunis ja rakastettu ja vauras. Sellaista vihaavat kateelliset juntit kaikissa maissa. Että vaikka itse tekee mitä vain oman onnensa eteen, niin Meghan ei olisi saanut menestyä näyttelijänä ja löytää miestä, joka rakastui ja kosi.
What a lovely story, princess and everything <3 Ihanan naiivi oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan meni hoviin sirosti kuin maansiirtokone. En yhtään ihmettele että tuossa kövi noin.
Hyvin sanottu.
Hän on moukkamaisen jenkin perikuva: teennäinen, omahyväinen, huonokäytöksinen ja tyhmä. Loputtoman ahne ja sivistymätön.
Mitä voi odottaa kansalta, jonka historia on 200 vuotta vanha?
Juuri sellainen tyyppi, joka ei brittihoviin sovi.
Nain kritisoi ihminen jonka kansan historia on enemman kuin puolet USAn historiaa lyhyempi. Omaa kielta ei sivistyneisto kayttanyt pitkaan aikaan.
Meghan on valmistunut kaksoistutkinnolla yhdesta USAn parhaista yliopistoista, se siita sivistymattomyydesta ja tyhmyydesta. (Voit tahan valiin laittaa omat meriittisi.)
Pitanyt kutsuttuna puheen YKssa. Sina?
Keskustelun aloittaa aina vain kuningatar muu on etikettivirhe. Hänelle ei koskaan käännetä läheisyydestä poistuessa selkää minkä senkin mokan teki Meghan hevoskisassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta juttua täällä. Ap pohtii hyvin, samoin moni muu.
Ja kuninkaallisia tai ei, niin kyllä, pohjimmiltaan esikoistaan odottava nuoripari.
Tää tulee mulle uutena, että empaattinen analyyttisyys onkin lapsellista ja aikuista on systemaattisesti vihata itselle tuntemattomia kuuluisuuksia.
Ja jos video, jossa M kertoo olleensa prostituoitu, on niin helposti löydettävissä Youtubessa, samoin joku exän haastis, jossa kertoo erosta, niin mikseipä sitä linkkiä voi tähän laittaa? Koska sellaista ei ole,
Videot ovat olemasdsa meneppä vaan kuuntelemaan niitä. Älä munaa itseäsi. Miksi ei saisi vähän vihatakin tyyliä jossa vanha isä unohdetaan ja sisarukset? Ei ole normaalia vaihtaa perhettä kuin paitaa, eikä tuossa asemassa humanitäärinä ikinä. Jos vaadit että tällaista käytöstä tulee rakastaa niin et osaa erottaa että juuri sitä Käytöstään tässä inhotaan. Emmehän tunne koko ihmistä niin vähän vaikea vihata, niinkuin harhaisesti luulet.
Ahne terapiantarpeinen tyyppi on Meghan Markle ja rikkoo kaikki suhteensa ja näin käy Harrynkin kanssa. Siitä on kuulemma jo merkkejä että Harrylle alkaa riittää. Meghan on tiuskaissut kirkossa Harrylle että älä keskeytä kun puhun jonkun muun kanssa ( keskusteli Zara Tindallin kanssa) , Harryn ilme oli ollut : -Selvä, tästä keskustellaan myöhemmin! Anne kuunnellut vierellä. Catherine kääntyi Harryn puoleen tukien Harryä ja samalla William piti kädestä Catherinea. Tämä kohtaus paljastaa ettei Meghan rakasta edes Harryä vaan käytti häntä saadakseen aseman ja lapsen. Koko Britannia tietää jo tämän asian.
Vierailija kirjoitti:
Ahne terapiantarpeinen tyyppi on Meghan Markle ja rikkoo kaikki suhteensa ja näin käy Harrynkin kanssa. Siitä on kuulemma jo merkkejä että Harrylle alkaa riittää. Meghan on tiuskaissut kirkossa Harrylle että älä keskeytä kun puhun jonkun muun kanssa ( keskusteli Zara Tindallin kanssa) , Harryn ilme oli ollut : -Selvä, tästä keskustellaan myöhemmin! Anne kuunnellut vierellä. Catherine kääntyi Harryn puoleen tukien Harryä ja samalla William piti kädestä Catherinea. Tämä kohtaus paljastaa ettei Meghan rakasta edes Harryä vaan käytti häntä saadakseen aseman ja lapsen. Koko Britannia tietää jo tämän asian.
Niin ja turha tulla vänkäämään sillä minulla on lähteeni ja luotettavat.
Mua naurattaa niin paljon jos Meghanin lapset ei saa HRH-titteliä. Lähinnä koska sillä on väliä ainostaan jos Meghan on pyrkyri, jos tosiaan Harryn kanssa rakkaudesta niin ei pitäis haitata.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa niin paljon jos Meghanin lapset ei saa HRH-titteliä. Lähinnä koska sillä on väliä ainostaan jos Meghan on pyrkyri, jos tosiaan Harryn kanssa rakkaudesta niin ei pitäis haitata.
Hovista juorutaan että Meghan on jo saanut aiheesta megaraivarin.😂
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin mahdollista ettei saa mutta pelkäänpä, että sellaiset kiristetään heille.,tavalla tai toisella tämä juonittelija hoitaa homman kuten hänelle sopii. Ellei onnistu heittäytyy Meghan arvonkieltäjäksi eli toieen reunaan ja sanoo ja julistaa "Etten minä teidän titteleitänne tarvitsekaan olen niin luomu :)" ja yrittää voittaa pelin siten.
Suoraan sanottuna minua pelottaa elääkö Kuningatar niin pitkään kun on tuo kuviossa, että lapsi syntyy. Kaikkea voi tapahtua.
Varsinkin jos Phillip kuolee ennen lasta niin Harry ihailee vanhaa ukkoa niin paljon ja hän on sattumoisin sanonut Meghaniinkin liittyen suoria sanoja että Harry jää mietteliääksi jo niistä, tietää repeämää väleihin.
Hahhah, kiitos ap kun laitoit tuon videon minunkin nähtäväkseni, en olisi siitä muuten mitään tiennyt. Se vain vahvisti käsityksiäni kyseisestä henkilöstä. Tällä palstalla hänen fanejaan tuntuvat olevan kirjoittajat, jotka kuuluvat mielessäni kategoriaan "ihanaa kun maailmassa on rakkautta", he eivät osaa YHTÄÄN lukea kehonkieltä tai nähdä motiiveja ihmisten käyttäytymisen takana.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, kiitos ap kun laitoit tuon videon minunkin nähtäväkseni, en olisi siitä muuten mitään tiennyt. Se vain vahvisti käsityksiäni kyseisestä henkilöstä. Tällä palstalla hänen fanejaan tuntuvat olevan kirjoittajat, jotka kuuluvat mielessäni kategoriaan "ihanaa kun maailmassa on rakkautta", he eivät osaa YHTÄÄN lukea kehonkieltä tai nähdä motiiveja ihmisten käyttäytymisen takana.
EI tarvitse olla mikään fani huomatakseen, että ihmiset käyttäytyvät tylysti. En puhu kuningattaresta, määräilevä vanhus ei mua kiinnosta. Saanut asemansa lahjaksi, käyttänyt valtaansa köyhdyttäen oman maansa ja psykopelaten lähimpien ihmistensä parisuhtee pilalle, oman siskonsa, omien lastensa jne. Itse olen koulutetumpi kuin kuningatar, kuten jokainen maisteri on. Metsästelee maillaan toisilta nyhdetyillä rahoilla.
Nuo ihmiset ovat sekä harkitun että tahattoman epäkohteliaista Meghania kohtaan ja sen voi ihan jokainen nähdä ja myöntää. Samoin henkilökunta katsoo sivusta, ei hoida tehtäväänsä.
Joku juntti täällä itkupotki, että hei avecia ei huomioida. Hei kyllä jokainen vähänkään sivistynyt ihminen huomioi avecin, aina, ollaan ystävällisiä ja vaihdetana ne pari sanaa kätellessä, ei käännetä päätä pois ja jätetä toista seisomaan yksin siihen. Sitä paitsi avec ja avec. He ovat nykyisin paketti, pariskunta. Ei Harry ole mikään erikoisasiantuntija, joka on paikalla ansioidensa vuoksi. Ei siis huippusyöpätutkija, jonka puolisolle sanotaan huippusyöpäkonferenssissa päivää.
Ja mitä tuoee perheen hylkäämiseen. Isää ei ole mitenkään hylätty, itse sekoilee. Kutsuttiin häihin, ei tullut. Isän aiemman aviolitton lapset on ihan etäisiä, ei ole yhteistä lapsuutta, ne on tosi paljon vanhempia, asuneet oman äitinsä kanssa, kun meghan syntynyt. Rauhoittukaa siitäkin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI tarvitse olla mikään fani huomatakseen, että ihmiset käyttäytyvät tylysti. En puhu kuningattaresta, määräilevä vanhus ei mua kiinnosta. Saanut asemansa lahjaksi, käyttänyt valtaansa köyhdyttäen oman maansa ja psykopelaten lähimpien ihmistensä parisuhtee pilalle, oman siskonsa, omien lastensa jne. Itse olen koulutetumpi kuin kuningatar, kuten jokainen maisteri on. Metsästelee maillaan toisilta nyhdetyillä rahoilla.
Nuo ihmiset ovat sekä harkitun että tahattoman epäkohteliaista Meghania kohtaan ja sen voi ihan jokainen nähdä ja myöntää. Samoin henkilökunta katsoo sivusta, ei hoida tehtäväänsä.
Joku juntti täällä itkupotki, että hei avecia ei huomioida. Hei kyllä jokainen vähänkään sivistynyt ihminen huomioi avecin, aina, ollaan ystävällisiä ja vaihdetana ne pari sanaa kätellessä, ei käännetä päätä pois ja jätetä toista seisomaan yksin siihen. Sitä paitsi avec ja avec. He ovat nykyisin paketti, pariskunta. Ei Harry ole mikään erikoisasiantuntija, joka on paikalla ansioidensa vuoksi. Ei siis huippusyöpätutkija, jonka puolisolle sanotaan huippusyöpäkonferenssissa päivää.
Ja mitä tuoee perheen hylkäämiseen. Isää ei ole mitenkään hylätty, itse sekoilee. Kutsuttiin häihin, ei tullut. Isän aiemman aviolitton lapset on ihan etäisiä, ei ole yhteistä lapsuutta, ne on tosi paljon vanhempia, asuneet oman äitinsä kanssa, kun meghan syntynyt. Rauhoittukaa siitäkin,
Kehotan täyspäisiä poistumaan ketjusta heti! Nää meghanketjut on sama kun kvikissaäidin kanssa väittely. Fool me once shame on me, fool me twice shame on me.
Itse notkut täällä...
Meghan on tosiaankin kuin peura ajovaloissa, tosin vielä enemmän hukassa, ai niin peuraltahan puuttuukin korkkarit. Kuvailuksi voisi sopia myös hiiri pakenemassa kissaa, hartiat kyyryssä, mahdollisimman matalana, kokoajan peläten pahinta.
Ei ole tuollakaan helppoa kun mielisairaat ja ihmiset joilla ei ole mitään hyvää tarjottavaa maailmalle on kimpussa.