Kyllä Meghanille ollaan ilkeitä, katso video,
Mua ahdistaa toi Meghan-jahti.
katsokaas toi video. Tilanteita uudesta duunistaan, eli tota tuntemattomien taoaamista ja heille ystävällisemä olemista päivästä toiseen. Jutun juuren keksimistä, tuntemattomien seassa olemista.
Ensinnökin useimmissa tilanteissa on huonost briiffattu. Ympärillä on hovn työntekijää yms turvaihmistä ja Harry ja kukaan ei ohjaa, että tossa on ne tyypit, joille sun pitää sanoa moi ja lätistä jotain. Joutuu horjahtelemaan hämmentyneenä siellä sun täällä.
Toi tapahtuu niin monta kertaa, että kyseessä ei ole mikään kömmöhdys jossain kerran. Henkilökunta hoitaa huonosti ton homman, misöt hitosta se vois tntea ja tietää ne tyypit ja mihin mennä vieraassa paikassa, vieraiden keskellä. Jötetään yksin seisomaan ja heilumaan siihen, vaikka sitä henkilökuntaa on siinä. Jos olisin itse töissä tossa, ikäänkuin ohjaisin häntä, kas tänne näin. Eikö hänelle näytetä ekaks valokuvia, että nää tapaat, tää onsen paikan johtaja, tää avustaja, tää tätä. Pitäis kuulua jonkun työhön briiffata.
Ja sitten ne ihmset. Hyytävän ilkeitä useat hänelle. Eivät puhu, toinen on siinä hymyilee, yrittää keskustella ja häntä ei katsota, tieten tahtoen suljetaan keskustelusta. Todella monta kertaa.
Kokisin itse ujona tai ainakin vähän sosiaalisesti kömpelönä ihmisenä todella ahdistavina noi tilanteet. Hän oikeesti yritää jokaisessa tilanteessa, hymyilee, juttelee, keksii jutun juurta, on läsnä. Jengi tylynä ikäänkuin haluaisivat sanoa "sä et oo oikee kuninkaallinen, mee pois".
Kelaappa joka päivä joutua tekeen tollaista työtä, kauhee julkinen haukkuminen omalta suvulta, uusi suku kylmää ja kieroilevaa hemmoteltua paskiaista, lehdet kirjoittavat tahallaankin väärin, että,saavat sensaatioita. Siihen päälle raskaus, mehän ei tiedetä, kuinka huonosti voi. Ja se, ettei voi puolustautua, oikoa mitään.
Oln varma, että pienoinen rasismi myös vaikuttaa kohtelussa tiedostaen tai tiedostamatta. Hovin väki kuulkaas monennen polven Afrikan riistäjää, ihan varmasti monen mielestä musta veri ei kuulu hoviin.
En ota kantaa niihin Catherine-huhuihin. Musta on kyse suuremmasta kuin heidän väleistä.n. Toi video on murheellinen, joka pöivä tuollaista kylmää kyytiä. Ihan kamala duuni muutenkin jauhaa p..kaa ihmisille kissanristiäisissä päivästä toiseen.
Kommentit (137)
Yritän sillai aidosti paneutua hänen asemaansa.
Että miltä tuntuisi
-jättää oma, itse valittu mielekäs ura ja ystävät taakse
-suku julkisesti, maailmanlaajuisesti hyökkää kimppuun, puhuu susta ilkeitä
ihan pelkästään nää olis tosi hyytäviä, raskaita juttuja.
Sitten olis menettänyt kaikki normaalit tavata rentoutua, päästä irti stressistä. Itsellä niitä olis vaikka leffaan meneminen, matkustaminen, kävelyretki yksin puistossa, uimahalliin meneminen, galleriakierros mielellään yksin pohdiskellen, kirpparikierros, kahvilaretki ystävien kanssa, puistossa istuskelu, baariretki frendien kanssa. Mitä nyt kenelläkin on, ne on lähes mennyttä. Ystäviin ei vois välttämättä oikein luottaa, jokaiselle tarjotaan huikeita summia vaikka puheluiden nauhoittamisesta,
No siihen päälle sellainen koulukiusaus, että sun kynsilakkaa kytätään, vaatteita arvostellaan, kaikkea kyylätään, ilmettä, asentoa. Spekuloidaan, että ero tulee. Jokainen ihminen joka ikisessä paikassa tuijottaa. Että jos tätä oikeasti tapahtuis mun elämässä joka päivä.
Ainoastaan uusi aviomies olis mun puolella, mutta silläkin paineita. Sit duunina olis kaiken tän jälkeen mennä lässyttämään jonninjoutavuuksia tuntemattomien kanssa ja ne käyttäytyis kuten tolla videolla, vaikka kuinka yrittäisin. Olis kylmiä, kääntäis selkää. Tai toisaalta roikkuis mun käsissä, kiljuis ja kuvais.
Olis oikeesti ihan aidosti kauheaa. Ihan turha sanoa, että joo sulla on rahaa tehdä mitä vain. No mitö sillä voi tehdä, kun ei voi mitään enää tehdä. Ai niin lisäksi se, että maailmassa on tyyppejä, jotka suunnittelee sun, sun miehen ja lapsen tappamista tai ryöstämistä.
Ainoastaan voi ostaa vaatteita ja koruja. Ja ne arvostellaan.
Mietin siis sitä, että kaikki muuttuu, mutta rentoutumiskeinoja ei enää ole paitsi jotain olla himassa ja kuunnella musiikkia. Jonkun henkilökunnan ollessa koko ajan jossain lähellä. Ihan järkyttävän hirveetä elämää. Itse olin hermostunut ja masentunut loppuraskaudessa vaikka mikään tästä ei pätenyt muhun, pelotti joka päivä oudosti etenevä raskaus ja sattui selkään yms, kauhea olo.
Musta Meghania kiusataan ja jahdataan ihan kuin Dianaa aikanaan. Koska on kaunis, karismaattinen nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on itseaiheutettua.
Niin milläköhän lailla? Ei millään.
Oot lähtökohtaisesti ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on itseaiheutettua.
Miksi hälle on niin vaikeaa kunnioittaa kuningatarta ja vakiintuneita etikettejä? Ihan tahallaan kun rikkoo sääntöjä jatkuvasti niin aika turha olettaa ettei sitä paheksuttaisi. Kerta menisi vielä kömmähdyksen piikkiin mutta kun tekee sitä aivan jatkuvasti.
Tämä vaan yksittäisenä esimerkkinä.
Jos on kerrankin ollut just puolisonsa mukana edustamassa puolison uraan liittyvissä jutuissa ja kokenut ton, että on itse ilmaa ihmisille, jotka pitäö tavat, nikn ymmärtää. Se on kuluttavaa, tuntuu omituiselta, aavemaiselta olla niissä tilanteissa.
Itse ollut vaan muutaman kerran ja sen jälkeen voinut päivitellä asiaa frendien kanssa ja mennä kuntosalille hikoileen ja jatkaa omaa opiskelua ja töitä ilman, että kukaan kuvaa ja haukkuu mun vaatteet tai meikit. Niin se hömmentynyt olo menee pois, että on yrittänyt juhlassa olla ystvällisenä ja ihmise yrittää töniä sut pois miehen käsikynkästä tai ainakin eivät puhu mulle. Itse on koko ajan tiennyt, että tää menee ohi, tää ei ole mun elämä.
Mutta että se muuttuis jokapäiväiseksi eikö vois mennä salille tai koiran kanssa metsälenkille eikä olis omaa duunia ja työkavereita ja luotettavia ystäviä.
Olis HIRVEETÄ. ja turha sanoa, että tiesi mihin ryhtyi. En mä ainakana olis tiennyt, että se on arjen tasolla tuollaista kuin tuossa videossa. Tai ei hän ole voinut tietää, että oma suku käyttäytyy niin moukkamaisesti. Tms, jne, ja todlela raskauden eteneminen siihen päälle, ei me tiedetä millaaisia kipuja ja oksennuksia ja univaikeuksia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on itseaiheutettua.
Meganin piti saada rikas mies, otti sitten prinssin. Tietää tasan tarkkaan millaista se elämä on. Lisäksi on valehdellut, ettei tiedä mitään kuningaallisista, samalla fanittanut Dianaa ja poseerannut palatsin edessä. "tulen muuttamaan maailman ja kuningashuoneen" puheet... Jatkuvat etiketin rikkomiset... Tasavaltalaiset britit vihaa kaikkea kuningaallisuuteen liittyvää ja monarkistit taas ovat hyvin ihailevia kruunua kohtaan. Megan on tuollainen väliinputooja. Amerikkalainen, joka ei noudata britti tapoja oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on itseaiheutettua.
Miksi hälle on niin vaikeaa kunnioittaa kuningatarta ja vakiintuneita etikettejä? Ihan tahallaan kun rikkoo sääntöjä jatkuvasti niin aika turha olettaa ettei sitä paheksuttaisi. Kerta menisi vielä kömmähdyksen piikkiin mutta kun tekee sitä aivan jatkuvasti.
Tämä vaan yksittäisenä esimerkkinä.
Miten hän on ollut kunnioittamatta kuningatarta? Ei mitenkään. Olen nähnyt pelkstään erittäin sydämmelistä käytöstä häneltä kuningatarta ja muita kohtaan.
Kynsilakkakyttäykset eivät ole mitä.n etikettejä vaan tämänhetkisen oikukkaan vanhuksen päähänpinttymiä. Oikeat etiketit on olemassa ja jonkun maku sukkahousujen suhteen ei kuulu niihin. Kuningatar on työpaikkakiusaaja ja toisten rahoilla elelijä, jonka maa on ihan rappiolla. Ei ole tehnyt mitäön saavuttaakseen asemansa, sen sijaan tuhonnut monen elämän, esim oman pikkusiskonsa, tuhosi tämän rakkauden täysin. Puhumattakaan Dianasta ja Charlesista, olisi antanut mennä naimisiin rakkautensa Camillan kanssa nuorena, niin tätä nykyistäkään tragediaa ei olisi,
Kyllä siellä on ennen häitä prinsessakurssit käyty, Meghan vain ei suostu noudattamaan ohjeita. Jokaiseen tapaamiseen hänet valmennetaan etukäteen, mutta kun hän ei oikein halua ottaa sitä paikkaa, joka hänellä on eli ns. toisen tai kolmannen luokan kuninkaallinen. Se irtisanoutunut sihteeri ei jaksanut sitä, että hänen tekemänsä taustatyö sivuutettiin ja Meghan seisoo (hyvä näyttelijä kun on) kuin peura ajovaloissa ja kerjää huomiota hyljeksittynä ja avuttomana. Jos olisi suostunut etukäteen opettelemaan, että tässä taidenäyttelyssä tehdään näin, niin ongelmia ei tulisi.
Eli Meghan valittiin tietystä syystä puolisoksi, mutta hän ei suostu sitä roolia ottamaan. Kate on tulean kruununperijän puoliso ja sekös mättää. Etenkin, kun ne kaksi pientä poikaa joka tapauksessa ohittavat Harryn vaikka Williamille jotain tapahtuisi.
Mikä teitä alapeukuttajia vaivaa?
Ootte jotain kateellisia työttömiä rojalisteja? Jos ootte rojalisteja, ajattelette Harrya, jonka aviolitton tällainen kiusaaminen pilaa.
Mä muistan aina sen itkuisne pienen pojan, joka käveli äitinsä arkun edessä. Ja toivoisin, että hän saisi edes aikuisena olla onnellinen, katsoa miten lastaan rakastaa äiti, joka jaksaa. Häneltä yritetään viedä sekin.
Meghania kohdellaan tosi raukkamaisesti. Ja kellään ei ole yhtään todistetta hänen mistään oikuista, sen sijaan toi video on kiistaton todiste ilkeydestä, jota kohtaa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Yritän sillai aidosti paneutua hänen asemaansa.
Että miltä tuntuisi
-jättää oma, itse valittu mielekäs ura ja ystävät taakse
-suku julkisesti, maailmanlaajuisesti hyökkää kimppuun, puhuu susta ilkeitäihan pelkästään nää olis tosi hyytäviä, raskaita juttuja.
Sitten olis menettänyt kaikki normaalit tavata rentoutua, päästä irti stressistä. Itsellä niitä olis vaikka leffaan meneminen, matkustaminen, kävelyretki yksin puistossa, uimahalliin meneminen, galleriakierros mielellään yksin pohdiskellen, kirpparikierros, kahvilaretki ystävien kanssa, puistossa istuskelu, baariretki frendien kanssa. Mitä nyt kenelläkin on, ne on lähes mennyttä. Ystäviin ei vois välttämättä oikein luottaa, jokaiselle tarjotaan huikeita summia vaikka puheluiden nauhoittamisesta,
No siihen päälle sellainen koulukiusaus, että sun kynsilakkaa kytätään, vaatteita arvostellaan, kaikkea kyylätään, ilmettä, asentoa. Spekuloidaan, että ero tulee. Jokainen ihminen joka ikisessä paikassa tuijottaa. Että jos tätä oikeasti tapahtuis mun elämässä joka päivä.
Ainoastaan uusi aviomies olis mun puolella, mutta silläkin paineita. Sit duunina olis kaiken tän jälkeen mennä lässyttämään jonninjoutavuuksia tuntemattomien kanssa ja ne käyttäytyis kuten tolla videolla, vaikka kuinka yrittäisin. Olis kylmiä, kääntäis selkää. Tai toisaalta roikkuis mun käsissä, kiljuis ja kuvais.
Olis oikeesti ihan aidosti kauheaa. Ihan turha sanoa, että joo sulla on rahaa tehdä mitä vain. No mitö sillä voi tehdä, kun ei voi mitään enää tehdä. Ai niin lisäksi se, että maailmassa on tyyppejä, jotka suunnittelee sun, sun miehen ja lapsen tappamista tai ryöstämistä.
Ainoastaan voi ostaa vaatteita ja koruja. Ja ne arvostellaan.
Mietin siis sitä, että kaikki muuttuu, mutta rentoutumiskeinoja ei enää ole paitsi jotain olla himassa ja kuunnella musiikkia. Jonkun henkilökunnan ollessa koko ajan jossain lähellä. Ihan järkyttävän hirveetä elämää. Itse olin hermostunut ja masentunut loppuraskaudessa vaikka mikään tästä ei pätenyt muhun, pelotti joka päivä oudosti etenevä raskaus ja sattui selkään yms, kauhea olo.
Musta Meghania kiusataan ja jahdataan ihan kuin Dianaa aikanaan. Koska on kaunis, karismaattinen nuori nainen.
Suits-sarja lopetetaan. Eli tuo oli nelikymppiselle ö-luokan näyttelijättärelle lottovoitto. Vaihtoehtona oli työttömyys.
Alapeukuttajat on vain kateellisia.
Nainen ei saisi ensin menestyä itse valitsemallaan uralla ja olla hemaisevan seksikäs, sitten löytää miehen, joka rakastuu, juhlia kauniit häät ja tulla vielä raskaaksikin. Ja hups, mennä naimisiin kuninkaallisen kanssa, ja olla vielä kaunis raskaanakin. Ja vieläpä olla puoliksi musta,
Kyllä tällainen narsisteja kuulkaas loukkaa. Ei saa saada mitään, mitä itse ei saa.
Erityisesti nainen ei saa olla kaunis ja rakastettu ja vauras. Sellaista vihaavat kateelliset juntit kaikissa maissa. Että vaikka itse tekee mitä vain oman onnensa eteen, niin Meghan ei olisi saanut menestyä näyttelijänä ja löytää miestä, joka rakastui ja kosi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo muuten kaunis eikä ole nuori. Keski-ikäinen haaska.
Sinulla on vakavia psyykkisiä ongelmia.
Ensinnökin realiteettien tajusi on täysin vioittunut. Lisäksi et ole kyennyt käsittelemään helpoimpiakaan traumojasi.
Hae apua. Apua on saatavilla.
Säälin sinua ja läheisiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnökin realiteettien tajusi on täysin vioittunut. Lisäksi et ole kyennyt käsittelemään helpoimpiakaan traumojasi.
Minulla on silmät päässä ja yleissivistys.
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla olisi aika tavalla opeteltavaa.
Käytöstavoista alkaen.
Koppava tuppautuja, jonka pikku päähän ei pälkähdä, että hänessä ei ole mitään kiinnostavaa. Maineensa pilannut kiipijä, tuhlaa uuden kotimaansa rahoja kuin mieletön, ja näyttää silti ruokkoamattomalta.Sitten tämä vauvajuttu.
Hidasälyisimmillekin on jo valjennut, että Meghan ei ole raskaana.
Jossain on sijaissynnyttäjä tai ei edes sitäKatsokaa, miten Harry on repsahtanut reilussa puolessa vuodessa.
Tuo liitto ei kauan kestä.
Britit toivottavat Megsun takaisin jenkkeihin rahtilaivalla.
Oikeesti tällä sivustolla pyörii todella häiriintynyttä porukkaa.
Ap on oikeassa. Video on murheellista katsottavaa. Oma työ alkoi juuri tuntua supermielelkäältä tuohon verrattuna.
Kurjaa seurata kuinka maailma ja tämäkin palsta nauttii raskaana olevan kiusaamisesta. Ihmiset on sairaita,
.
Vierailija kirjoitti:
Ootte jotain kateellisia työttömiä rojalisteja? Jos ootte rojalisteja, ajattelette Harrya, jonka aviolitton tällainen kiusaaminen pilaa.
Mä muistan aina sen itkuisne pienen pojan, joka käveli äitinsä arkun edessä. Ja toivoisin, että hän saisi edes aikuisena olla onnellinen, katsoa miten lastaan rakastaa äiti, joka jaksaa. Häneltä yritetään viedä sekin.
Meghania kohdellaan tosi raukkamaisesti. Ja kellään ei ole yhtään todistetta hänen mistään oikuista, sen sijaan toi video on kiistaton todiste ilkeydestä, jota kohtaa päivittäin.
Ei ole todisteita oikuista? Se turvallisuuspäällikkö tietää varsin hyvin, että on vain ajan kysymys, koska käy huonosti,koska alkeellisiakaan turvallisuusohjeita ei noudateta. Meghan on julkisuudessa henkensä kaupalla ja valitettavasti itse valinnut sen, että on täydellinen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole pienintä sivistystä. Sinulle kaunis on ruma ja nuori vanha. Kutsut jotain ihmistä haaskaksi. Ihminen, joka ei ole tehnyt sinulle mitään. Olet todlela avun tarpeessa. Toivon, että saat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todisteita oikuista? Se turvallisuuspäällikkö tietää varsin hyvin, että on vain ajan kysymys, koska käy huonosti,koska alkeellisiakaan turvallisuusohjeita ei noudateta. Meghan on julkisuudessa henkensä kaupalla ja valitettavasti itse valinnut sen, että on täydellinen kohde.
Et taida käsittää, mitä tarkoitetaan termillä "todiste". Todiste ei ole jonkun ö-luokan iltapäivälehden spekulaatio.
Meillä ei ole minkäänlaisia todisteita siitä irtisanoutumisesta, meillä on vain huhupuheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole pienintä sivistystä. Sinulle kaunis on ruma ja nuori vanha. Kutsut jotain ihmistä haaskaksi. Ihminen, joka ei ole tehnyt sinulle mitään. Olet todlela avun tarpeessa. Toivon, että saat sitä.
Olen eri, mutta sulla on vakavia vaikeuksia pysyä aiheessa.
"Ihminen, joka ei ole tehnyt sinulle mitään."
Haloo.
Puhut kuin pikkulapsi.
Kuninkaalliset ovat julkisuudenhenkilöitä.
Heidän työnsä on edustaa. Heistä saa puhua ja olla mieltä. Ei se edellytä että heidät pitäisi tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on itseaiheutettua.
Meganin piti saada rikas mies, otti sitten prinssin. Tietää tasan tarkkaan millaista se elämä on. Lisäksi on valehdellut, ettei tiedä mitään kuningaallisista, samalla fanittanut Dianaa ja poseerannut palatsin edessä. "tulen muuttamaan maailman ja kuningashuoneen" puheet... Jatkuvat etiketin rikkomiset... Tasavaltalaiset britit vihaa kaikkea kuningaallisuuteen liittyvää ja monarkistit taas ovat hyvin ihailevia kruunua kohtaan. Megan on tuollainen väliinputooja. Amerikkalainen, joka ei noudata britti tapoja oikein.
Hieman kummallinen näkökulma. Ihan todellako väität tietäväsi mitä toinen ihminen ajattelee, mitkä hänen motiivit ovat? Luot tässä nyt sinun omaan mielikuvitukseen perustuvan skenaarion, ja pohjaat negatiiviset tunteesi siihen.
Ja mikä on sellainen syy että muille saa olla ilkeä?? Onko sellaisia myös sinun päivittäisessä elämässä?
Ei, ei sellaista syytä yksinkertaisesti ole olemassa. Jokainen on ihan itse vastuussa sanoista ja teoistaan. Kaantäisitkö lapsellesi selän, kerta toisensa jälkeen, koska hän ei toimi juuri kuten sinä haluat. Videon perusteella Meghan näyttää tunteensa - myös innostuksensa, selkeämmin kuin ihmiset ympärillään, mutta mitään suurempaa, oikeasti mainitsemisen arvoista etikkettivirhettä ei varmasti ole tapahtunut. Lehdisto tekee jatkuvalla syötöllä tikusta asiaa ja luo täysin tekaistuja ennakkoluuloja.
Miksi HALUTA vihata täysin vierasta ihmistä. Vähän nyt faktoihin perustuvaa logiikkaa, jos sellainen ei ole mahdollista, kannattaa valita ei elollinen roskis niille omille tunteille joita ei muutoin kykene käsittelemään tai järkeilemään. Sellainen jota ei perusteettomasti loukkaa, tai julkkiksen ollessa kyseessä, levitä tyhjänpäiväistä propagandaa.
Lisäksi Meghanilla ja Harrylle buuataan inhottavasti. Esimerkkejä Irlannista ja Albert Hall 'sta.
Meghan aloitti liian leuhkasti puhumalla siitä kuinka he muuttavat kuningashuoneen ja jopa maailman. Englantilaiset ovat konservatiivisia eikä he hyväksy tälläisiä puheita.
Luulen, että lapsen synnyttyä hän alkaa viettää enemmän aikaa
Amerikassa. Ei kestä brittien negatiivisuutta.